{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat møder hunde
  • #3   31. okt 2015 hold da op, det er både imponerende og meget sødt, men også lidt skræmmende.
    jeg havde aldrig turdet med mine katte i frygt for at en af hundene ville smage vel rigeligt på dem smiley

Harald, min skovkat har lidt samme attitude, han har altid været cool med alle hunde, og har en attitude ud over det sædvanlige, han er kongen i flokken.
    men attituden fik et knæk forrige sommer, da han lige skulle sige hej til en gammel ven, en GD, som gengældte hilsnen med at hugge ham, havde mine reflekser ikke været ren ninja den dag, så ville han ikke ligge her hos mig nu.
    det kostede mig mange timer på skadestuen, efter at have sikret mig at Harald var ok, både hundebid og kattebid/flænsen op af begge arme i min kamp for at redde katten i sikkerhed.

nå det var et sidespring smiley

• #8   31. okt 2015 Havde heller ikke selv turde smiley

Selvfølgelig er de da usikre i mødet, men det ville man da se med stort set alt nyt, de fleste af hundene er jo selv møg nysgerrige og begge parter søger selv nysgerrigt hinanden smiley

• #9   31. okt 2015 Jeg synes det er sødt Camilla og det har jeg vel lov til?

• #12   31. okt 2015 Den kat har været vandt til hunde og tror faktisk også udstillingslivet.

Ligner en bengal med ben i næsen (som de fleste bengaler har)

• #13   1. nov 2015 Boomer er vant til at bo sammen med en kat og 10 hunde. (der omkring)

+ det at komme ud og blive miljøtrænet nærmest dagligt.

I kan følge katten på facebook.

Kommentér på:
Kat møder hunde

Annonce