{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

læs lige dette.. {{forumTopicSubject}}

hey.. er så gal lige nu, måske skørt at skrve dette her, men nu kommer det..
vi bor i lejlighed. en håndværker som vores udlejer har hyret skulle komme den anden dag og lave noget el. aftalen var at han kun skulle være i gangen og badeværelset, da vores schæfer og kat var alene hjemme. der har aldrig været fremmede inde ved dyrene når vi ikk var hjemme, så vidste ikk lige hvordan de ville reagere, derfor denne meget enkelte aftale. Men på trods af det fandt vi om eftermiddagen aske fra en smøg i håndvasken, samt at døren til gangen var ulåst..
Altså han har været inde i lejligheden. Jeg blev så tosset har så forsøgt igennem udlejer at komme i kontakt med denne håndværker, men uden held.. idag riger ejeren af ejendommen så og sviner mig til fordi jeg går op i småting og går i for små sko.. jeg blev endnu mere tosset end forledden.. er det bar mig der er overbeskyttende i forhold til dyr, provat værdi, og går for meget op i at holde en aftale??
tja nu kom jeg ud med det, vil meget gerne håre hva i mener, ikk ret mange her omkring der forstår men de har jo heller ikke dyr..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læs lige dette..
Kommentér på:
læs lige dette..

Annonce