{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Lang snor, lille karabin hage? {{forumTopicSubject}}

Jeg er altså stødt ind i et problem, som jeg har lidt problemer med hvordan jeg skal løse.
Rosa er begyndt at ville gå/løbe rundt mere på gåturene, hvilket jo er rigtig dejligt, og det skal hun jo bare have lov til smiley
Problemet er at hun jo gerne vil være hvor Lucky er, men der hvor vi går tur, er Lucky i 8 meter flexi line, så han løber jo også rundt. Og Rosas snor er bare sådan en helt kort en, fordi den har en meget lille karabin hage. Nu kommer problemet så, for hun bliver altså sur over at hun ikke kan nå hen til Lucky.
Vi har 2 forskellige flexi liner herhjemme, men begge er str S, så karabin hagerne er alt for voldsomme og hun er simpelthen ikke stærk nok til at kunne trække snoren ud.

Har planer om at tage i petworld og kigge efter et eller andet, men tænkte der måske var andre der havde nogen forslag? smiley

det behøver ikke nødvendigvis at være flexi, men det er jo et smart system, så hvis nogen har kendskab til nogen der er lavet så selv små hunde på 700g kan bruge dem, ville det være fedt.
Men kom også gerne med andre forslag.
De spor liner jeg har set indtil nu er heller ikke lavet til små Rosa'er, så jeg er lidt lost.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lang snor, lille karabin hage?
Kommentér på:
Lang snor, lille karabin hage?

Annonce