{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Lua
Lua
Tilmeldt:
28. dec 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 66 Svar: 246

Hvad skal der ske {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at spare penge sammen til efter jeg er færdig på uni i sommeren 2017.

Jeg ved, der skal ske noget, når jeg er færdig, men hvad ved jeg ikke endnu.

Jeg går og drømmer om at få en til hund - det er et kæmpe ønske! Men her, hvor jeg bor nu må man kun have én hund.

Jeg føler, at jeg er klar til at flytte et andet sted hen, når jeg er færdig på uni. Så har jeg nemlig boet her længe, og jeg kan søge efter arbejde + bolig i den by, jeg beslutter mig for at ville til.

Jeg er i tvivl om det skal være i andelsbolig, købebolig eller lejebolig? Er der nogen, der bor til leje, hvor man må have to hunde? Er det overhovedet en mulighed at finde? Jeg vil nemlig helst bo til leje, hvis det kan lade sig gøre.

Hvad er folks erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal der ske
  • #2   13. mar 2016 Okay, hvor fint, hvor bor du henne, Birgitta?

  • #3   13. mar 2016 Du kan måske prøve at søge en lejebolig hos nogle private udlejere. Jeg bor tilleje på en gård og mine naboer/udlejere er især glade for at jeg har mine fire musefængere, men også at mine tre hunde siger til hvis der kommer fremmede, da der har været nogle indbrud i området. Så det er ikke helt umuligt. Håber du finder det perfekte sted

  • #4   13. mar 2016 Ja, det kunne måske godt være en mulighed, Jannie - tak for input.

  • #6   13. mar 2016 Okay.

  • #8   13. mar 2016 Hvor er det henne, AT?

  • #10   13. mar 2016 Nu ved jeg jo ikke hvad du bliver færdig som, men ofte er det o jobmulighederne der bestemmer i første omgang hvor man skal bo i det mindste de første år som nyuddannet...

    ender man med job et sted i starten som man ikke kender, ville jeg nok ikke starte ud med at købe, man kan hurtigere komme væk fra en lejebolig.... så må man måske vente lidt med hund nr 2


Kommentér på:
Hvad skal der ske

Annonce