{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Færdselsuheld :-( {{forumTopicSubject}}

Uh hvor kan man hurtigt komme galt afsted!

Jeg kører søndag formiddag på vej til en aftale, da en ældre dame pludselig vælger at køre ud fra sin ubetingede vigepligt, så jeg må dreje bilen for at undvige og alligevel smadre vi sammen. Begge biler totalskadet.
Det resulterede så i at jeg nu ligger sygemeldt med voldsomme ryg og nakkesmerter som giver konstant hovedpine.

Og hold fast hvor er det død sygt at ligge hjemme dag ud og dag ind og ikke kunne komme på arbejde smiley

Hvad går i andre og laver? Har i noget spændende at fortælle? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Færdselsuheld :-(
  • #2   12. nov 2014 Man får virkelig er chok når man har vurderet at bilen selvfølglig bliver holdende, men så begynder at køre 10 meter før man passere sidevejen. Pyha jeg var helt i chok! Tror faktisk også det her så ret vildt ud smiley
    Og sådan noget er endnu mindre fedt på motorcykel når man er den bløde trafikant, der er det bare om at passe på smiley

• #3   12. nov 2014 tja det er farligt at leve.. i 2008 blev jeg mejet ned af en flugtbillist. Jeg var på MC.Han blev åbenbart sur over jeg overhalede ham.. Jeg har stadig rygproblemer (fik en del piskesmæld og ødelagt nakken). Jeg brugte tiden på at uddanne mine hunde til "hjælpehunde" .. tænd/sluk lys, hent remote/telefon, tag sokker og bukser af, samle ting op, tage ting på bordet og komme med, tage tøj ud af vaskemaskinen, bære en kurv (med forskellige ting jeg skulle bruge i) osv. Der er masser man kan lave når man ingenting kan smiley

God bedring.

• #5   12. nov 2014 Det kan hurtigt gå rigtigt galt, også del om man er uden skyld.
    Jeg håber du kommer helt over det med tiden smiley

• #7   12. nov 2014 Puha der er mange af jer der er kommet slemt afsted i trafikken. Det er så uretfærdigt man skal døje med mén de næste mange år når man ikke selv var skyld i det. Øv!
    Jeg skal til lægen senere og have tjekket op på min nakke igen. Håber ikke jeg får problemer med det senere. Er håndværker, så ville godt nok være træls hvis man skulle stoppe sin uddannelse når man er færdig her til sommer smiley

• #8   12. nov 2014 Sådan er det desværre ofte - selv hvis man selv følger alle regler, så kan andre mennesker ødelægge alt for en. Der er en ubetinget vigepligt ved Jægersborg st. afkørslen i Jægersborg, og selvom man - når man kommer kørende af motorvejen - har dårligt udsyn, så bliver den KONSTANT overskredet, så folk kommer bare hamrende ud på motorvejen (og ja, man kan så diskutere hvorvidt ubetinget vigepligt hører til ved en motorvejsnedkørsel men er sikker på det er fordi der er dårligt udsyn)... Jeg er SÅ bange for at køre der og undgår det så ofte jeg overhovedet kan. Problemet er også bare at der er 200m mellem den afkørsel og den næste (som er min afkørsel), så jeg risikerer at misse min afkørsel af frygt for at en eller anden idiot kører ud i mig. smiley

God bedring til dig, og håber den ældre dame er okay efter omstændighederne også smiley
    Jeg kan se "frem" til endnu 5 timers matematik... Puha. smiley

• #9   12. nov 2014 Ashley: Du har da fundet i lotto med 5 timers matematik, eller noget smiley

Ja man kan hurtigt komme ud for de mærkeligste ting i trafikken selvom man selv overholder alle regler. Kender også sådanne steder som du nævner der. Hader også at køre de steder.

Da vi forlod stedet var alle okey, også den ældre dame.. Mine problemer med nakke og ryg er dog først kommet nogle timer senere. Så håber ikke hun har pådraget sig noget alvorligt. Men hun må være blevet kastet lige så meget rundt i bilen som vi blev i min bil smiley

• #10   12. nov 2014 Mia A

Fleksuge smiley I morgen er der syv timers engelsk, men det er okay; læreren har kage med, vi tager alle ting til samlet morgenmad med, og vi skal se The Wolf of Wallstreet og arbejde med den, så det kunne bestemt være værre! smiley
    Men lige i dag... Puha, har kun været her 40 minutter og jeg er allerede ved at dø af kedsomhed. >_<

Kan man egentlig "anmelde" stedet til vejdirektoratet eller politiet eller tilsvarende? Det er jo pisse farligt, og det er ærgerligt hvis der skal ske et uheld før det bliver ændret på (er sikker på at der har været MANGE close-calls, så det er nok desværre bare et spørgsmål om tid).

"Vi"? smiley Var I mange i bilen? Jeg var nervøs i går da jeg havde alle fire hunde med ud på en 20 minutters køretur (vi skulle til middag hos nogen)... Tænk hvis det gik galt smiley

• #12   12. nov 2014 For helvede Mia....

Håber at du kommer over det uden mén.

Mit hjerte sprang flere slag over da jeg så at det var der dig selv der havde været med i uheldet smiley

Pas nu godt på dig selv og bliv helt rask igen.

Knus Stine og Michael og slænget.

• #13   12. nov 2014 Ej, hvor voldsomt! ): Ih, håber I begge er okay, trods omstændighederne, og selvfølgelig god bedring til dig ~

Selv er jeg ret syg i øjeblikket, venter faktisk bare på at komme til lægen og få taget blodprøver i dag.

• #14   12. nov 2014 Ja Stine det er noget værre rod, man kan hurtigt komme ud for ulykker smiley

Jeg håber bare snart det bliver bedre! Selvom Aica syntes det ret hyggeligt at fise den af herhjemme sammen med mig i dagtimerne smiley

• #15   12. nov 2014 Ejh dog, Alexandoria.. Hvad fejler du?

• #16   12. nov 2014 Ashley - Hmm det ved jeg faktisk ikke om man kan.. Men det burde man vel egentlig kunne?..

Jeg havde en mere med i bilen desværre smiley men det faktisk dejligt man har en man kan snakke med ulykken om som forstår en smiley

• #17   12. nov 2014 Ejj... det er så uheldigt når sådanne færdselsuheld opstår smiley Jeg håber du bliver rask snart, så du kan komme ud og lave noget andet end bare at være hjemme.

Jeg sidder selv her hjemme og keder mig lidt, da skolen er aflyst her onsdag, torsdag og fredag.

• #18   12. nov 2014 Det lyder lidt luksus at have fri fra skole..
    Hvordan kan det være skolen er aflyst Cecilie? smiley

• #19   12. nov 2014 Noget med noget sygdom og sådan ;D Det er nemlig okay luksus, bliver bare lidt kedeligt i lænden ;D

• #20   12. nov 2014 Tror jeg vil undersøge det smiley

• #21   12. nov 2014 Jeg ved det faktisk ikke helt.

• #22   12. nov 2014 God ide Ashley smiley sig til hvis du bliver klogere på det smiley

• #23   12. nov 2014 Ringede ind til vejdirektoratet og de virkede meget glade for informationen men eftersom der er skiltningen er det noget de vil tage videre til politiet smiley

• #24   12. nov 2014 Ej hvor er det surt! Håber ikke du får varige mén af det! Man skal godt nok passe på hele tiden i trafikken. Så kan men selv være nok så lovlydig, men man skal vidst altid have i baghovedet, at alle andre kan køre som idioter! Rigtig god bedring til dig! smiley

Selv sidder jeg bare herhjemme. Jeg har mellemuge fra studiet, så min uge er ganske stille og rolig. Har lige været henne og aflevere en lejekontrakt på den lejlighed jeg overtager 1/12, og så nede og drikke varm kakao med en veninde. Nu sidder jeg og overvejer at photoshoppe et eller andet, ved dog ikke lige hvad smiley

• #25   12. nov 2014 Bauque - Spændende med lejlighed.. Uhh så går man helt i selvsving når man får lejlighed smiley

• #27   12. nov 2014 Jeg er blevet ringet op af politiet og bedt om at sende en mail om stedet; hende jeg snakkede med havde også selv prøvet det på det pågældende sted smiley så det var super fedt at blive taget seriøst, så nu må jeg få skrevet til dem engang i morgen tidlig smiley

• #28   12. nov 2014 Jeg har en rygskade også - og det ser jeg en fysioterapeut om to gange om ugen smiley gør en kæmpe forskel! smiley og er ret sikker på man kan få ret store tilskud hvis det er fra trafikulykker smiley

• #29   12. nov 2014 Øv! God bedring..
    Jeg kører dagligt scooter og hver dag er med livet som indsats..
    Specielt ubetingede vigepligter folk tror de ejer alt og bare kan kører ud .. Tre gange har jeg måtte dreje migselv ud i grøften hvorefter jeg er væltet, dog har jeg de gange fået næsten al farten af. Fordi folk tænker scooter, det kan jeg godt nå.. To gange er jeg blevet over halet hvor de har ramt mit sidespejl og nærmest skubbet mig ud i rabbatten. Heldigvis har ingen af de fald der kostet mig noget. Den eneste gang jeg kom rigtig galt afsted var en isglat morgen hvor jeg burde være blevet hjemme smiley

• #30   13. nov 2014 håber du bliver bra ...

er selv blevet skadet efter ferdselsuheld i 2009 og jeg fik også mye smærter først når jeg vågnet neste morgen , så vil råde dig til at blive undersøgt uansett pag evt forsikring osv senere...her i norge så må/bør man blive undersøgt senest 2 døgn efter uheldet itillfelle af erstatning/forsikring osv ... er selv nakkeskadet , en arm som ikke virker normalt også ryggen , hukomelse og besværligt nå ved at lære nye ting osv...

men håber du ikke får varige skader ...

jeg var også igang med udannelse og hadde planene klare ved at overtage firma når jeg var færdig udannet , men i dag kan jeg desverre ikke arbeide , og har prøvet forskjellige yrker osv men klarer ikke pag mine smærter og begrensinger ,,,

Kommentér på:
Færdselsuheld :-(

Annonce