{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

kender i det... {{forumTopicSubject}}

... når ens holdning bare ændrer sig markant i løbet af kort tid?
Grunden er, at jeg for sjov lige kiggede nogle af mine forumsvar igennem. Og det skulle man måske ikke have gjort.. jeg sad virkelig og krympede mig over nogle af mine svar, hvor jeg for blot et år siden blandt andet virkelig med ildhu eksklamerer hvordan jeg var stor fortaler for avl på blandingshunde fordi det helt klart forebyggede indavl, og det var da bare mega godt, og hvad fanden gjorde en stamtavle jeg kendte da forældrene smiley I løbet af det sidste halve år er jeg så bare vendt på en tallerken, for at sige det mildt.

Jeg tror egentlig bare jeg ville dele oplevelsen af at krympe sig over pinlige, pinlige svar - og så måske et shoutout til Hundegalleri, for selvom det skulle være en hønsegård med en masse stride kællinger, så har jeg virkelig lært rigtig, rigtig meget herinde på blot et par måneder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det...
  • #2   27. mar 2015 Hehe, det er ikke så længe siden jeg kiggede mine forumemner igennem helt tilbage fra da jeg lige var kommet på hg, HOLD NU FAST hvor har jeg lært en masse siden da, og har også udviklet mig en del på hundefronten. Det er selvfølgelig kun godt synes jeg, men også lidt underligt at se hvor meget der egentlig er sket siden dengang smiley



  • #3   27. mar 2015 Jeg kom ikke herind med en markant holdning som så skiftede på den måde smiley Da jeg begyndte at deltage lidt i debatter var jeg allerede ovre i lidt af den anden grøft end jeg havde været. Så det er ikke fordi at jeg er blevet hjernevasket til at mene det "rigtige" på den måde, haha - jeg synes bare jeg har lært virkelig meget om hundeadfærd generelt, efter at være blevet medlem herinde (jeg opdagede først siden igen i slutningen af 2014) smiley

  • #4   27. mar 2015 S - ja, det er ret underligt, da jeg læste mine gamle indlæg kunne jeg slet ikke kende mig selv som person. Det var ret underligt, men også positivt smiley

  • #5   27. mar 2015 Jeg har ikke kigget mine forumsvar igennem i en evighed, men jeg kan stadig huske en 'drøm' jeg havde da jeg var yngre.
    Jeg skulle have en flok hunde, ca 5 tæver og én han. de skulle så gå sammen altid, lidt som sådan nogle islænderstod. Altså fri parring og massere hvalpe og så videre smiley
    Den drøm er dog for længst væk. Jeg har simpelthen lært så meget herinde, og jeg elsker det smiley smiley


  • #6   27. mar 2015 Jeg blev også vældig chokeret, og grinte også lidt af mig selv smiley



  • #8   27. mar 2015 minion: det var også ment som en overdrivelse smiley
    HAHA, Bumle, jamen hvem siger det ikke skulle være muligt? smiley


  • #9   27. mar 2015 Jeg tror også jeg ville blive ufattelig flov, hvis jeg satte mig for at læse de tråde jeg deltog i de første par jeg var her smiley shit man! Jeg var helt 100% på at en hund har hvad man gjorde den til, for det havde jeg hørt og havde været til nogle muskelhunde traf, for hundene rendte rundt og legede med hinanden uden problemer. Og når nu de kunne det, jamen så måtte det jo være fordi at de var opdraget godt, og ikke bare mere held end forstand at det ikke gik galt, når der har sat 20-30 forskellige hunde sammen smiley

    Heldigvis er jeg blevet klogere, og hvor er jeg dog glad for det. Nu ville jeg helt sikkert aldrig nogensinde kunne finde på at deltage i sådan et arrangement, hvor man bare lukker en masse fremmede hunden sammen, på en lukket plads smiley


  • #11   27. mar 2015 Det er der vel ingen der gør, men tror ikke det er helt klogt smiley
    Tænkte heller ikke over at de skulle aktiveres :3


  • #12   27. mar 2015 Jeg var nemlig også af holdningen at en hund er hvad man gør den til (jeg var generelt bare ret naiv), og hvor er det dejligt at man ikke er den eneste der bliver helt pinlig over sådan noget smiley

  • #13   27. mar 2015 Det kender jeg. Og jeg vælger at se det som noget positivt - Vi bliver klogere og udvikler os smiley

  • #14   27. mar 2015 Åhh, aktivering smiley troede fuldt og fast på at hvis bare hunden blev gået med, og fik lov til at lege med andre hunde (specielt det sidste!) så fik den da rigelig med motion. Havde den heller ikke lært noget om mental aktivering, spor osv. Men heldigvis bliver man klogere smiley

  • #15   27. mar 2015 Præcis TjæZ smiley

  • #16   27. mar 2015 Jeg troede også fuldt og fast på, at hvis bare en hund kunne ligge i frøstilling så var det automatisk = med at den havde gode hofter smiley hvor jeg havde hørt det fra, det husker jeg ikke, men jeg troede vitterlig på, at sådan var det! Så hvorfor teste forældrene? Når bare de kan ligge som en frø, så var den jo sund og rask smiley

    Shit man! Jeg korser mig ofte over ting jeg har sagt i sådan nogle tråde smiley men ja, jeg vidste jo ikke bedre, men det gør jeg heldigvis i dag smiley


  • #18   27. mar 2015 Jeg må indrømme at jeg også har ændret en ting, fra at være imod DKK, til at være medlem, og fortaler for dem smiley
    Jeg var imod DKK pga et par uheldige møder, med DKK medlemmer, så jeg fik den ide at alle var sådan.

    Udover det har jeg ikke ændret mine meninger, og holdninger, men jeg har lært hvornår jeg skal holde min kæft smiley


  • #19   27. mar 2015 Haha, Natascha - jaa, det med at vide hvornår man skal holde kæft, det gælder nok i alle aspekter af livet smiley

Kommentér på:
kender i det...

Annonce