1.120 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Aften hygge-tråd Aften hygge-tråd

Godaften skønne mennesker & hunde smiley
Hvad sitter I og laver hjemme i stuerne her i aften? smiley
Herhjemme er der blevet tændt op i brændeovnen, tændt levende lys i hele hytten, tv'et kører i baggrunden (jeg hader stilhed), jeg sidder med den bærbare og nørder, manden sidder med xbox'en og nørder, og hundene ligger her i sofaen og snorker smiley
Og så sidder vi og overvejer hvilken film eller serie vi kan sidde og se inden sengetid smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aften hygge-tråd
  • #3   5. okt 2016 Sidder med benene oppe på jobbet.
    Rolig dag i dag, nu venter jeg bare på fyraften smiley

• #4   5. okt 2016 Har været til agility her til aften, hjem i bad og nu hygger vi på sofaen smiley Hunden er gået helt kold smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #6   5. okt 2016 Vi sluttede eftermiddagen med at brænde en masse krudt af på marken, hvor Ingle endelig fandt ud af, hvordan han skulle bære sig ad med at lege med den skøre "lillebror" smiley

Nu ligger drengene og snorker - og fiser - om kap i sofaen smiley

profilbillede
  • #7   5. okt 2016 Lyder som en dejlig stille og rolig aften hos de fleste smiley hyggeligt!

Æv Rotterne, lyder ikke sjovt smiley

• #8   5. okt 2016 Sidder og skriver med min søster på FB og hun sender billeder af min niece på 8 uger ..
    Mit hjerte smelter smiley

profilbillede
  • #9   5. okt 2016 Ååårh hvor er hun skøn, Zenta smiley

• #10   5. okt 2016 Hun har stjålet mit hjerte, den lille skid smiley
    Og jeg bryder mig slet ikke om børn smiley
    Men hende der? Åh altså smiley

• #11   5. okt 2016 har lige været i netto for at se om de måååske havde fået sat den ny jussi adler olsen bog på hylden.. sådan tyvstart agtigt.. men næ nej.. så jeg måtte trøstespise en bakke flødeboller.. er nærmest i chok, har ikke spist sukker i laaaange tider smiley

• #12   5. okt 2016 Jeg har egentlig haft en lidt træls dag både i dag og i går, har bare nul motivation til noget og jeg savner min familie og hunden (tog lige hendes halsbånd op forleden, øv det gør ondt). Så jeg er taget hjem til dem og sove, jeg har ingen undervisning i morgen så jeg sidder bare og slapper af - senere skal jeg se "Superrig i slummen" smiley

• #14   5. okt 2016 Kan jeg godt forstå, hun er da bare for kær smiley

MLA, Haha ikke tosset smiley jeg er faktisk også lækkersulten smiley

• #15   5. okt 2016 Hun er SÅ dejlig smiley <3 smiley

• #16   5. okt 2016 Funke, øv da smiley varme tanker herfra.

elton, uh lyder hygge smiley

Zenta, ja jeg sidder og blir helt skruk smiley hihi

• #18   5. okt 2016 Her har zoey og jeg været til unghunde lydighed, og da vi kom hjem lavede jeg ost/skinke/tomat omelet til kæresten og jeg. Glemte at tage kød op i aftes, og vi havde masser af æg og skinke, så det var lige en hurtig løsning. Så har jeg bagt en banankage, da vi havde et par overmodne bananer. Nu er den snart klar til at blive overtrukket med chokolade smiley begge hundene er gået kolde på gulvet og kæresten har købt FIFA 17 så han er optaget smiley

• #19   5. okt 2016 Her er madpakken smurt og Svende luftet smiley Nu snorker kæresten lystigt, mens Svende bjæffer højt i søvne smiley

Fjerneren kører med "Tilbage til fremtiden" og jeg ligger nu og slapper af i sengen smiley

Har lige taget 45 min på kondicyklen...så nu er jeg 768 kalorier lettere og har god samvittighed smiley

• #20   5. okt 2016 Jeg putter på sofaen under dynen, Mailo ligger også under dynen og snorker smiley

Det er sådan cirka hvad jeg laver for tiden, når jeg ikke lige er på sygehuset, ved egen læge . Når jeg er rigtig vild og vovet, går jeg op og handler smiley

• #24   5. okt 2016 Efter en lang dag på job ude hvor det har været piv hamrende koldt, har aftenen stået på sofahygge med dyner, film og stearinlys smiley

Og så har vi gået kvarteret tynd for at finde en ejer af en løs bulldog uden halsbånd eller noget. Men vi fandt ejer manden som blev rigtig lykkelig for at de sin hund smiley

• #26   5. okt 2016 Skal også have varme på når jeg kommer hjem. Det er jo pisse koldt smiley

• #27   5. okt 2016 Jeg har også lidt tændt for varmen, mine hænder , arme og næse er iskolde, resten af kroppen er under dynen og dermed sådan nogenlunde temperatur smiley

• #29   5. okt 2016 Jeg har været i psykiatrien hele formiddagen til gruppeterapi. Da jeg fik fri havde jeg en aftale med en veninde om at vi skulle til Olivers Petfoods lagersalg, så det gjorde vi. Da vi nåede her til byen, var vi ærligt talt frokostsultne, så jeg gav frokost på den lokale cafè..........herefter hjem og gøre klar til svømmeren. Så afsted med tøserne i svømmeren og nu har jeg lige spist lidt pizza og sidder og nyder trætheden hos tøserne smiley

• #30   5. okt 2016 Ser Askepot filmen med Vaks på skødet efter en lang dag med gåture, træning og masser af tegnerier ^-^

• #31   5. okt 2016 Nå ja. Iøvrigt sidder jeg med halsbetændelse, feber og åben dør (fordi Kaido ikke kan bestemme sig til om hun vil være ude eller inde)......

• #33   6. okt 2016 Dejligt med en masse indlæg smiley
    Beklager min sene deltagelse, jeg måtte overgive mig til trætheden efter et dejligt varmt bad smiley
    Og øv Rikke, de perioder kender jeg godt smiley jeg er heller ikke helt på toppen i øjeblikket desværre. Syns det er hårdt for muskler og led når temperaturene pludselig skifter.

• #34   6. okt 2016 Familien Nielsen: Jeg har også ekstra ondt i mine led pt , men det værste er alt det der mavebøvl jeg har lidt pt, og det ser ud til at trække ud med sygehuset. Skal have undersøgt mine tarme , før vi begynder at snakke om at fjerne galdeblæren, da det åbenbart ikke er forsvarligt at fjerne den hvis jeg har en tarmsygdom ( ved ikke om det er en specifik eller alle de mener) , og de mener ikke at galdesten burde give alt det mavebøvl.

Og for at gøre det hele værre, så er det også den tid på måneden, så har ekstra ondt, og må derfor ty til dolol i disse dage, det andet hjælper ikke en disse når der er SÅ mange smerter.

I morgen skal jeg op og have taget en biopsi af livmoderhalsen i narkose, så kan jeg det mindste krydse det af, og så håbe på jeg ikke skal mere den vej.

Længe leve sofa, dyne, varmepude, dolol, hunde der vil putte, netflix og en skøn og forstående mand smiley

• #35   6. okt 2016 Hold da op en masse smiley øv!
    Mht galdesten, så gav det ikke mig mavebøvl da jeg havde galdesten, men ved ikke om det kan være et symptom som nogle døjer med.
    (Fik fjernet min galdeblære for nogle år siden, og har ikke haft anfald osv siden) den operation er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv.
    Dolol er jeg med på i disse dage smiley og også en smule morfin til at ta de værste smerter i ryggen (spændinger og hævelser) smiley - problemet er bare at min krop lynhurtigt vænner sig til stærke piller, fordi jeg i årevis tog det dagligt, så frygter en omgang abstinenser i løbet af ugen. smiley

• #36   6. okt 2016 Familien nielsen: Min egen læge siger det godt kan give alt det bøvl, men sygehuset siger at det kan det ikke. Men jeg kender altså flere der før de fik fjernet gladeblæren, netop også døjede med diarre.

Men altså det er da også fint nok at få det hele undersøgt til bunds, så er jeg da sikker på at der ikke er noget der bliver overset. Og altså som sygeplejersken sagde til mig, så betyder det jo ikke at de ikke vil fjerne min galdeblære bagefter, de vil bare gerne undersøge tarmene først. For jeg HAR jo også galdestensanfald, så ja den satan skal bare UD!!

• #37   6. okt 2016 Okay smiley irriterende at få forskellige ting at vide smiley
    Kan godt forstå at du vil ha det fjernet, det er jo tortur. Jeg havde mange små galdesten, og anfald flere gange om måneden i timevis pr gang. Føj hvor var det modbydeligt.

• #38   6. okt 2016 De er virkelig modbydlige de der anfald, man kan slet ikke beskrive smerterne ( det kan jeg i hvert fald ikke) . Jeg har mindst et anfald om måneden, og så er det en virkelig god måned, er det en dårlig periode har jeg flere om ugen. Så ja jeg vil fandeme have den satan ud!

• #39   6. okt 2016 Nej det er det værste jeg nogensinde har oplevet smiley mange siger jo også at det er mere smertefuldt end at have veer/føde smiley - det tror jeg faktisk på smiley
    Håber at du hurtigt kan blive udredt, så du kan få den djævel ud smiley

• #40   6. okt 2016 Og indtil da, kan det have en lille effekt at holde kolesterol-tallet så langt nede som muligt smiley ved jeg ikke om du gør i forvejen smiley

Kommentér på:
Aften hygge-tråd

Annonce