{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Bare en anelse snobbet? {{forumTopicSubject}}

Faldt lige over denne artikel som fortæller om alle Beyonce's koncertkrav, og det er ikke så lidt endda:

http://go.tv2.dk/articlefornoejelse/id-68741827:r%C3%B8dt-toiletpapir-s%C3%A5-vilde-er-beyonc%C3%A9s-koncertkrav.html

alle medarbejdere skal bære 100 pct. bomuldstøj. Og så skal hendes omklædningsrum være friskmalet med hvid på væggene, ligesom alle toiletbrædder skal være helt nye.

Men listen stopper ikke der. Beyoncé vil også kunne drikke vand, der er præcis 21 grader - og det skal være af mærket Alkaline. Og som om det ikke er specielt nok, så skal det 21 grader varme vand også drikkes med et specielt titanium-sugerør til en pris på 900 dollars. Hvilket svarer til en pris på den gode side af 5.000 kroner.

Og nå ja, så skal der selvfølgelig ikke være noget junk food i nærheden, ligesom der også kun må være grønne ting i salatbaren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare en anelse snobbet?
  • #1   26. maj 2013 har man penge nok samt er man berømt nok kan man vel kræve hvad man vil

  • #2   26. maj 2013 Tænk at man kan stille så urimelige krav... Bliver hun syg, hvis hendes krav ikke bliver fulgt eller hvad? Det må da være den eneste gode grund til, at de er der...

    Men det er da en imponerende fantasi hun har, siden hun kan finde på dem smiley


  • #3   26. maj 2013 Åbenbart, men der må vel være en grænse for galskaben. At hendes omklædningsrum ligefrem skal være friskmalet og at der skal være nye toiletsæder over det hele, det synes jeg er for langt ude.

  • #4   26. maj 2013 Tilgengæld virker hun som en fantastisk varm person.
    Synes hun virker utrolig tiltalende i den dokumentar der pt køre på DR3..


  • #5   26. maj 2013 Nanna T: Ja.... de klip jeg har set med hende hvor hun har deltaget i f.eks. x factor osv. der virker hun virkelig imødekommende og nede på jorden. Kan huske der var en der fik lov til at synge duet med hende i det program smiley

  • #7   26. maj 2013 Anne - Præcis. Sidder helt og smiler over denne dokumentar. Hun virker bare SÅ skøn. Og det med krav har alle de store stjerner. Mariah Carey skulle vidst være den væreste af alle de der divaer smiley



  • #8   26. maj 2013 Åh ja. . .. Mariah Carey, hun virker ikke specielt imødekommende når man ser hende på scenen. Der er et eller andet ved hendes ansigtsudtryk. Gad vide hvilke krav hun har, loller smiley

  • #9   26. maj 2013 Tjaaaa.. man får vel nogle skøre nykker med det liv, men hvem vil kalde fet OCD smiley

    Vi måtte vente på Axel Rose på roskilde festivallen i sin tid fordi han først ville gå på når solen var gået ned.
    Vi stod tilfæligvis ved siden af ham der havde sørget for hans krav , kan ikke huske det hele men det var bl.a. :
    en speciel yogurt fra indien
    Specielt vand fra norge
    En vin fra chile

    Også fik vi 30 min guitar solo midt i koncerten fordi han skulle skifte tøj.
    Og jooo, jeg er glad for guitarsoloer men det var for meget af det gode..

    Pænt nitten


  • #10   26. maj 2013 nøj rødt toilet papir? Tror kun jeg har set en form for wc papir som var rødt, Det var noget duft noget som sikkert hverken var særligt godt for de ædler dele eller særligt miljø venligt.
    Gad vide hvorfor det skal være rødt? Er hun bange for nogen får fingere i det brugte og kan se om hun har menses? Underligt. Men store stjerne skal vel et eller andet sted være lidt mærkelige så vi alle kan forarges.

    Nå men uanset. Der er kun et sted deres mere eller mindre tåbelige kravs omkostninger kan hentes og det er hos deres fans.


  • #11   26. maj 2013 Fandt lige dem her:
    Mariah has been known to have 11 bodyguards surround her restaurant table so diners can't see her eat

    • When signing autographs this week at Selfridges department store, Mariah demanded a £50,000 antique table, covered with silk cloth, to scribble upon, flown in from New York. She sat on a £1,000 throne and was surrounded by roses and butterflies.

    Having stayed out until 3am at celebrity restaurant San Lorenzo, in Knightsbridge, Mariah cancelled an interview on London's Capital Radio Breakfast Show because "she's not a morning person".

    She then rescheduled a BBC Radio 1 interview because there were problems getting her four-car convoy to the studio from Claridge's hotel, less than half a mile away.

    • She insisted on having a £10,000 gym installed next to her penthouse suite at Claridge's. It was also rumoured she was bringing 100 pairs of shoes with her on the trip.

    She booked every penthouse suite in the hotel to ensure her absolute privacy and comfort. She has a 15-strong entourage with her, including bodyguards, stylists, hairdressers, publicists and managers.




  • #12   26. maj 2013 Det er da ikke snobberi, det er høje krav. Hvis man er snobbet så vil man gerne virke mere rig fx. end man reelt er. Og det er vist ikke det det handler om her.

  • #14   26. maj 2013 Ikke snobberi? Synes at høje krav og snobberi går hånd i hånd - især i disse tilfælde.

  • #15   26. maj 2013 Nope, det er ikke snoberi.

    "Udtrykket "snob" stammer fra en jargon på engelske kostskoler , der betegnede de elever som ikke var adelige, og som søgte at være disse jævnbyrdige : Sammentrækning af fr. sans nobilité = snob.
    *******

    Ordet "snob" er virkelig et af de ord der bliver brugt mest forkert.


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #16   26. maj 2013 Mit yndlings er at Van Halen vil have M&M's backstage, men at der ikke må være nogle bruge M&M's blandt : D Og så er jeg sikker på at jeg læste et sted (for laaang tid siden at der var en der krævede 4 golden retriever hvalpe (max 3 måneder gamle) til at tørre hænder i. Kan ikke finde den artikkel (mener den var på tv2) men fandt dem her i forsøget;

    http://www.businessinsider.com/here-are-15-ridiculous-celebrity-backstage-demands-2012-4?op=1 (Engelsk - lister fra mange forskellige bla. Bieber, Mariah Carey, Eminem og Adele)

    http://www.bt.dk/musik/se-kanye-wests-vilde-backstagekrav (Dansk: Kanye)

    (link fjernet) (Dansk: forskellige)

    http://gaffa.dk/nyhed/44372 (Dansk: Lady GaGa)


  • #17   26. maj 2013 Sorry Anne Julie F..... men den får du mig ikke med på. smiley Som f.eks. Matilde skriver: der var en der krævede 4 golden retriever hvalpe (max 3 måneder gamle) til at tørre hænder i. DET er snobberi og helt ude i hampen at forlange sådan noget. Du er måske selv en der stiller høje krav som er urimelig for din omverden, og så begrunder det med at det bare er høje krav og ikke snobberi? Tsk tsk. Goddav mand økseskaft.

  • #18   26. maj 2013 Uanset, så er det hvert fald Egoisme og Materialisme så det batter. smiley

  • #19   26. maj 2013 Og med garanti er det halve af alle de der historier blevet ganske forvansket af pressen...

    Jeg har noget familie der arbejder med den slags koncerter i DK, og hun fortæller at alle de der lister som pressen smider ud i offentligheden, i de fleste tilfælde er helt og aldeles fri fantasi...

    De fleste kunstnere har forholdsvis simnple krav... F.eks vil Bruce springsteen ikke have at der er blomster inde i hans omklædningsrum, fordi han så får høfeber, så det krav er vel rimeligt nok??


  • #20   26. maj 2013 Dorte H: Ja, det er da hvert fald et rimeligt og forståeligt krav smiley Hmm... gad vide hvad pressen får ud af, at opfinde sådan nogle lister? Keder de sig meget? smiley

  • #21   26. maj 2013 De får det ud af det, at almindelige mennesker sidder på fora rundt om og bliver godt gammeldags forargede...



  • #22   26. maj 2013 Altså nu skal man jo ikke tro på alt hvad man læser smiley

    Jeg skal til koncert og jeg glæder mig HEEEEEEELT vildt!! Lige nu sidder jeg og tænker over havd f..... jeg skal have på og om jeg vil være pæn i høje hæle (og derved også højere så jeg kan se mere) eller totalt usexet men mere praktiske kondisko. Hmmmmmmmmm stort dilemmea smiley


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #23   26. maj 2013 Self er det ikke alle der i følge aviserne/nettet/sladdersiderne er lige slemme..
    <i>"I den anden ende ligger Alicia Keys, som blot beder om en pose M&M's, og Coldplay, der gerne vil have en stak frankerede postkort fra de steder, de optræder, så de kan skrive hjem til deres familier." </i>((link fjernet)

    Dog vil jeg sige at det jo ikke giver mening at sige at en stjerne har "simple krav" fordi han ikke vil have blomster? det er da stadig et krav? et gratis krav, men det siger da ikke noget om hvad han ellers vil have?

    <i>"BT kan afsløre, at <b>Bruce Springsteen</b> blandt andet forlanger fire kanel-rosin bagels, seks pakker yoghurt af mærket Stonyfield, seks dåser koffeinfri Coca-Cola og fire 1 liters flasker med vand af mærket Poland Spring. Derudover skal der være kurve med frisk frugt, som skal indeholde bananer, jordbær og blåbær. Dertil kommer et stort udvalg af te og proteinpulver.

    Endelig forlanger han, at der er en blender, seks kaffekrus og nogle helt bestemte røde kopper. Alt i alt rimelige krav, der næppe giver arrangørerne røde knopper."</i> ((link fjernet)

    Derud over vil jeg give Anne Julie ret, ordet "snob / Snobbet" er blevet misbrugt på det groveste, og dækker, for de fleste, ikke den oprindelige betydning af ordet. Men vi forstår vel hvad Anne mener? At man føler man er hævet over andre fordi man mener man kan tillade sig at spørge efter sådan nogle ting?

    - jeg synes selv at mange af de lister jeg har læst har virket forholdsvis rimlige, lige med undtagelse af nogle et par stjerner hist og her.. Hvis du er stor nok til at have et backstage rum, så ville det da være en selvfølge at der skulle være noget at spise og noget at drikke: noget der giver energi, noget alkohol, noget protein fyldigt. I totaly get it... Lidt starin lys og blomster det kan jeg også sagdens forstå : ) Tænker det er okay at de "bestiller" hvad de vil foretrække. Så er der ikke nogen Picoline der ska løbe forvirret rundt og gætte (og gætte forkert) og stjernerne for det de gerne vil have.


  • #24   26. maj 2013 Sjovt at BT kan afsløre ting om Bruce Springsteen, som hende der stod for hans omklædningsrum, aldrig har hørt om...

    Han forlangte at der var en elkoger så han kunne lave the.
    Alle de der special ting som de vil have, dem har de selv med, og forlanger blot at der er køleskab til dem... Men det ser jo selvfølgelig ikke helt så godt ud i avisen...


  • #25   26. maj 2013 Hvis jeg havde penge nok ville jeg også kunne forlange nye toiletsæder på de toiletter jeg skulle bruge. HADER at bruge toiletter andre steder end derhjemme.

    Hvorfor ikke nyde de goder ens penge kan give én hvis man har dem. De har selv tjent deres penge.

    Altså hvis deres krav kan opfyldes så fair nok så længe de selv betaler (annoncørerne ved jo at det er en del af prisen for at får dem til at optræde så det er indregnet i "lønnen").


  • #26   26. maj 2013 Matilde: Tak smiley Det er nemlig lige præcis det jeg mener smiley

  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #27   26. maj 2013 Hahahaha Sanne, min kæreste har lige præcis sagt det der (det meste ordret - så nu lover du mig st du ikke er ham?) da jeg læste emnet op for ham for 30 minutters tid siden.

  • #28   26. maj 2013 Matilde: Hæh he. Det kan jeg roligt love dig. Men hvor er du heldig med så intelligent en kæreste ;o)

  • #29   26. maj 2013 Fuldstændig enig, Sanne.

  • #30   27. maj 2013 Ha ha, de er stjerner og sådan er det bare.... Det ka ikke sætte mit pis i kog. Og arrangørerne er jo vant til det.... nogen gange er der bare ting som man har store problemer med at skaffe...

    Da Morrisey spillede i Operaen, måtte der, som et af kravene, ikke være kød i bygningen..... Han er jo vegetar....



Kommentér på:
Bare en anelse snobbet?

Annonce