{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

olivers {{forumTopicSubject}}

fadt dette på en anden side, der var mange svar om andre også havde været ude for det. skræmmende...

Jeg er netop hjemkommet med min hund som blev indlagt på dyrehospitalet lørdag aften kl 22 da han ikke kunne komme af med urinen.

han er nu hjemme her til aften og opereret for 8350 kr, synderen var blæresten og krystaller som er dyrket på laboratorium samt bliver sendt til usa for dyrkning og klarhed på præsis hvad det indeholder i kernen og sammensætningen.

dyrlægen som er en dygtig anerkendt dyrlæge fortalte at det ikke var det første dyr med denne lidelse som blev fodret med OLIVERS HUNDEFODER og nu er jeg så godt forvirret, jeg troede at det var et godt foder, har i nogle erfaringer med dyr som har fået blæresten og som blev fodret med olivers, jeg kan næsten ikke tro at det er det foder som har gjort ham syg men man burde mene at dyrlægen ved hvad han tager om, jeg tør ikke fodre mere med det.

vi har diskuteret mit tidligere foderforbrug på hunden for at kunne finde sønderen og han er ikke i tvivl om det er det foder der er fodret med i de sidste 2½ måned, hunden er 8½ år gammel og har aldrig fejlet det mindste.

jeg er forvirret og vil ringe rundt til andre klinikker for at høre om det også er deres erfaring med det foder, for jeg kan næppe tro det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olivers
Kommentér på:
olivers

Annonce