{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virus på balancenerven?
  • #2   5. jan 2015 Hvis det er som hos mennesker, gør det ikke ondt, og det smitter ikke
    R:I:P lille kanin smiley

• #3   5. jan 2015 Vrøvl, der er ikke noget der hedder virus på balancenerven, det er et gammel forældet udtryk, der bare dækker over, at man ikke giver en korrekt diagnose.

Den diagnose man oftest har er, at ørestenene er røget ud af deres normale leje og rasler rundt = man bliver svimmel og har kvalme.

Men det kan faktisk være flere ting, hos min mand var det den første gang en lille blodprop i balancecentret, anden gang var det ørestenene...

Hvad det var med din kanin er ikke godt at vide.

Men det gør mig ondt for dig at du måtte sige farvel til charmetrolden.

• #5   5. jan 2015 Det er ikke dig der vrøvler, Charlie - undskyld, jeg fik nok formuleret mig lidt dumt. smiley smiley

Men dyrlægen vrøvler, han burde vide bedre.... Om ikke andet, så kunne han sige, at han uden yderligere undersøgelser ikke kunne give en nøjagtig diagnose.

• #6   5. jan 2015 Jeg var der heller ikke selv, så ved jo ikke præcis hvad der blev sagt.

Balto var syg over en længere periode, men i forgårs var der bare ikke mere at gøre - jeg var ikke engang hjemme. Min mor fandt ham bare da hun var ude og give vand for natten - han lå helt trykket sammen bagerst i buret med en form for frode/hvidt snask om munden, og ikke kunne gå.. Men bare han ikke havde ondt, kan jeg bedre tilgive mig selv for ikke at være hjemme hos ham. smiley

Kommentér på:
Virus på balancenerven?

Annonce