38.873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Studenterhue - citater Studenterhue - citater

Jeg er ved at lave min studenterhue og på den sorte klap foran kan man jo skrive et ordsprog, citat eller andet under smiley
Hvad har i skrevet og har i nogle forslag til hvad der kunne være sjovt/godt at skrive smiley
Jeg har det sådan lidt at jeg ikke har et yndlingscitat eller lign men jeg synes også det er lidt nederen at finde et bare for at det kan stå i huen, når jeg nu ikke bruger citatet til dagligt eller andet smiley

Mit forslag indtil videre(som jeg har fundet til formålet):
- You can never learn less, you can only learn more
eller
- Læreren kan åbne døren, men du må selv gå ind ad den!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studenterhue - citater
  • #1   19. sep 2014 Skal der også være citat på sådan en satan?

Hilsen
    Den første kommende student i familien.

• #2   19. sep 2014 Det må man jo selv vælge smiley Du får et par linjer (alt efter hvorfra man bestiller), hvor det er frit for hvad man vil skrive smiley