846 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Urolig hvalp Urolig hvalp

Hjælp smiley
Min hvalp er urolig...
Det er først begyndt at komme nu smiley
Han har været ude på to lange gåture idag, og var rigtig glad.
Han har generelt bare været virkelig glad og legesyg idag, sovet meget, spist og drukket som han plejer.
Men da vi kom hjem fra gåturen kl. 20:15 begyndte han at knurre og bide voldsomt i Hans legetøj.
Nu ligger han i sofaen, men han flytter plads hvert minut smiley
Hvad er der galt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urolig hvalp
  • #1   2. maj 2015 Hvor gammel er din hvalp? Kan du definere "to lange gåture" - din hvalp er nok bare overtræt smiley

• #2   2. maj 2015 Måske er han overstimuleret....
    Min styrter rundt i lejligheden som en tornado mens han gør og snapper efter alt smiley det sker hvis der sker lidt for meget på en dag og ikke som man skulle tro hvis der er sket for lidt og han derfor har for meget energi. Jeg er selvfølgelig påpasselig med det.

På en eller anden måde skal de jo ud med den "negative energi/stress" smiley -tænker jeg.

• #3   2. maj 2015 Jeg tænker også overtræt/overstimuleret
    Hvor langt har I gået

• #8   3. maj 2015 Vi gik to ture på 15 af gangen, mente bare at det var lange ture for ham smiley

• #9   3. maj 2015 Sådan gør Charlie også når han er overtræt! Den var meget slem igår fordi vi kom lidt sent i seng, så han tonsede rundt i hele huset, "gravede" i dyner, puder og tæpper, mens han knurrede og gøede. Men når han kommer i sengen falder han stille og roligt til ro.
    Og i dagstimerne har han en kasse som der bliver lukket, ellers falder han ikke til ro, til gengæld falder han så også i søvn med det samme kassen bliver lukket..

Hvis han har sådan et "helle" sted hvor han sover kunne det måske være en idé at sætte ham derhen og se om han falder til ro? smiley

• #10   3. maj 2015 Så lige han er en lille blanding af pelsracer. Nogle gange hvis der sidder en burre fast i pelsen eller hvis der kommer en filt et sted F.eks. I en armhule, så kan de godt blive urolige og rykke på sig hele tiden. De små hvalpe kan ikke finde ud af havd det er der irriterer, og så skælder de legetøjet, piver og kløer og rykker sig rund.
    Det kan man have i mente ved de racer - om pelsen irriterer. smiley

Kommentér på:
Urolig hvalp

Annonce