1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Derfor skal man råfodre! Derfor skal man råfodre!

He he har fundet en overordentlig god grund til at råfodre med kød fra supermarkedet.. Det er nemlig supersmart, når man ikke har noget mad i køleskabet og ikke lige gider at købe ind, at man lige kan tjekke hundenes skuffe i fryseren igennem for kød og vupti så står den på kyllingelår til frokost smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derfor skal man råfodre!
  • #2   3. sep 2015 Ha ha ja det er selvfølgelig rigtig nok smiley så havde jeg dog nok lettet popoen og fundet noget "rigtig" mad smiley

• #4   3. sep 2015 Puha ja, Pernille Anna. Det ville jeg godt nok heller ikke røre ved smiley smiley Det er derfor, det skal være det "almindelige" kød fra supermarkedet smiley

• #5   3. sep 2015 De kyllingelår der af og til har været på tilbud i de forskellige butikker køber jeg også til hunden. Men mangler vi lige noget selv så snupper vi også gerne sådan et. Kød købt hos tierhotel eller andre BARF forhandlere kunne jeg ikke DRØMME om at spise selv.

• #6   3. sep 2015 Hahaha smiley
    Det kan der være noget om smiley

• #7   3. sep 2015 Fubert, ville heller ikke bruge det fra RigtigHundemad eller lignende - det er trods alt lige lidt noget andet smiley

• #8   4. sep 2015 Jeg råfodrer ikke men supplerer med råt. en det kan også gå den anden vej: I mangel af noget godt til hunden har hun de sidste par uger fået en skive osso buco fra fryseren, bl.a. fordi jeg ikke selv gider at tilberede det til mig selv (købte en kæmpe portion på tilbud, og lavede en lækker ret af første portion inden frysning):)
    Kyllingelår og ørreder i fryseren står der ikke "hund" eller "menneske" på, så det bliver delt i flæng smiley

• #9   4. sep 2015 ...hmm vi køber så ting til "menneskekonsum" som jeg IKKE ville spise selv -bla. har vi i dag lige købt et kg lammetunger til en 50'er...og der er også røget testikler og diverse indvolde igennem kræet -dem vil jeg ikke lige selv æde smiley

Kommentér på:
Derfor skal man råfodre!

Annonce