{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken sele
  • #1   31. mar 2015 Vi bruger Julius k9 til vores border collie og er rigtig glad for selen smiley

  • #2   31. mar 2015 Hurtta Pro y seler enten Lifeguard eller collection serie vil jeg klart anbefale... smiley

  • #4   1. apr 2015 Palle pop hår sådan en har jeg allerede men den hjælper ikke til det ham trænet til.
    Thagii og Trine g det er også sådan nogen jeg har kigget meget på


  • #5   1. apr 2015 Personligt er jeg ikke så vild med hunter selen (arbejder hos en hunde pension så har både set og brugt dem) jeg syntes ikke at det er så smart at ringen sidder på håndtaget, jeg syntes at det giver mindre kontrol over hunden...

    Og K9 selen er en sele som holder i flere år! smiley


  • #8   1. apr 2015 Jeg syntes tit at håndtaget er for stort på Hunters seler og når så ringen sidder der i så kommer man jo et stykke ned af ryggen på hunden og jeg syntes at det er klart nemmest at gå med seler hvor at snoren sidder fast lige bag ved skulderen smiley

    Ja, den kan være fin hvis hunden ikke trækker og til gengæld går pænt smiley men det er jo ikke alle hunde der går lige pænt smiley

    Jeg syntes bare personligt at k9 (eller en hurtta sele) er mest kvalitet og det som jeg føler er lækrest at gå med smiley og jeg har skam gået med mange mærkelige seler efterhånden smiley men hunter selen er også klart en af de bedre seler som nok for hunden også sidder godt smiley men jeg er bare ikke så vild med "styresystemet" smiley


  • #9   3. apr 2015 Min mor synes også jeg skal købe en k9 sele da vi kender mange der har gode erfaringer med den sele

  • #10   3. apr 2015 Den vil jeg ihvertfald anbefale smiley og den ligger godt på en Border collie smiley bare sørg for at sikre dig det er en ikc og ikke en original, jeg synes at ikcen ligger bedre smiley

  • #11   3. apr 2015 Hvorfor vil du have en sele? Hvad er der i vejen med et godt bredt halsbånd??

Kommentér på:
hvilken sele

Annonce