38.873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Studenterhue - citater Studenterhue - citater

Jeg er ved at lave min studenterhue og på den sorte klap foran kan man jo skrive et ordsprog, citat eller andet under smiley
Hvad har i skrevet og har i nogle forslag til hvad der kunne være sjovt/godt at skrive smiley
Jeg har det sådan lidt at jeg ikke har et yndlingscitat eller lign men jeg synes også det er lidt nederen at finde et bare for at det kan stå i huen, når jeg nu ikke bruger citatet til dagligt eller andet smiley

Mit forslag indtil videre(som jeg har fundet til formålet):
- You can never learn less, you can only learn more
eller
- Læreren kan åbne døren, men du må selv gå ind ad den!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studenterhue - citater
  • #1   19. sep 2014 Skal der også være citat på sådan en satan?

Hilsen
    Den første kommende student i familien.

• #2   19. sep 2014 Det må man jo selv vælge smiley Du får et par linjer (alt efter hvorfra man bestiller), hvor det er frit for hvad man vil skrive smiley

• #3   19. sep 2014 Hvor bestiller du hue fra? smiley

• #4   19. sep 2014 C.L. Seifert smiley Tror jeg nok det staves smiley
    Min skole har et hue-udvalg som har valgt stedet og vi får lidt skolerabat fordi hele skolen får fra samme sted smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #5   19. sep 2014 der står "use what you have to get what you want" i min, hvilket jeg syntes er ret sigende og for mig en god ting at huske på smiley

• #6   19. sep 2014 - You can never learn less, you can only learn more
    eller
    - Læreren kan åbne døren, men du må selv gå ind ad den!

Hvilken synes i er bedst? Har indtil videre fået skrevet den første i min hue, men ved ikke om den anden er bedre?? smiley

• #7   19. sep 2014 dette står på indgangsporten til Harvard:

Enter to grow in wisdom

• #8   19. sep 2014 Jeg har været helt forvirret over hvad der var for en gravering. Men det er så inde i selve huen?? Bestiller også fra C.L. Seifert.

Hvilken hue skal du have? Jeg har valgt royalhuen smiley

• #9   19. sep 2014 Skal der citat i? smiley

Det har jeg nu aldrig hørt om.. smiley Mon det er sådan en studenter ting.? smiley

Min svigerinde som blev HF student i sommers skrev ikke citat i hendes hue.. smiley

Jeg får selv hue på til januar (HG)..

Vi har bestilt fra ABC Gruppen, af den simple grund at rigtig mange klasser på min skole har oplevet at Seifert først leverede huerne op til 14 dage EFTER at folk skulle have dem på.. Det gælder både for HHX'erne, HGU'erne og os HGV'ere.. smiley

• #10   19. sep 2014 Nu har jeg den rigtige hue smiley den røde som sproglig student. Vi havde ikke et citat, men jeg er også student á ´97. Nu bliver jeg snart færdig med HGS, regner dog ikke med at få hue for sølle 12 ugers forløb.

• #11   19. sep 2014 DKK - Nej, HGS'erne får ikke hue på.. smiley
    Det er kun os andre HG'ere.. smiley

Jeg kunne egentligt godt have haft tænkt mig den røde hue.. Men det var jeg slet ikke minded til da jeg gik ud folkeskolen i 05.. smiley

Så nu "nøjes" jeg med den lilla (hvilket er en stor bedrift for mig som for 1 1/2 år siden led meget af social angst).. smiley
    Men får jeg ikke en elevplads, så tager jeg en HF.. smiley

• #13   19. sep 2014 Jeg ærger mig STADIG over at jeg ikke fik skrevet mit citat i min Marineblå HTX hue (Som selvfølgelig er den eneste rigtige smiley ) -.-'

Jeg ville have skrevet:
    "I did it all - with every broken bone; I swear I lived"

Det er et delvist citat fra en sang, og da jeg hørte den første gang var jeg ikke et sekund i tvivl om, at den beskrev min gymnasie-tid nærmest perfekt! Jeg har haft en fed, men hård gymnasietid - men jeg overlevede og jeg kæmpede mig igennem, og jeg kæmpede lige til den sidste dag!

NYD tiden som 3. G'er - Make it the time of your life! For ligepludselig står man ved dimissionen og indser at nu går alle hver til sit og man bliver spredt ud over landet - ud over verden, måske?

• #14   19. sep 2014 Melanie - Den følelse kender jeg alt for godt, er nemlig midt i den nu..

Er igang med mit sidste semester.. Og om 3 1/2 mdr, så er det hele slut.. Så skal vi alle hver vores vej..

Det er en underlig følelse at have..

• #15   19. sep 2014 Det er skærmen, (skyggen kaldes den vist) foran hvor man under (på indersiden) kan få skrevet graveret en tekst smiley
    Jeg har nu købt og betalt den hue, næsten 1500 kr smiley jesus!
    Jeg harvlagt Royal huen smiley Men mit problem er at jeg ved ikke om jeg vil have en blå eller rød rosette foran, synes jo klart at den må være bedst med blå da jeg går på HF men nu blev den rød smiley Ved ikke om jeg kan ændre i den nu hvor jeg har betalt!

• #16   19. sep 2014 Ja de er møg dyre hos Seifert.. Jeg gav 836 kr for min hos ABC..

Og det er en i luksus kvalitet der ikke bliver flad som standard huen gør, læder skygge og rem, knapper og skrift i guld, kokarden er i guld og med similisten, skolens logo ovenpå huen samt min klasse bagpå i hvid.. smiley

Mht. din rosette så synes jeg at du skal ringe til Seifert og få den ændret, for den skal da helt klart være blå når du får en blå hue.. smiley

Vi fik et login så vi kunne gå ind og ændre indtil en bestemt dato.. smiley

• #17   19. sep 2014 Googlede lige for dig..

Hvis du logger ind på "Mine Sider" på Seiferts hjemmeside, så kan du redigere din ordre.. smiley

Så jeg ville da logge ind med det samme og ændre rosettens farve.. smiley

• #18   19. sep 2014 Jeg synes kokarden skal være rød - ligesom dannebrog smiley
    Får også lyseblå hf hue smiley

Jeg har valgt royalhuen med mat skygge, sølv knapper, sølv broderi, intet klassebånd og intet skolenavn, med hvidt foer så man kan skrive i det. Og så sølv kors med similisten smiley
    Det er dyrt men jeg synes det er klart den flotteste hue smiley

Hvor går du?

• #19   20. sep 2014 Jeg har nemlig også valgt den rød, som dannebrog, men ved sku ikke om mere det ville være pænere i blå...
    Jeg har en royalhue med "skinnende" skygge, altså ikke den der matte, hvidt foer, sølv knapper, sølv broderi, klassebånd, skolenavn broderet ovenover mit navn samt deres logo indeni huen og så også korset med similisten smiley vores huer minder nok en del om hinanden smiley
    Jeg går på HF i Silkeborg

• #20   20. sep 2014 Sådan her ser min ud foran(og inden den havde været i Gaden 5 dage i træk!) : https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10333349_10203470023023172_3930397317984381133_o.jpg

Billedet nedenunder er bagfra.. Den er beskidt og betrækket sidder skævt(det har været af og på et par gange i beruset tilstand smiley ).. Der er bidemærker i skyggen, hvor jeg kun kan huske 4/6 personer - hvem de sidste to er, er helt væk smiley

Nå ja, og så kan jeg klart anbefale at prøve at få så mange "hakker" i svedremmen, som man kan(og føler for selvfølgelig!) Jeg havde 3 solopgange i løbet af de første tre dage med huen på! Og Bølgen er et must ;))) Men takker i skyggen skal man holde sig fra -- det ser ikke særlig pænt ud til dimissionen xDD

profilbillede
  • #21   20. sep 2014 Haha, ja bølgen har jeg også hørt er et must.. smiley

• #22   21. sep 2014 Ja de må være næsten ens så smiley

Kommentér på:
Studenterhue - citater

Annonce