{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Tandlæge {{forumTopicSubject}}

Go' formiddag..

Jeg har idag været til mit første tandlæge besøg siden skoletandplejen - det vil sige næsten 5 år smiley

Jeg har altid haft en mistanke om at de ikke havde heeelt styr på det de lavede i skoletandplejen. Og min mistanke blev så bekræftet idag. De har simpelthen lavet LORT i den dengang. Intet er lavet ordenligt! smiley

Nå men det resultere så i en regning på 13.650,- fordi der skal laves en masse om smiley

Mit spørgsmål er så - har nogen af jer fået ordnet tænder i Sverige? Har hørt de skulle være smadder dygtige og noget billigere smiley

Og er der overhoved nogen som helst form for garanti for det skoletandplejen har lavet af møg? (Min bror fortalte lige at han også skulle have lavet en masse om efter skoletandplejen - og vi har gået det samme sted).

På forhånd tak!.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandlæge
  • #3   6. apr 2016 Det er ikke noget der som sådan har generet mig, men det er begyndt at drille her på det sidste. Vi snakker at de har lagt en midlertidig fyldning i en tand og sagt den var færdig. Hvor det er knækket og skal pilles op det hele og have ny krone på. Da der skal fyldes det rigtige i tanden smiley bare irriterende jeg skal bonge så mange penge på deres fejl.

  • #5   6. apr 2016 Årh det lyder meget meget fornuftigt Lenchick! Da jeg blev 18 fik jeg bare meldingen at tanden var færdig, men det er min nye tandlæge så noget chokeret over.
    Skoletandplejen rev også 8 tænder ud i alt, 7 af dem var også rigtig nok, men den 8 mangler idag stadig smiley


  • #6   6. apr 2016 under alle omstændigheder ville jeg bede om en anden tandlæges vurdering .... man har også hørt de historier at når man kommer til en ny tandlæge så skal der lige pludselig laves alt muligt .... og man har ikke en kinamands chance for at vide om det er rigtigt ....

    men derudover har jeg en veninde der engang havde tandlæge i Malmø ( vel ca. 10 år siden), dengang sparede hun en del på fx krone arbejde .... hvordan det er i dag ved jeg ikke ..


  • #7   6. apr 2016 Hej Mia, du behøver slet ikke så langt for at få en god pris. Jeg var selv på vej til Malmø fordi jeg havde en regning på 11.000 for 8 huller der skulle laves og jeg gik så ind på Tandbud.dk og oprettede mig på 2 sek og dagen efter fik jeg en mail og så inden for 24 timer modtog jeg 3 tilbud, og by the way det er helt gratis at bruge dem. Jeg valgte så et af de bud jeg fik på 4200 kr. Og der var en på 8000kr og en billigere men denne tandklinik jeg valgte havde fået rigtig mange gode patientbedømmelser, 5 ud af 5 stjerne og lå på Østerbro og en fordel for mig at de havde speciale indenfor tandlægeskræk -også fordi jeg hader nåle og hader bare alt ved deres borremaskiner og dimser! Den tandlæge jeg var hos besluttede jeg mig for at gøre til min nye faste tandlæge. Jeg ku ikke være mere glad for oplevelsen. Jeg synes du burde i hvertfald prøve dem, for du har ikke noget at midste smiley

  • #8   6. apr 2016 Tandbud.dk, hedder hjemmesiden by the way smiley

Kommentér på:
Tandlæge

Annonce