{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare en artikel til eftertanke ...
  • #3   21. jun 2015 Og så spørger blondinen...
    Hvor vil du hen med det Hanne?
    At vi ikke må søge succes? Nyde den hvis vi får den?
    At vi ikke må leve i nuet?
    De folk der har stemt DF denne gang, er nogle snæversynede mennesker, der ikke tænker 5 minutter frem?
    At vi glemmer DK's historie fordi nogle vil ændre på nutiden?

Har skam læst artiklen, men ville egentlig gerne høre med dine egne ord, hvorfor du deler den?

• #4   21. jun 2015 @ T ... ikke pga. DF´s fine valg, men fordi jeg synes vi trænger til at stoppe op og få fokus på andre ting en den evige jagt på vækst, og fordi jeg tænker at succes måske kan være så mange andre mere jordnære ting i livet en materiel og økonomis uendelig vækst ...

Og nej jeg mener ikke vi skal tilbage til jordhuller og lokum i baggården, men at der må være en eller anden max højde for den der vækst, for når det nuværende vækst mål er nået, så sætter vi jo bare et nyt og højere, og tænker bare hvor skal det ende .... samt at den vækst vi (politikerne) taler om jo dræner både klode og mange mennesker, er det det værd, og hvad den da det hele er ødelagt, udsultet hvad så, hvad skal vi så vækste af ....

Ja, jeg stemte Altenativet, ikke fordi jeg ikke kan se at mange af ideerne her og nu er utopiske, men fordi jeg ved at alt nyt skal starte et sted ...

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #5   21. jun 2015 Åh ja, gode gamle "pastor Holm" er nu ikke helt dum...

Selvfølgelig skal man ikke sætte alt i stå, men nogle gange er det nok ganske sundt at hoppe ud af hamsterhjulet og se det hele lidt fra sidelinjen.

Hanne: Hvis du er til mere læsning af samme slags, kan jeg anbefale bogen "Stå Fast" af Svend Brinkmann.

• #6   21. jun 2015 @ Eva .. tak den vil jeg overveje ....

Kommentér på:
Bare en artikel til eftertanke ...

Annonce