426 visninger
|
Oprettet:
Ondt i skinnebenet - hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen..
Jeg spiller badminton 3 gange om ugen i et par timer hver gang.. Her sidste uge begyndte jeg at være øm på det den nederste del af indersiden på mit skinneben når jeg rørte det, men tænkte ikke videre over det ..
Her i starten af denne her uge er det begyndt at gøre ondt når jeg løb til trænin, men det forsvinder når jeg er igang, hvorefter det så kommer tilbage når jeg stopper...
Skulle jeg gå til lægen, for min træner siger at det kunne lyde som skinnebensbetændelse..? Eller er det slet ikke et lægebesøg værd?
/Amalie :).
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 800
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Min søn spiller også meget badminton. Han får ofte små overbelastningsskader i de perioder med meget træning og mange stævner. Mest i knæ, skinneben og skulder. Det hjælper med lidt ro
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
De fleste hits er om løb - men de er gennemgående på symptomerne de samme ved alle sportsgrene.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 154
jeg har det nemlig i mit skinneben, og lægen behandler bare symptomer, hvor fysen hjælper på årsagen. i mit tilfælde har jeg gået forkert, og er det skinnebenbetændelse så kræver det der med også lang tids ro.. men held og lykke med det
apr 2009
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 154
apr 2009
Ondt i skinnebenet - hjælp