{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Gode råd?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Vores aussie-tæve på knap 1 år det sidste par uger begyndt at "humpe" ud i luften eller op af vores ben om aftenen.

Vi er flyttet i hus 1. september og er i gang med et større renoveringsprojekt hvilket betyder, at der dagligt ofte er mange mennesker i huset.

Der er intet i løbet af dagen, men begynder gerne ca. ved 20 tiden om aftenen (uanset om der er gæster eller vi er alene), hvor hun stiller sig hen ved siden af en af os og laver "humpe" bevægelset ud i luften. Vi stopper det, uden at gøre et stort nummer ud af det. Hun forsøger det gerne et par gange hver aften. Hun gør det aldrig på genstande eller andre hunde.

Jeg tænker, om hun måske er lidt stresset eller forvirret over hele situationen med flytningen samt at der er rigtig mange mennesker i huset i løbet af dagen?
Hun er MEGET socialt anlagt og glad hver gang der kommer gæster, og følger meget med i løbet af dagen i, hvad vi laver. Dog ligger hun også gerne og sover lidt i haven i løbet af dagen.

Hun havde sin første løbetid for 2 måneder siden.

Hvordan ville i gribe situationen an?
Inden vi flyttede var hun alene hjemme ca. 6 timer dagligt og fik derfor sovet en del mere i løbet af dagen end hun gør pt.
Jeg ved ikke, om det kunne være en ide at lukke hende "væk" så hun kan få noget ro i løbet af dagen?

Vi går til træning 2 gange ugentligt (som jeg dog pt. har skåret ned til 1 gang fordi hun har virket lidt træt ovenpå flytningen). Hun får stadig sine tre ture om dagen samt diverse øvelser, aktivering mv. (Hun virker lige så motiveret som altid når klikkeren kommer op af lommen)

Hvad tænker i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd??
Kommentér på:
Gode råd??

Annonce