{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Kender I det?... {{forumTopicSubject}}

Kender I det, når man går tur med vovsen ude i offentligheden blandt andre mennesker og på en eller anden måde glemmer at der er andre folk til stede, når I går I jeres eget lille univers og snakker og hygger med hunden??

Ja, det gør jeg tit faktisk, og her til aften gjorde jeg det igen. Gik med Berta, som var lidt i legehumør så satte mig på hug ned til hende og legede lidt rundt med hende og kaldte hende for min lille nussegris sådan okay højt, og så var det jo, at jeg opdagede, at der faktisk gik en dame forbi (ps: fyldte altså ikke/sad i vejen) Hi hi hun må have tænkt sit. Sådan gør jeg tit med Berta - ja, jeg er måske lidt "småskør" smiley

Der må da være andre end mig, der tit er i sit eget lille hundeunivers?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender I det?...
  • #1   2. feb 2015 Ork ja tit smiley Folk siger altid jeg snakker til hundene som var det babyer smiley

• #2   2. feb 2015 Jo tak ... kender det godt ...
    Lige da jeg havde fået Nanna ..( hun var ½ år, da jeg fik hende ) .... gik jeg rundt om søen... og Nanna skulle lige lære at gå pænt.

Så jeg gik der og sagde .... " 1...2 ... højre venstre sutsko ... 1...2 ... højre venstre sutsko ".

Så blev jeg overhalet af en yngre mand ..... som grinende sagde ......
    " Tror du ikke du skulle tælle til 4 .... så kan hundene bedre forstå det .... de har jo 4 ben " ..... smiley

• #3   2. feb 2015 hehe jeg har gået højtlydt over vejen og kaldt hundene for verdens skurke og spurgt om de var batmand og robin.. flere gange, mens vi hoppede rundt.
    Får så kiggede tilbage og der går min nabo med et smil på læben over os hehe
    Men jeg snakker altid hundene når vi er ude, nogen gange mere højlydt end andre smiley

• #4   2. feb 2015 JA! Godt jeg ikke er den eneste.
    Jeg snakker og snakker og snakker med Baby på vores gåture!
    "Kom, kom, kom!!" "Fart på, fart på" "hygger du trold?" Og "hvem er en god hund? Ja hvem er en god hund" bliver der sagt meget på vores ture! Og så laver jeg sådan en lyd, når vi leger, så hvis jeg siger den, når vi bare går, så TONSER han afsted! smiley

Det er så hyggeligt, men folk må tro jeg er tosset smiley

• #5   2. feb 2015 Ja det kender jeg godt! Idag gik jeg spor med pigerne. Novas krydsede en vej (den foran hende på billedet) og gik til venstre langs rabatten. Jeg går og koncentrere mig om hvad hun laver men høre samtidigt musik i hørebøffer fra telefonen. Den spiller så Let It Go fra frozen og Zarah synger højlydt med da jeg jo er alene på landet.. det var jeg så ikke. Et stor smilende ægtepar overhalede os da vi stoppede ved en genstand.. DOH!!!

profilbillede
  • #7   2. feb 2015 hehe, jep.. landsbytossen der trisser rundt og taler højt med sine hunde smiley

• #8   2. feb 2015 Jeg går også altid og snakker til hunden på tur og tænker ikke over om andre hører hvad jeg siger, men tror da nok der skal være nogle der tænker "sikke en tosse" smiley

Hvis jeg har rost hunden helt til skyerne eller lignende og kommer rundt om et hjørne, hvor en person kommer imod os, der sker det også at de kigger en del :b

• #9   2. feb 2015 Åh tak for jeres søde indslag og historier smiley det er rart at høre, at jeg langt fra er den eneste smiley

• #11   2. feb 2015 Vores have ligger lige ud til en vej hvor der er mange skolebørn der går forbi hver dag, tit når jeg så er ude med hundene og står og siger "tis tis tis" og "Dyyygtig" Så tror jeg også folk de tænker sit, hvor de kan ikke se mig, kun høre mig smiley

• #12   2. feb 2015 Jeg glemmer ikke at der kan komme andre, jeg er bare ligeglad smiley Jeg snakker altid med hundene når vi går tur, ikke kun sådan noget " den her vej", men altså sådan mere samtale agtig. Hvis de nu f.eks finder et eller andet der dufter godt, så kommentere jeg også ofte det osv, haha. Folk kigger ind imellem vildt underligt, men det må altså være deres problem, jeg tager gerne rollen som landsbytosse smiley

• #13   2. feb 2015 jaja, jeg bærer også min tosse kasket med glæde smiley

• #14   2. feb 2015 Jeg snakker også med hundene på tur smiley
    Jeg træner tit på byens torv og når jeg så belønner med bolden eller bideskind så løber jeg af sted med Lobo og siger: "JAAAA! Hvor er du bare dygtig"
    I dag stod der så mange mennesker omkring torvet og smilede da jeg tonsede rundt med Lobs smiley smiley

Det sker også tit når vi går bag folk og jeg siger: "vent på mig" til Lobo at folk kigger tilbage med et mærkeligt ansigtsudtryk smiley

• #15   2. feb 2015 Hahaha, ja, det har jeg også gjort et par gange - jeg fik hende en aften op på en bænk, hvor jeg så stod og nussede hende, roste og kyssede hende på ørerne. Hyggede bare. Så kom der en mand op fra stien bag mig.. jeg må virkelig have set underlig ud, at stå dér og nusse sin hund på bænken mens man kysser den og snakker sukkersødt smiley

• #17   2. feb 2015 Ååååh ja.... "Er du en pjattehund" bliver sagt mange gange på gåtur med Myren. Med Lulu er det tullegris og små fanfarer, der bliver "truttet", når hun rigtigt spankulerer af sted smiley

• #19   2. feb 2015 åh jeg har også lignet en total tumpe idag med Hugo smiley - Vi har trænet gå pænt, så hold nu op, jeg blev overhalet af den ene gamle dame efter den anden som grinede af mig fordi jeg stoppede op hver 2 meter og snakkede med total tosse stemme for at få Hugo til at være opmærksom på mig smiley

• #20   2. feb 2015 Snakker også løs med dyret smiley Det er hyggeligt!

• #21   2. feb 2015 Min Charlie er en meget utryg og nervøs hund... Så når jeg går tur (bor midt i en større by, og vi møder altid mindst 5/6 andre hunde), skal jeg snakke meget opmuntrende til ham, da han ellers går i baglås. Folk kigger lidt undrene på mig når jeg siger ting som:
    "Seee Charlie, den er da sød, skal du ikke sige hej?"
    "Såså ikke se genert, sig du bare Hej, det er ok!"

(Sender ham IKKE over til fremmede hunde, han bliver altid hos mig, men det er vigtigt at han hilser lidt på dem der kommer over til os)

• #23   2. feb 2015 Min bror fortalte engang da vi var børn, at han havde læst at hunde blev klogere af, at man gik og talte til dem.... Jeg er overbevist om, at der er derfor Joy er så klog smiley

Nåh Joy har der gået en sød hund der, det var vel nok dejligt. Kom så skat. Se der kommet toget. Ih hvor jeg elsker dig, du er bare så nuttet.
    Ja du er dygtigt.
    Nej lad så være at rulle dig, du kommer på hoved hjem i bad smiley
    Nu skal du se, nu går vi her over...
    Se de har fældet træerne.
    Vi må lige huske at se om der kommer biler.
    Det var godt skat.
    osv.. Tror til tider hun er pæn træt af mig smiley
    Man skulle ikke tro det kunne blive være, men det var være da hun var hvalp, se det er så en postkasse, det er et tog.........min mor var ved at dø af grin engang hun hørte det !!
    Jeg er ikke bange for at blive skør, jeg er det allerede smiley

• #26   4. feb 2015 Aaaaaalt for tit. smiley
    Ved ikke noget bedre end og gå, snakke og pludre lidt ned sin hun smiley

Kommentér på:
Kender I det?...

Annonce