456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Diverse oplysninger Diverse oplysninger

Hvis du råbte i 8 år, 7 måneder og 6 dage, ville du have produceret nok lyd-energi til at opvarme en kop kaffe. (Det kan vist ikke rigtig svare sig.)
• Hvis du pruttede konstant i 6 år og 9 måneder, har du produceret nok giftige luftarter til at lave en atombombe. (Ja, det var meget bedre!)
• Man afbrænder 150 kalorier i timen ved at banke sit hoved ind i en mur. (Jeg foreslår, du afprøver påstanden.)
• Mennesker og delfiner er de eneste to arter der har sex for fornøjelsens skyld. (Er det derfor Flipper altid smiler?)
• Den stærkeste muskel i kroppen er tungen.
• Højrehåndede mennesker lever gennemsnitligt ni år længere end venstrehåndede mennesker gør.
• En myre kan løfte 50 gange sin egen vægt, kan trække 30 gange sin egen vægt og falder altid om på sin højre side når den er beruset. (Af at drikke flasker med. . . ? - Har regeringen betalt for denne undersøgelse??)
• Isbjørne er venstrehåndede.
• Havkatten har over 27.000 smagsløg. (Surt at være kræsen?)
• En loppe kan hoppe 350 gange dens egen længde. Det svarer til at et menneske kan hoppe en fodboldbanes længde.
• En kakerlak vil leve ni dage uden sit hoved, før den sulter ihjel. (Syret!)
• Sommerfugle smager med deres fødder. (Adrr!)
• Strudsens øje er større end dens hjerne. (Jeg kender nogle personer, der har det sådan.)
• Søstjerner har ingen hjerne. (Sådan nogle personer kender jeg også?)
• Ved en bestemt insekt-art (kaldet ”knælere”) kan hannen ikke parre sig mens dens hoved sidder fast på kroppen. Hunnen indleder parringen ved at rive hovedet af hannen. (Skat, jeg er hjemme. Hvad i al verd. . . ?)

Hygge :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diverse oplysninger
Kommentér på:
Diverse oplysninger

Annonce