416 visninger
|
Oprettet:
Bare en artikel til eftertanke ... {{forumTopicSubject}}
også efter al vores valg debat.
jeg har haft fornøjelse af at være sammen med Kjeld Holm få gange, han er et jordnært, varmt og empatisk menneske, men bestemt med kant og holdninger....
http://m.b.dk/nationalt/undskyld-har-du-taenkt-paa-at-du-en-dag-skal-doe
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.040
Hvor vil du hen med det Hanne?
At vi ikke må søge succes? Nyde den hvis vi får den?
At vi ikke må leve i nuet?
De folk der har stemt DF denne gang, er nogle snæversynede mennesker, der ikke tænker 5 minutter frem?
At vi glemmer DK's historie fordi nogle vil ændre på nutiden?
Har skam læst artiklen, men ville egentlig gerne høre med dine egne ord, hvorfor du deler den?
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.387
Og nej jeg mener ikke vi skal tilbage til jordhuller og lokum i baggården, men at der må være en eller anden max højde for den der vækst, for når det nuværende vækst mål er nået, så sætter vi jo bare et nyt og højere, og tænker bare hvor skal det ende .... samt at den vækst vi (politikerne) taler om jo dræner både klode og mange mennesker, er det det værd, og hvad den da det hele er ødelagt, udsultet hvad så, hvad skal vi så vækste af ....
Ja, jeg stemte Altenativet, ikke fordi jeg ikke kan se at mange af ideerne her og nu er utopiske, men fordi jeg ved at alt nyt skal starte et sted ...
jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
Selvfølgelig skal man ikke sætte alt i stå, men nogle gange er det nok ganske sundt at hoppe ud af hamsterhjulet og se det hele lidt fra sidelinjen.
Hanne: Hvis du er til mere læsning af samme slags, kan jeg anbefale bogen "Stå Fast" af Svend Brinkmann.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.387
Bare en artikel til eftertanke ...