{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Hvad skal du bruge weekenden til? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har allerede weekend og så vil jeg høre hvad I skal i jeres weekend?

Fredag: Svømmehallen og styrketræning
Lørdag: evt til Randers
Søndag: Styrketræning. Til Randers hvis vi ikke kom afsted lørdag.

Ellers har jeg ingen faste planer - jo selvfølgelig en masse gå ture. Min mormor ligger så også på sygehuset så skal hurtigt kunne køre derop hvis det lakker mod enden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal du bruge weekenden til?
  • #1   12. jan 2017 Arbejde og læse til eksamen i morgen.
    Læse til eksamen, muligvis ses med nogle venner lørdag.
    Arbejde og læse til eksamen søndag..
    Er allerede nu godt træt af forberedelse til eksamen.. smiley

• #3   12. jan 2017 Fredag pakke bilen.

Lørdag international katteudstilling i Hørning. Efterlade afkommet med penge til pizza.

Søndag ligge flad på sofaen. smiley

• #4   12. jan 2017 Lørdag - hyrdekonkurrence
    Søndag - hyrdekonkurrence smiley

Så er den weekend gået smiley

• #5   12. jan 2017 Fredag - sove LÆNGE smiley Så skal jeg nok til Viborg og kigge lidt butikker.

Lørdag - tidligt op til agilitytræning. Senere på dagen skal jeg til Hørning - mor og stedfar har inviteret på kaffe og aftensmad smiley

Søndag er der ikke lagt planer for endnu. Håber vejret bliver til en lang tur med hunden ellers skal der nok bare slappes af smiley

• #6   12. jan 2017 I morgen ud og spise med sviger familien, og se håndbold sammen

Lørdag er fridag, så der skal laves det jeg nu lige gider at lave smiley

Søndag går det løs med mig og Dumles første øvet rally prøve, det er jeg så spændt på, hvordan det kommer til at gå smiley

• #8   12. jan 2017 Har ingen planer i weekenden, måske vi skal køre en tur i skoven med hundene, vi er bilsittere for en af mandens venner, da han er i Caribien, så det skal nok udnyttes lidt smiley

Ellers skal vi vist bare hygge herhjemme, og måske få hængt de sidste ting op , skiftet bruser osv smiley

• #9   12. jan 2017 Fredag skal vi til dyrlæge, så vi kan få underskrift på at Atlas er kryptochid. Det er lidt irriterende penge at skulle bruge.
    Lørdag står den på arbejde, brugsprøve træning og oprydning det sted jeg spiller teater. Vi skal muligvis til brugsprøve i næste weekend, hvis alt går godt lørdag.
    Søndag mere arbejde. Møder klokken 6, så kommer sikkert til at være helt smadret.
    Der skulle også gerne være tid til at få lave noget projekt alle dagene.

• #11   12. jan 2017 Hygge og god mad smiley

• #13   12. jan 2017 Fredag eftermiddag: Ud og gå en lang tur med hundene.
    Lørdag: Til læsehunde-kursus.
    Søndag: Rallytræning (2 timer) og agility træning (ca. 1 time) derefter: AFSLAPNING smiley

• #14   12. jan 2017 Fredag hente ny pc til datteren, og en tur i fitness
    lørdag undervise hvalpe og rallybegynder hold
    Søndag Spise morgenmad hos min mormor og bagefter skal hytten lige have en sidste overhaling da der kommer egendomsmælger mandag morgen

• #15   12. jan 2017 Rotterne - Uh, det lyder som en god idé, det vil vi gerne! smiley

• #16   12. jan 2017 Når jeg har fri fredag kl. 14 skal jeg en tur ud med hundene. Jeg plejer at køre til Marielyst og gå en tur på stranden og diget, når jeg har god tid inden det bliver mørkt, elsker at gå dernede smiley når jeg kommer hjem fra tur, skal vi have ryddet op i garagen smiley lørdag og søndag skal jeg desværre på job fra 6-14. Er i praktik de næste 3 måneder, men får kun SU, så har været nødt til beholde mit weekend job. Puha, glæder mig til jeg slipper af med det smiley
    Når jeg har fri lørdag skal vi til barnedåb. Søndag skal jeg også en tur ud med hundene når jeg har fri, og så skal jeg hente mine nye kaniner, det glæder jeg mig til smiley og så den weekend vidst også gået smiley

• #18   12. jan 2017 Jeg skal på arbejde, det har jeg ikke været siden juleaften fordi jeg har skrevet eksamen...så jeg glæder mig SÅ meget til at se kvinderne igen!

Og så er der jo ansat en del nye medarbejdere og jeg skal arbejde med en af dem hele det her rul smiley så det bliver også spændende...udover det så skal vil gå nogle ture, og putte på en sofa med en god og absolut ikke fagrelateret bog! (ok måske lidt faglitt.. *G* )

• #19   12. jan 2017 Det kunne da være hyggeligt, hvis flere ville med! Opretter du et emne om det, eller? kl 11 er fint! smiley

• #21   12. jan 2017 Vi har aftalt en weekend med afslapning. Hvad det kommer til at indebære ved vi vidst ikke helt endnu, men mon ikke det inkluderer sofa og film? smiley

• #23   12. jan 2017 Jeg skal på bryllups messe på lørdag og jeg glæder mig smiley og ellers bare en masse lange ture med hundene smiley

• #26   12. jan 2017 Fredag
    Arberde til 14.30

Håber storm har lagt sig så jeg kan cykle ud til hesten.

Lørdag fri så oprydning kommer jeg nok ikke udenom smiley
    Søndag
    Er indkaldt ekstra pga vi kun er tre sat på, og deeet for lidt. En skal stå ved kassen, en støvsuge vaske gulv og en på gulvet. Det er ikke nok smiley

• #27   12. jan 2017 Fredag - afslutning på skolen (grundforløb som bygningsmaler) så der skal vi møde til morgenmad, hygge og ja.. fra 11-13 har vi åbenhus på skolen, hjem og lufte hund, gøre rent og rode op i huset.
    En kammerat kommer senere så skal vi bare hygge (kæresten har sent fri 15:24 og så kommer han hjem)

Lørdag. Spisning ved svigerforældrene, hygge herhjemme.

Søndag. Afslapning.

MANDAG STARTER JEG PÅ ARBEJDE IGEN!!!! Og jeg bestod grundforløbet idag!!

• #28   12. jan 2017 Tillykke Maja smiley

• #29   13. jan 2017 Lørdag: arbejde
    Søndag: arbejde
    Og det var så den weekend smiley Men god weekend, til jer der har fri smiley

• #33   13. jan 2017 Lørdag formiddag pensionist tur med en veninde. Og det er ikke min veninde og mig, der er pensionisterne, det er vores "gamle" hunde, som hygger sig med en tur alene med os uden pøblen, der har alt for travlt. smiley

Ellers bare nogle gode ture i det forhåbentlig gode vejr og så en god bog, fjernsyn, sofa m.m.. Måske lidt rengøring, hvis det går højt smiley

Det kan nå at ændre sig, men sådan ser det ud pt, og jeg ser frem til en slappe af weekend.

• #34   13. jan 2017 I dag; Så lidt som muligt. Slappe af, sove.
    I morgen; Tidligt op, og til Sjælland igen - 4½ times køretur + div. stop for at afhente/aflevere dyr for andre undervejs. Og så over og få hund parret, og hjem et par timer senere, selvf. med stop for dyr igen smiley
    Søndag; Virkelig bare sove og få hvilet ud.

Har kørt turen to gange den her uge, man blir lidt træt af al det kørsel mv smiley

Kommentér på:
Hvad skal du bruge weekenden til?

Annonce