{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

elske igen - en svær beslutning {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg skrev for nogle dage siden herinde omkring mig og kærestens forhold som ikke havde det for godt. Vi er nu blevet enige om at vi ikke skal være kærester mere. Sandheden er nok at vi det sidste år har været mere venner end andet. udover det har jeg taget en ufattelig hård beslutning. Jeg har besluttet eller det har vi sammen, at Diva skal blive i huset hos ham. Vi har været sammen i 4 år og deres bånd er noget helt specielt. Jeg har været flyttet med Diva mange gange og hun har haft svært ved at være alene hjemme, på nær her. Hun elsker det her sted. Diva er 9 år og jeg synes hun skal have lov at nyde hendes alderdom herude på landet. Både manden og hans børn elsker Diva og jeg ved at hun får det ligeså godt som hos mig. Sikkert bedre fordi der blir mere tid til hende. Men for SATAN det gør ondt! det føles som det største tab og et nederlag uden lige. Jeg føler mig som en frygtelig hundeejer at jeg kun tager den Bette med, men Diva fortjener at blive her. Mine øjne gør ondt og tårerne presser på. Men jeg ved det er det rigtige. Jeg skal stadig passe hende når manden skal noget, men puha.


Kommentarer på:  elske igen - en svær beslutning
Kommentér på:
elske igen - en svær beslutning

Annonce