{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til vægttab {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Er i fuld gang med mit vægttab og har tabt lige knap 14 kg siden marts i år. Lige nu er jeg kommet i den situation at vægten står stille, hvilket jeg tænker er naturligt nok. Jeg kan ydermere se at selvom min vægt har stået stille i nogle uger nu, så rykker mine cm sig nedad. Skal jeg fortsætte i samme rille og så skal det nok komme eller hvordan? Og hvor længe skal jeg give det endnu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til vægttab
  • #1   9. jul 2015 det skal du ikke være ked af, det er din muskelmasse der vejer mere nu, du træner nok lidt mere end før, så fedtmassen bliver mindre men musklerne fylder mere. har været der selv.
    Du skal endelig ikke give op du bliver så glad og flot når målet er nået . stor hilsen smiley

• #2   9. jul 2015 Jeg synes ikke jeg træner mere end før. Jeg har måske øget distancen på min rute, men det eneste jeg gør er at cykle tre gange om ugen smiley

• #3   9. jul 2015 Så selvom man tænker der er ikke sket noget så se alligevel her - til venstre er taget i dag og til højre er taget D 27.6.

profilbillede
  • #4   9. jul 2015 det er muskelmassen der er blevet mere fremtrædende det kan jeg se prøv at spænd dem på låret og føl dem det er så tydeligt for mig at se.....Ane

• #5   9. jul 2015 Så længe målebåndet viser fremskridt, så kan du roligt forsætte i samme rille. Lad være mere at fokusere for meget på vægten.

Jeg har sådan en vægt der kan måle fedt-, muskel- og vandprocent. Jeg ved godt at de ikke er særlig præcise, men de gange min vægt har stået stille i et stykke tid, så kan jeg se at de andre tal har ændret sig - altså mindre fedt og mere muskel.

• #6   9. jul 2015 Rødtop: det er imponerende du kan se det - for det kan jeg absolut ikke smiley

• #8   9. jul 2015 Åh står i præcis det samme! Den står BOMstille! smiley

• #10   9. jul 2015 Ida det gør Jeg også. Min løsning i dag er at det er synd for mig så nu har jeg ædt en rulle Mariekiks... Så nu er jeg både tyk OG dum... Great !!! smiley

• #11   9. jul 2015 Bliver man besat af vægten er det måske bedst bare at stille den ind i et skab eller smide den ud. smiley

• #12   9. jul 2015 Mi når man forsøger at gøre noget ved det er den et nødvendigt redskab og fordi man prøver at gøre noget godt for sig selv er man ikke "besat"

• #14   9. jul 2015 Zarah, den var ikke møntet på dig eller en kritik af dig. Skriver ingen steder at det at veje sig eller det at ville gøre noget godt for sig selv er lig med man er besat.

Jeg skrev "Bliver man besat" - altså hvis man fokuserer så meget på hvad tallet på vægten viser at det spænder ben for en selv.

F.eks. som da Ida Kristine lod sig styre af tallene på vægten og mistede motivationen, og det er ikke for at være hellig, den har jeg også selv præsteret da jeg kun havde en almindelig vægt og nålen ikke rykkede sig i flere uger. Der blev jeg også sådan lidt "så kan det bare være lige meget". Sker det så er det en god ide at gemme vægten væk og kun bruge målebånd og kigge sig i spejlet.

• #16   9. jul 2015 Åh ja, den med tøjet. Jeg opdagede sidste år at alle mine sommerbukser var krympet inde i skabet. Det er lige godt frækt nok. smiley

• #17   9. jul 2015 MI det er så irriterende når ens tøj skrumper... Blame it on the tørretumbleren smiley

• #18   9. jul 2015 Åh, ville ønske jeg kunne, stina, men har ikke haft tørretumbleren sat til de sidste 8 år. smiley

Kommentér på:
Spørgsmål til vægttab

Annonce