1.373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

HJÆLP! INDBRUD! ALARM! LÅS! HJÆLP! INDBRUD! ALARM! LÅS!

Har lige haft forsøg på indbrud i min lejlighed IMENS JEG VAR HJEMME!!! smiley smiley
JEG ER SÅ BANGE!!
JEG RINGEDE STRAKS TIL POLITIET OGSÅ!
To danske drenge mellem 18-20 år, ca 1.90 cm, spinkel bygget, rygsæk med værktøj, grå/blå tophat/hue, lyst hår, olivengrøn jakke.

Jeg sad og læste inde på mit soveværelse og kunne hører hele deres samtale i opgangen om "Hvem gør det og hvordan og hvorledes"
De piller/løsner så min dørlås og håndtag op for at komme ind hvor jeg så bliver mega bange og løber mod døren og siger hvad f*** har I gang i, hvor de løber ud af døren og ud på gaden! smiley
JEG ER SÅ RYSTET!!!
HVORDAN BESKYTTER I JER SELV OG JERES LEJLIGHED OG HUND?
JEG VIL HAVE EN GOD ALARM OG EN STÆRK LÅS -PLEEEEAAASE HJÆLP MIG!!! PLEASE KOM MED GODE RÅD. HVORDAN SKAL JEG BESKYTTE MIG SELV (nu &fremover)??? HVAD HVIS DE KOMMER IGEN? Jeg har ingen venner/familie i nærheden:(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! INDBRUD! ALARM! LÅS!
  • #1   1. dec 2015 Start med at få fat på en stor gedigen kæde, som du kan sætte på. Har låsesmeden været der og repareret låsen?

• #3   1. dec 2015 Så Gittes alarmservice er til din tjeneste. Og tro mig. Gitte er stor, rå og brutal smiley

• #4   1. dec 2015 Vil du låne en Schæferhund? Sammen med Gitte smiley

• #8   1. dec 2015 Jeg bor i et område med mange skumle typer, meeeen jeg er nu ikke nervøs selvom jeg er den første lejelighed fra fordøren. Jeg har ikke noget der er værd at stjæle.

• #11   1. dec 2015 Vi har aldrig låst dør smiley

Vi har 2 rovdyr, og 8 mand på 1 salen, der straks kommer ræsende ned smiley

Her var tyvene ikke nået at stikke af, før de var bastet og bundet, klar til afhentning af politiet smiley

• #12   1. dec 2015 Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte alle dem, som bor i din opgang.
    Måske du kan få nogle af deres telefonnumre, så du kan kontakte dem, hvis det sker igen. Så er der i hvert fald nogle i nærheden af dig, hvis du har brug for det, og du føler dig måske lidt mere tryg... Derudover må det også være i deres interesse at vide, hvad der er sket. Deres lejlighed står måske for tur næste gang...

Har du derudover mulighed for at sætte et bræt eller lignende i klemme, så døren ikke kan åbnes... (hvis altså døren åbner indad) ..

• #16   1. dec 2015 Nå nå. Godt ord igen. Ok, så er Gitte ikke stor, men kun rå og brutal smiley

• #18   1. dec 2015 smiley

• #19   1. dec 2015 Jeg bor i en opgang hvor jeg er ene kvinde smiley

Manden ved siden af er en ret dårlig dansktalende mørk mand (allerede det skræmmer nogle af de andre på vejen), på 1. Sal bor der 2 danske mænd (i hver deres lejelighed begge omkring min alder)

Og på toppen bor der en flok italienere som arbejder her i landet i skiftehold, men altid en flok mænd.

Så er der en del bong hoveder i gaden også smiley

• #20   1. dec 2015 Puha en kedelig oplevelse. Jeg vil anbefale:

En kraftig slå for døren til når du er hjemme, 2 låse på døren, en dørspion, og en alarm. Alt efter hvilken etage du bor på så evt. glasbrud på vinduerne og så et alubat ved døren.

• #25   1. dec 2015 Skrigehundens: det er en folie du får sat på indersiden af vinduet. Så smadres vinduet ikke ved slag osv. Lidt ligesom det film der kan fåes til mobiler bare i stort.

• #27   1. dec 2015 Det kan købes ved firmaer der handler med alarmer, rullegitre osv.

• #28   1. dec 2015 Jeg har et baseballbat til og stå ved min hoveddør.
    Men det er så også fordi at der i de 15 måneder jeg har boet her har været hele 4 mænd (og bemærk MÆND) der lige pludselig var på vej op af min trappe. en enkelt nåede helt ind i min stue før jeg opdagede ham.

Det er så først for ca 4-5 måneder siden jeg fandt ud af at der før jeg flyttede ind havde boet en kvinde her, der havde tilbudt intime ydelser til mænd for penge.

Skal dog lige siges at INGEN af mændene har været et problem. De er bare MEGET flove gået igen imens de undskyldte mange, mange gange.

• #29   1. dec 2015 Hvorfor ved hoveddøren? De vil jo kunne gribe det så snart de er inde og tæve dig med det.

• #30   1. dec 2015 Baltane.
    Min hoveddør åbner indad og op af en væg hvor det står.
    Men det er også mest fordi jeg føler mig mere tryg ved at det står der.

• #32   2. dec 2015 Kan du ikke få en overfalds alarm hos politiet så du bare skal trykke på den hvis du har brug for hjælp det fik en jeg kender da han havde haft indbrud menes de lå og sov følger med dig det må være frygtelig at man ikke kan være tryk i sit eget hjem håber de hurtigt bliver fanget sådan nogle møjdyr

• #33   2. dec 2015 Jeg havde indbrudsforsøg i foråret. Vågnede kl 2 om natten ved der var nogen der pillede ved min krog på det åbne vindue.. Og kort tid efter blev der lyst ind i soveværelset.. Det var godt nok scary.

Jeg tændte lyset og så blev der stille.. Jeg sov ikke meget den og de efterfølgende nætter.

Nu har jeg købt sikkerhedsbeslag for jeg kan ikke sove med lukket vindue.

Jeg har sikkerhedskæde på min dør, den kan man ikke sådan lige forcere. Men vil nogen ind, så kommer de det næsten lige meget hvor meget vi sikrer os.

• #34   2. dec 2015 Øv for en ubehagelig oplevelse - håber du er OK TS. Da vi boede i Albertslund var det nærmest dagligdag at nogen forsøgte at komme ind i lejlighederne mens man var der. Men en god lås holder de fleste ude smiley
    Vores to irske terriers, der flegnede totalt skråt inde bag døren, var rigeligt til at 'gæsterne' gik igen.
    For nogle siden var min gamle mor ude for at nogen brød ind til hende mens hun var hjemme. Hun har fået skiftet låsen og fået en ordentlig kæde på døren og siden har hun ikke haft den slags oplevelser.
    Alt det der man vil gører ved folk der bryder ind for man nu altså sjældent gjort når man står i sitationen smiley

Kommentér på:
HJÆLP! INDBRUD! ALARM! LÅS!

Annonce