{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Anna E
Anna E
Tilmeldt:
13. okt 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 231

Hjælp til sele og andet udstyr {{forumTopicSubject}}

Vi får jo vores Lilly hjem den 2. maj
smiley nøøj hvor føles ventetiden lang!

hun er en golden retriever.. Og vi vil gerne have købt sele, halsbånd, snor osv hjem... Men hvilken str skal man vælge til sådan en lille pige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sele og andet udstyr
  • #1   12. apr 2015 Da vi skulle finde sele/halsbånd til Chili gik vi bare ind i butikken og forklarede hvor stor hun var osv. - så mit bedste bud er at gå ind og spørge i butikken, de bør have styr på sådan noget smiley

  • #2   12. apr 2015 Vi har bare ikke så mange muligheder her hvor vi bor desværre så tænkte at købe det via nettet

  • #3   13. apr 2015 Har opdrætteren ikke også nogle gode råd? Jeg har tænkt mig at spørge min på fredag, så vi rigtig kan komme ud og shoppe i weekenden, men vi får også vores hjem om 2 uger, så det er ved at være op over smiley

    Ellers vil jeg helt sikkert anbefale k-9 selerne, og måske de kan passe puppia den første tid, de er rigtig bløde og lækre smiley

    Af snor har vi en lækker en i læder fra hunter, men vi skal nok også have en lidt længere en på et tidspunkt, da den er købt til vores mops. Den vil være fin i starten, fordi den er meget let smiley


  • #4   13. apr 2015 Tænker lidt at når det er en hvalp så ville det vel nok være en ide at vælge nogen af de billige sejlere og halsbånd som man kan ændre størrelse på? Det er jo en hvalp og de vokser utroligt hurtigt, så det ville være lidt træls at skulle ud og købe nyt halsbånd to gange om måneden fordi den er vokset ud af det? smiley min veninde købte de billige fra anione til at starte med i str m og så havde deres hund bare det til den var fuldt udvokset smiley det samme har jeg gjort med mine smiley

  • #5   13. apr 2015 Jeg ville ikke købe en sele over nettet jeg ikke havde prøvet på hunden først...de kan altså virkelig sidde forkert og ubehageligt for hunden.

  • #6   13. apr 2015 Jeg havde købt halsbånd og sele til beat han kunne ikke passe noget af det så på vej hjem fra opdrætter måtte vi lige ind og bytte det til en mindre størrelse smiley og ja køb noget af det billigste, for de vokser lynhurtig ud af det, beat er 12 uger og på sin anden sele nu smiley

  • #7   15. apr 2015 Men kan vi "nøjes" med et halsbånd og en snor til starten? Vi skal hente hende 3,5 time fra vores bopæl, så hun skal sikkert ud og luftes lidt på turen hjem... Og så købe en sele når vi får hende hjem og kan prøve?

  • #8   16. apr 2015 Kan du sagtens smiley det gjorde vi da jeg hentede min første hvalp smiley

  • #9   16. apr 2015 Super smiley kan jo ikke have hun stikker af på en motorvejs afkørsel smiley

  • #10   16. apr 2015 Min hvalp sov samtlige 4 timer hjem smiley så det er ikke sikkert i behøver ud. Det er heller ikke sikkert hun vil tisse i en utryg situation alligevel smiley

  • #11   16. apr 2015 Nej det kan du have ret i smiley Nu må vi se smiley Skal have begge børn med derover så tænker at vi nok hopper forbi noget familie og tilsnusker os til aftensmad smiley

  • #12   16. apr 2015 Med hvalpen? det ville jeg nok ikke gøre smiley det er utrolig meget nyt for en hvalp der også er utroligt utryg og lige fjernet fra sin mor og søskende smiley

    Hjem...og lad den falde helt stille og roligt til ro....og bed børnene lade den falde til

    Så kan man jo passende aflede dem med pizza eller mc.d i dagens anledning smiley


  • #13   16. apr 2015 "hjem" som du siger er jo altså bare 3,5 times kørsel derfra... og med to børn i bilen så skal der jo noget indenbords

  • #14   16. apr 2015 anna: hvad med madpakker i en køletaske? smiley pølsehorn, pizzasnegle, pandekager, etc etc smiley

  • #15   16. apr 2015 Jeg forstår dig godt, men det er virkelig meget for en lille hvalp at forholde sig til, oveni en i forvejen ret hård dag. Jeg havde nok valgt at få børnene passet, taget en mc-drive eller lign.

    Ikke bedt hvalpen om at forholde sig til et helt tredje hjem og mennesker. Det bliver hurtigt en ret utryg start på jeres forhold.


  • #16   17. apr 2015 Må lige se hvad vi finder ud af smiley For tænker også det er synd vi sidder og spiser foran den i bilen?

  • #17   17. apr 2015 Jeg tænker at hvalpen er ligeglad, medmindre den allerede har lært at tigge smiley

  • #18   17. apr 2015 Det kan der selvfølgelig være noget om smiley

  • #19   17. apr 2015 det er ikke nær så synd som at slæbe den igennem så store eksta oplevelser på en i forvejen ret hård dag...

    Tænk på hvad den i forhold skal forholde sig til af nye steder og mennesker.

    Så tror jeg nok den overlever at i spiser i bilen smiley Det er ikke synd for den medmindre i begynder at skælde den ud hvis den lige overskrider en grænse... hvis den da overhovedet tør tigge smiley


Kommentér på:
Hjælp til sele og andet udstyr

Annonce