{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Linse vil være statsminister
  • #2   2. jun 2015 mon ikke det er lidt i samme du´r som da Jacob Haugaard kom ind ....

• susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 103
    #3   2. jun 2015 hende stemmer jeg på ..skraldgriner smiley

• #4   2. jun 2015 Hun får ihvertfald ikke min stemme.

Jeg synes tanken at undersøge hvad der skal til er god og relevant

• #5   2. jun 2015 Hehe lyder som hun vil lave en Jacob Haugaard smiley

• #8   2. jun 2015 Ej det håber jeg da ikke. Godt nok markedsfører hun sig på at være dyreelsker og på dyrevelfærden, men at dømme ud fra tidligere sager med hende er det da godt nok ikke en ting hun ved noget dybere om smiley

• susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 103
    #9   2. jun 2015 alså i ved da godt i vort modernet samfund , skal man ...I være omstillings parate ..ggg ..så da hellere hende i statsminister stolen fremfor gucci helle eller lars kender ikke forskel på dine eller mine penge

• #10   2. jun 2015 Ville med glæde se hende i en debat om dagpengereformen, finanspolitikken, skattepolitikken, udenrigspolitikken, indvandrerdebatten, EU, infrastrukturen, velfærden, sundhedssektoren, den offentlige sektor, den private sektor, skatten osv, osv - alle skal være velkommen i vores demokrati smiley

• #11   2. jun 2015 Kan ikke se nogen steder at hun vil være statsminister (eller politiker i det hele taget) -blot at hun medvirker i et program hvor hun undersøger hvordan man ender på statsministerposten... det er altså ikke helt det samme...

Men var det meningen programmet skulle være lærerigt, så skulle man nu nok have spurgt en anden, så mon ikke det bare er ren underholdning for dem der gider den slags

• #12   2. jun 2015 smiley smiley smiley
    Sjovt, men hun får ihvertfald ikke min stemme

• #13   4. jun 2015 så laver hun nok en "sundheds lov" hvor vi alle kan få tilskud til at få lavet større bryster .
    så skal jeg have et meget meget stort tilskud,for jeg har blot to "kuverter"

og så må vi også forlange tilskud til større bh`er.

Har hun ikke gså fået "pustet" ansigtigt op.De må vi også forlange lagt ind i den ny finanslov

for mit ansig trænger virkeligheden til en "oppustning".

og,så spare sundhedsvæenet også en psykiater ti mig,fordi jeg er meget depimeret over mine rynker
    og så henviser hun mig glad til en gratis
    ynkefjerninger ,så jeg igen bliver en glad og nyttig samfundsborger,der betaler min skat med glæde.

Jeg vil have linse som statsminister

vibeke

• #15   4. jun 2015 vark

nu overdriver du,dine gratis finansønsker.

Der må være måde med galskaben.

du kan ikke både ønske en større penis OG samtidig det andet ,hvad det nu er.

en af tingene,men ikke begge to.

hilsen en "velhavende" folkepensionist.

Kommentér på:
Linse vil være statsminister

Annonce