{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Anna E
Anna E
Tilmeldt:
13. okt 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 231

Sterilisering? {{forumTopicSubject}}

Ja google har desværre ikke rigtig kunne give mig en enstydende svar - så nu spørger jeg her...

Vil en steriliseret tæve stadig komme i løbetid og bløde? Eller fjerner man hele livmoderen? Og vil der ikke opstå problemer o forhold til hormon balancen? Og er det nødvendigt at sterilisere? Tænker hvis ikke hunden lider under det i forhold til at blive indbildt gravid osv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisering?
  • #1   29. apr 2015 Hun kommer ikke i løbetid og det er forskelligt om de fjerner det hele
    Jeg har ikke selv tæver så jeg ved ikke om der kan opstå problemer med hormonbalancen, men dem jeg kender har der ikke været problemer med

    Det er bestemt ikke nødvendigt at sterilisere, men der kan være fordele ved det


  • #3   30. apr 2015 Sterilisering=ingen løbetider. Jeg sterilisere mine tæver og det fungere for os. MEN i skal have en golden - så vidt jeg husker - og her skal i være obs på at sterilisering kan medføre at hunden får en rigtig træls pels, der er svær at holde; uldet, filtret og mat.

  • #5   30. apr 2015 Min 6 måneders hvalp blev steriliseret for 3 uger siden, da jeg mener det er det bedste man kan gøre for sit dyr. Mine 4 kaniner er også neutraliseret (2 hanner og 2 hunner) hvor ALT er fjernet, også ved hunden. smiley

Kommentér på:
Sterilisering?

Annonce