1.666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Støvsuger, hvad kan I anbefale? Støvsuger, hvad kan I anbefale?

Hej alle sammen.

Ja overskriften siger lidt sig selv smiley

Jeg har en 6 år gammel Nilfisk støvsuger, som efterhånden trænger til en udskiftning.
Den skal kunne klare 2 semi langhåret hunde og 1 langhåret hund smiley

Hvad har I, som fungerer?

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støvsuger, hvad kan I anbefale?
  • #2   26. okt 2015 Tak Trine, den må jeg lige ind og kigge på smiley

• #3   26. okt 2015 Jeg har en Miele som jeg er glad for ,og kan tage hundehår smiley

• #4   26. okt 2015 Hvilken Miele Inger? smiley

• #6   26. okt 2015 Jeg tømmer pose hveranden måned, tror jeg.. På trods af jeg støvsuger 2-3 gange om ugen smiley

Så godt prisen er pebret, den jeg umiddelbart ville synes passede ind her, står til 4.000 kr. smiley

• #7   26. okt 2015 Jeg stemmer på Miele. Jeg har også både prøvet de poseløse, Hoover osv., men har aldrig haft én jeg er gladere for, end min Miele smiley

• #9   26. okt 2015 Tak Karina smiley
    Hvilken en har I?

Trine: Jeg har 55 kvm., og kun mig og hundene. Det spiller selvfølgelig også ind, at her ikk er så mange kvm. smiley

• #11   26. okt 2015 Okay Trine smiley
    Nu hvor jeg ikke har så meget plads og hvis vi er i den prisklasse, så tænker jeg at investere i en ledningsfri smiley
    Men måske den billige ledningsfri til 3.000 kr. så er nok.
    Jeg må vist regne lidt på det smiley

• #13   26. okt 2015 Den hedder Miele vital sun smiley

• #14   26. okt 2015 vi arvede en dyson... og jeg er altså ikke imponeret. Jeg havde altså forventet langt mere power i sugeevnen når man har 2 hunde og 1 kat, hvor den ene fælder mere end den anden.
    Sekundært.. nøj hvor det er besværligt at man ikke bare kan stille den ind i skabet, men hele tiden skal skille ad, tømme, rense osv.
    Jeg er gået tilbage til en Nilfisk på tilbud.

• #15   26. okt 2015 Kys min: SKAL den tømmes, renses og skilles ad hver gang?

Det lyder lidt besværligt smiley

• #16   26. okt 2015 jeg kan jo lige tilføje at jeg osse bruger min støvsuger til at fange fluer og edderkopper med... og så er det dælme en fordel hvis man ikke skal have fingrene ned i kræene bagefter *G*

• #17   26. okt 2015 K & T
    Det var hvad vi fik at vide da vi arvede den. Hende der havde den skulle flytte til kæresten, og så var der ikke brug for den. Umiddelbart bliver det klammuella nok at rense det hver gang... hvis støv, hår, snalder og hvad der ellers ender i en støvsuger skal sidde til et par gange mere, så tror jeg altså at klammuellafaktoren stiger drastisk.

• #19   26. okt 2015 Jeg havde før en Nilfisk Action Plus, som gjorde det ret godt.

Så købte jeg en Philips fra Harald Nyborg, den kører også udmærket - og min svigermor har så næsten lige foræret mig en fra Biltema, stort skrummel - en metaldåse på hjul med støvsugerhoved monteret smiley Den larmer, den lugter, men for sevans den kan suge igennem, og det smarte er at det er en våd/tør støvsuger og man vælger selv om man vil sætte posen i eller bare tømme hver gang.

Mine støvsugere lever altså livet HÅRDT, vi har mange hunde, katte osv. - og jeg bruger støvsugeren til en del, inkl. fx de tremmebure jeg har til kaniner indenfor smiley De bliver støvsuget i bunden når jeg har tømt og den slags.

Og den med edderbobber gør jeg også O:)

Ingen af mine har kostet over 1.000,-
    - Vil/kan ikke give så meget.

Har én gang købt en Nilfisk Coupé på tilbud i Bilka, - brugte den én gang, og så har den faktisk stået i skabet siden. Den holder ikke herhjemme smiley

• #20   26. okt 2015 Hahaha kys min, klammuellafaktoren skal helst ikke være for høj! Så bliver jeg simpelthen sart!

Okay Trine..

Umiddelbart kan jeg dog ikke finde et fysisk sted at se den smiley

• #21   26. okt 2015 Rollo's westies: Måske du faktisk investerer i semi billige med en vild god sugeevne så? smiley

• #22   26. okt 2015 Miele, Miele, Miele, Miele, Miele, Miele, Miele.......
    uanset hvilken model. den vi har nu er over 10 år gammel, og er blevet brugt til alaskan malemute de sidste 3 år.

• #23   26. okt 2015 Jeg har haft en Dyson,den blev foræret væk,alt for besværligt med at skille af og tømme,synes egentlig også, det er lidt ulækkert,jeg har en Miele nu og den klarer det hele og ja,poserne er dyre,men huset er rent,når jeg er færdig med at støvsuge,jeg har også anskaffet mig et turbohoved til tæpper..det fungerer fint

..

• #24   26. okt 2015 Mht. Miele - så er der kun to forskellig poser til deres samlede antal modeller - og man kan købe poser til dem ret billigt på eBay smiley

• #26   26. okt 2015 Måske jeg skal kigge lidt efter Miele så..

• #27   26. okt 2015 Korrekt,en nullermand er en nullermand og mange nullermænd i en Dyson er mange nullermænd..men gider ikke stå med fingrene i løsgående nullermænd og andet skidt og desuden kom jeg altid til at nyse når jeg skulle tømme Dyson'n og da jeg støvsuger mange gange om ugen var et et konstant problem,det problem er løst med min Miele som har pose

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #30   26. okt 2015 Jeg købte en Dirt Devil for omkring et halvt år siden hos Zooplus. Sugestyrken er super til prisen, og selve støvsugeren larmer ikke alverden. Dét gør de medfølgende dyrehårsmundstykker til gengæld, men de er dæleme effektive.

Støvbeholderen er meget nemmere at tømme end min gamle (en Philips), og det er ikke nødvendigt at stikke fingrene i nullermændene.

• Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #31   26. okt 2015 Miele støvsuger er den bedste i test om hundehår, men den skal have mere end 2000 Wat i sugeevne. Jeg køber poser i netto når de har, hamster jeg der er 4 poser til 29kr. For ellers er de dyre hvis man køber de orginale.

• #32   26. okt 2015 Jeg får aldrig en støvsuger med pose igen. Med alle de dyr vi har, så stopper posen til, inden den er fyldt. Alle hårene lukker for posen.

Pt. har vi en Elektrolux, efter at vores Dyson døde med 8 år på bagen.

• #34   26. okt 2015 Miele, Miele og atter Miele smiley

Det eneste, der holder mere end 1-2 år her i huset. Pt har vi to, den ene er 10 år gammel den anden 4.
    Vi er heller ikke søde ved vores, spåner fra marsvin, aske, byggestøv, hundehår mv. ryger i støvsugeren.

• #35   26. okt 2015 Jeg har støvallergi, og jeg har intet problem med poseløse, da de har filtre. smiley

• #36   26. okt 2015 Hanne j min miele
    har 2200 W og er købt i punkt 1 elforretning Men hvis jeg husker ret, købte jeg den på tilbud til 1000 kr

• #37   26. okt 2015 Min Miele er 11 år nu... aldrig haft problemer med den... selv labbens pels klarer den smiley

• #38   26. okt 2015 Nilfisk buddy

• #40   26. okt 2015 Vi købte ny støvsuger i sidste uge. En Miele sat ned fra 1599,- til 799,-. Den er magen til min mors som bare kører!!

• #41   26. okt 2015 Jeg har en Nilfisk Cupé..

Har 2 hunde, 2 katte og bor på 58 kvm.. Støvsuger stort set hver dag pga. allergi overfor husstøvmider..

Og den er virkelig kanon.. smiley

• #42   27. okt 2015 Jeg har en Nilfisk VP 300. Det er samme model som jeg bruger på arbejde og synes den er god så sådan en måtte jeg have her hjemme også smiley Der kan være meget i støvsugerposerne. Eneste minus er at man ikke kan køre ledningen ind så den må man rulle sammen, men det er nu ikke et stort problem synes jeg.

Kommentér på:
Støvsuger, hvad kan I anbefale?

Annonce