{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

What to do? - Hyggetråd :) {{forumTopicSubject}}

Hvad skal I lave her i weekenden? smiley

Jeg er ved at komme mig ovenpå en hård uge med høj feber og influenza. Så jeg slapper lidt af, og nyder bedringen! Og så skal jeg måske hjem til min bedste ven og film-hygge i løbet af weekenden smiley
Og så skal jeg også snart ha aftalt en hygge-dag med min bedste veninde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  What to do? - Hyggetråd :)
  • #2   23. sep 2016 Havde overvejet en tur til Bramming hundeskov, men de advare om kennelhoste i Bramming, på hundeskovene Facebook side, så nu er den ide droppet, så måske vi snupper et familiebesøg på Fanø i morgen og gør vi ikke det, går vi bare nogle lange ture og nyder det gode vejr som meget gerne skal forsætte hele weekenden smiley

• #4   23. sep 2016 For første gang i en hel måned har vi en weekend, hvor der ikke er lagt nogen planer.

Jeg skal ud efter badebukser til sønnike, men ellers er der intet, jeg skal. Det er altså dejligt. Så er der plads til spontane indskydelser. smiley

• #6   23. sep 2016 Lørdag: Rallytræning, fødseldag hos min mormor og ud til hesten.
    Søndag: Agility, ud til hesten og roller derby træning.

I aften skal jeg til Anders Hallgren foredrag.

Det bliver en god weekend!

• #7   23. sep 2016 Ja, det synes jeg helt sikkert også. Det har været nogle travle weekender et godt stykke tid nu, så jeg glæder mig. smiley

Jeg kan desværre godt mærke, at vi har haft det travlt. Så jeg har brug for denne weekend til at køre det hele mere i mit tempo. smiley

• #9   23. sep 2016 Jeg er vist børnefri i aften, så jeg vil lave pariserbøf a la salmonella. Lige som jeg kan lide det. Senere vil jeg se en svensk krimi, spille lidt Mississippi John Hurt, drikke et stort krus koffein og så samtidigt lige tjekke HG for hjerneblødninger.
    https://www.youtube.com/watch?v=xoFWtohnz9E

• #10   23. sep 2016 Lyder også som nogle helt okay planer I har jer smiley
    Og ja, afslapnings-weekender er guld værd smiley

• #11   23. sep 2016 Jeg lægger ud med en aftenvagt, napper en løbetur på vej hjem, når jeg får fri, og håber, der bliver tid til en god film i aften.
    I morgen står den vist på rengøring, mens den bedre halvdel er på arbejde. Der trænger noget så frygteligt. Derudover skal der hentes pakker rundt omkring i byen, og måske vi også kan nå et smut i haven for at være praktiske.
    Søndag skal vi til fødselsdagsbrunch - og så var den weekend vist ovre smiley

• #12   23. sep 2016 Lørdag formiddag er der hundetræning med Manilla, resten af dagen forventer jeg er ren afslapning. .

Søndag er vi en flok pyreneer ejere, der mødes til skovtur i Dyrehaven ved København. Det skal nok blive hyggeligt, og som en ekstra bonus kommer 4 af hvalpene fra mit sidste kuld. Så det glæder jeg mig selvfølgelig til.

• #13   23. sep 2016 I aften skal jeg bare slappe af, har døjet med tandpine de sidste 14 dage pga en visdomstand, som skal ud på torsdag.
    I morgen står den på lektier, hest og gode lange tur med Simba.
    søndag skal min kæreste spille fodboldkamp, så der skal hunden og jeg nok ned og se de sidste 30 min, og så skal vi måske til stranden eller i skoven alt efter vejret smiley :-)

• #15   23. sep 2016 Minion, jeg skal prøve at huske det smiley

Gode billeder er ikke min spidskompetence.

• #17   23. sep 2016 I aften skal jeg i biografen med min storesøster og se Bridget Jones' baby, i morgen formiddag fødselsdagsbrunch hos en veninde og om aftenen holder min kærestes lillesøster 18-års fødselsdag for familien, søndag står den på brunch med en veninde- rigtig hyggeweekend

• #19   23. sep 2016 I aften står den på spisning og hygge med en veninde.. I morgen er der hundetræning og søndag tur til stranden/skoven med vovserne smiley

• #20   23. sep 2016 Rotterne: uha, chokolademageriet er bare LÆKKERT smiley Vidste ikke de har fået nye lokaler, hvor er de rykket hen? smiley

I dag skal jeg gå tur med hunden, med op og hente aftensmad fra take-away, også bare slappe af smiley

I morgen skal jeg nok skrive lidt i min tyskaflevering, og måske i biffen med søster smiley Ellers bare slappe af, haha

Søndag skal jeg i stalden og hygge om hestene smiley

• #21   23. sep 2016 Jeg skal til introfest på min skole, klædt ud som ged, og jeg er ikke helt i festhumør, desværre smiley

• #23   23. sep 2016 Rotterne: Cool! Må ind og kigge en dag, hvis jeg lige kommer på de kanter smiley

• #25   23. sep 2016 Er taget hjem til mine forældre, i aften skal jeg med min far ind at se hockey - jeg glæder mig! I morgen går turen til århus, op til min søster og svoger- min nevø fylder 2 smiley .. i morgen aften har jeg en aftale med mine 2 yndlingspiger, enten blir det hygge eller byen. Det vides ikke endnu smiley søndag skal jeg arbejde og slappe af. En dejlig weekend smiley

• #27   23. sep 2016 Allerførst lige have weekend og derefter forsøge at blive rask.
    På søndag er det 3 uger siden jeg blev syg.
    Nu har jeg så, oven i hatten, ondt i en tand som gør at jeg har ondt i den ene side af hovedet.
    Jeg forstår at tage det hele med, når det endelig er!

• #29   23. sep 2016 Men til gengæld kom med søster fordi mit job med denne lille skid tidligere i dag smiley
    Og hun var ligeglad med om hendes moster var dårlig og havde ondt, hun hev mig ikke mindre i håret af den grund smiley

profilbillede
  • #30   23. sep 2016 Vi skal til svigerfars 70 års fødselsdag i morgen, det bliver heldigvis holdt i fælleshuset her hvor vi bor, så det er bare perfekt smiley

Har været over og hjælpe med at dække borde og gøre klar i dag, så resten af aftenen skal der bare flades på sofaen med hundene. Søndag skal jeg også helt sikkert bare flade den go lade op, for er ret sikker på alt min energi er suget ud af mig.

• #31   23. sep 2016 Jeg er ved at pakke taske og skal hjem til min ven og se film om snart, så jeg læser alle indlæg igennem i morgen, og er deltagende igen smiley
    God aften til jer alle smiley

• #33   23. sep 2016 Jeg bruger weekenden i Hvidovre hjemme hos mine forældre smiley
    Ellers står den på afslapning og gåture med Molly smiley

• #34   23. sep 2016 I morgen skal der laves 3 kg frikadeller
    Måske skal jeg også have pakket nogen flere flyttekasser hvis ellers mit bækken tillader det og jeg ikke for få voldsom plukveer af det
    Ellers skal der bare slappes af efter en lang uge der har være fuld af stress og bekymringer

• #35   24. sep 2016 Var til Anders hallgren foredrag i aftes. Agility lørdag formiddag og resten af weekend står den vist på sejltur. Det er nok snart ved at være den sidste weekend på vandet

• #36   26. sep 2016 Hej Minion, som lovet et billede fra pyreneer skovtur og som forudset ikke noget specielt godt billede, men jeg fik da hele flokken med på det sidste billede inden mit kamera påstod, at det var fyldt op smiley

profilbillede
  • #38   26. sep 2016 Det er de helt bestemt. Og det var en dejlig tur i helt perfekt vejr.

Kommentér på:
What to do? - Hyggetråd :)

Annonce