{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Aslan møder sin "fætter" {{forumTopicSubject}}

Da jeg skulle på ferie hos min familie i Polen, skulle Aslan da med! Dette er første gang nogensinde Aslan har været med på ferie uden at blive passet. Ja og så var det så i det store udland.
Så vi skulle jo ordne en masse inden vi skulle afsted, men nu har Aslan pas, så er han klar til næste gang smiley

Min kusine og moster har en lille chihuahua dreng, Chiko. Og han er da noget af det sødste, men han er en bette skid, på omkring 1-1,5 kg.
Jeg var meget nervøs for hvordan begge hunde ville tage mødet med hinanden, men det gik bare så godt!

Chiko var lidt bange i starten, men det er der jo ikke noget at sige til, Aslan er jo kæææææmpe stor.
Efter en dag pev Chiko efter Aslan (han kan ikke finde ud af at gø) for at indbyde ham til leg, og Aslan passede så fint på hele tiden!

Chiko begyndte så at efterligne Aslan en smule og fulgte ham rundt overalt. Aslan snakker meget når han leger, så Chiko begyndte også at gå og brumme, så sødt!

Jeg ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg, tror bare at jeg er stolt over at Aslan tog det hele så fint, og at han passede så godt på Chiko. Især efter hans "overfald" ude på vores gåtur, har han ikke været så glad for fremmede hunde, men nu går det den rigtige vej igen, YES!

I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aslan møder sin "fætter"
Kommentér på:
Aslan møder sin "fætter"

Annonce