{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandit :)
  • #1   19. mar 2015 Åhhh det gør Charlie også hvis havedøren står åben. Så snupper han Bamse (hans yndlingsbamse som han har haft i over seks år nu smiley ) med ud i haven. Så går han rundt med den på græsset og ved blomsterne som om han viser den rundt smiley

• #2   19. mar 2015 Hun er også så stolt Karla når hun tager tingene med ud Hehe og hun har også en stor mus ser så sjov ud når hin går med den men alt det dyre legetøj man kan købe det gider hun ikke rigtig

• #3   19. mar 2015 Her slæber hundene alt muligt den anden vej - ind. Grene, sten, kødben... smiley

• #4   19. mar 2015 Ja, vi kæmper også mere med ting, der slæbes IND. I går fandt jeg en stor rod med masser af jord i min seng! smiley Det kræver ikke meget gætværk at finde ud af, hvem den skyldige er. Calaya, hun er fræk som bare fanden.
    Milas stjæler vasketøj og drøner ud i haven med det, hvis han ser sit snit til det. Noget af det bedste han ved, er at snuppe en BH og drøne rundt i haven og vise den frem. Det var lidt upraktisk i sommers, da der gik håndværkere i haven. De fik sig et billigt grin smiley

• #5   19. mar 2015 Hahaha Rikke.. hun er skøn Calaya smiley
    og Milas er da bare en rigtig drengerøv smiley

• #6   19. mar 2015 Ha ha Min have flyder med hunde legetøj .
    Linka har lige taget hendes tøj elefandt med ud i dag ,gravede et hul, ja og kom elefandten i det Kan være den var død eller va smiley smiley

Kommentér på:
Bandit :)

Annonce