{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
193 visninger | Oprettet:

Det er bare ikke lige mig.. {{forumTopicSubject}}

I onsdags begyndte jeg på aftenvagt i hjemmeplejen. Har nu været der i 5 dage, og det er altså ikke lige mig. Jeg har 23 besøg på en vagt, og det er for meget tju hej og ud igen. Har lige talt med min tidligere boss, oz i hjemmeplejen samme kommune, og jeg er mere end velkommen hjem igen. Min opsagte stilling er ikke besat endnu, og den får jeg igen. Fik at vide at de sdavner mig, min syge humor, og mine borgere savner mig. Og så det allerbedste, der er en meget dement dame, der savner Tezza. Jeg har hende jo med ud af og til, at hilse på. Se mit læserbrev i Vi Med Hund nr. 8, side 26. Så vi arbejder på at jeg kommer tilbage til 1 nov. Det er bare for fedt, at man er savnet, både af kollegaer og borgerne.
Ville bare lige dele det med nogen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er bare ikke lige mig..
  • #1   9. okt 2006 Hvor dejlig at du kan komme "hjem" igen, håber på en hurtig overflytning for dig..

• #2   9. okt 2006 Det er da helt vildt skønt det er helt sikkert!!

Der er ikke noget som at komme til et arbejde man bare ikke føler man kan magte eller kan lide, og så er det jo dejligt at kunne komme tilbage til det gamle arbejde hvis man er glad for det smiley

Så rigtig meget tillykke med genansættelsen i det gamle job smiley

• #3   9. okt 2006 Tak, og Tezza glæder sig. Hun får altid en krydderbolle hos den demente dame. Til morgenbesøget. Og damens mand giver Tezza småkager, mens vi er på badeværelset. Jeg kan høre at de hygger imens..

• #4   9. okt 2006 Dejligt at du kan komme tilbage.......nu har du prøvet det og ved, at det var det rigtige job du havde før.....og så kan søde tezza også komme tilbage til hendes job.......et meget vigtigt job, hvis du spørger mig *SS*

• #5   9. okt 2006 Carina: jeg kører i min egen bil ude i hjemmene, så kommunen kan ikke bestemme over hvad jeg har i bilen. Det er jo min private ejendom. Og Tezza er med inde når jeg har gjort det jeg skal. Altså lige bortset fra der med den demente dame. Der er det Tezza der får hende ud af sengen, altså efter de har ligget ldit i dynen og nusset. Det nyder de begge rigtigt meget.
    Læser jeres kommentarer senere, nu vil hesten ud i skoven. Og det vil jeg forresten osse.

Kommentér på:
Det er bare ikke lige mig..

Annonce