{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal du idag?
  • #2   17. aug 2017 jeg gør rent og har vasket tøj der nu burde hænges op har taget en pause her hos h.g. og skal vel videre.
    har ikke planer om den store middag bare maizenagrød til mig og pølser til Jon.
    Her et billede af "pølse"manden med Mille. smiley


    profilbillede
  • #3   17. aug 2017 Ingenting.

    Og vi skal have millionbøf til aftensmad (rester fra i går). smiley


  • #4   17. aug 2017 Jeg har ferie i øjeblikket, men jeg var tidligt oppe i morges og i hundeskov med hele flokken (4 stk.).

    De to sidste dage har været ret anstrengende med at køre briketter ind til hele vinterens forbrug: 4 paller afleveret nede ved vejen, så knap 3.800 kg. briketter er læsset, kørt 50 m, aflæsset og stablet. Jeg var totalt groggy, da jeg var færdig, så i dag er der dømt rent afslapning, en god bog, lidt fjernsyn osv. Måske får jeg taget mig sammen tit at prøve min nye bærbare, som kom i går.

    Sidst på eftermiddagen bliver der gåture igen, og aftensmaden står sikkert bare på et par rugbrødsmadder, så det er næppe så inspirerende.


  • #5   17. aug 2017 Efter arbejde skal jeg lige et smut ned omkring dyrlægen med Cody, så han kan komme på vægten. Jeg har lagt mærke til, at han har tabt sig - ikke at det gør noget med et par kilo af sidebenene, men det har været utilsigtet, så jeg vil lige tjekke efter, evt. lige snakke med dyrlægen.
    Når han er blevet vejet går vi en lille tur - bare ham og mig smiley
    Viktor lufter jeg efter aftensmaden - så får han lidt alenetid med mooaaar smiley

    Dagens aftensmad kommer til at bestå af rugbrød med diverse pålæg (har den vildeste madlede i øjeblikket, og så er det svært at hitte på noget smiley )


  • #6   17. aug 2017 Veninden har vundet vip billetter til sommerbio i aften, så vi skal ind og se Grease i aften smiley

    Lige om lidt skal jeg ned og gøre aftensmaden klar, vi skal have paprika/kyllingegryde med pasta til. Og har ikke prøvet at lave det før, så det bliver spændende haha smiley


  • #8   17. aug 2017 Dagens menu er Hamberryg med kartofler, grønt og sovs.

    dagen har pt stået på at give hundene mad, rydde op og sætte ting i vores lille vej bod.
    og så skal der ellers samles halm fnuller op som de pt bare spytter ud nu de høster - det kan fint bruges til hønsene smiley


  • #9   17. aug 2017 Stod op kl 6 og var i skoven med Ziva, legede og smurte og lavede morgenmad og frokost til os begge. Var til forelæsning i erhvervsøkonomi og kom hjem til frokost og var i hundeskoven, hos dyrlægen og apoteket.

    Sidder og leger med dropbox installation med backup for mine skolefiler mellem stadionær jeg arbejder på, og bærbar jeg tager noter på i skolen. Ziva ved det ikke, men hun nyder sit sidste måltid ordentlige mad i en uge inden hun kommer på skånekost igen.

    Til aftensmad skal jeg have paprikagryde m. ris (oksekød i tern, tomatsovs, cocktailpølser, baconfile i tern, søde peberfrugter)


  • #13   17. aug 2017 Til trods for uheldet i går, skal jeg igen ud på rulleskøjter med hundene smiley

    Og aftensmaden må kæresten stå for, han missede den i går smiley


  • #15   17. aug 2017 Jeg har ryddet lidt op, taget billeder/video til Facebooksiden og bloggen, derudover har jeg også fodret hundene og gået med dem. Så nu slapper jeg af.
    Jeg går pt. på dagpenge, da jeg blev færdiguddannet for 2 måneder siden.

    Kl. 17 skal jeg igen lufte Paya og Enya, og forberede aftenens rallytræning. Når jeg har været træner indtil kl. 19.30 skal jeg selv træne med de to tøser i 1-1,5 time, alt efter vejret. smiley
    Imens er de andre hunde der hjemme med min kæreste.

    Aftensmaden bliver hjemmelavet pizza. Skal bare lige tage mig sammen til at lave det!


  • #17   17. aug 2017 Jeg har ferie og kan derfor gøre lige hvad der passer mig .. Idag er jeg ikke nået meget længere end sofaen smiley

    Skal have kylling i sådan noget sur/sød sovs og med ris til.
    Købte 4 kg. kylling filet til hundene den anden dag, så mon ikke de kan undvære lidt .. De skal selvfølgelig også have kylling til aften.


  • #18   17. aug 2017 Jeg er lige kommet hjem fra arbejde...og har nu lidt over tre ugers ferie smiley

    Synes ugerne den sidste tid har sneglet sig afsted...men nu er ferien her endelig og jeg er SÅ klar smiley

    Vi skal op til Svigerne og spise...det eneste jeg ved er, at der skal en ribbensteg på grillen...og så er alt andet jo bare sekundært smiley


  • #19   17. aug 2017 Her dovnes igennem i dag. Sidder og skifter mellem at se serie og flette halsbånd. Hunden skal også snart luftes.
    Maden bliver en doven men god omgang burgerking smiley Og så har jeg spilleaften med min fatter.


  • #21   17. aug 2017 Spor med hunden imorges
    Arbejde det meste af dagen
    Lydighed med hunden

    Aftensmad bliver der nok ikke meget af smiley
    Derefter absolut intet


  • #22   17. aug 2017 Dovenskabs frikadeller m kartoffelsalat. Det er medisterfars hehe

  • #23   17. aug 2017 Jeg har været ude at snolde et par grimer og strigler til min kommende heste-ven, Zeus, som er nævnt i #7. smiley

    Og så har jeg selvfølgelig hygget med yorkie-banden. smiley <3 smiley

    Aftensmaden har min far klaret for os, da han kom forbi med rester fra hans arbejde, så vi skal have frikadeller. smiley

    Resten af dagen skal jeg hvile min skulder og glæde mig til Zeus lander i morgen. smiley


  • #24   17. aug 2017 Jeg tænkte nok at det var dig han skulle ud til smiley

    Husk at tage billeder smiley


  • #25   17. aug 2017 Salla, hvorfor tænkte du det? smiley (Men godt tænkt da.)

  • #26   17. aug 2017 Hvem er Zeus?

  • #27   17. aug 2017 Din status hvor du sagde farvel til din gule ven, efterfulgt af
    status med der er lys i mørket takket være en hg'er smiley

    Stort tillykke med din nye muleven, må i få mange år og gode ture sammen ud i det blå smiley


  • #29   17. aug 2017 Tak Salla. Det var aldrig sket uden Christinas fantastiske hjælp med at få ham til Kbh. smiley smiley

    Janni, Zeus er min nye hest, som Christina (#7) kommer med i morgen. smiley


  • #30   17. aug 2017 Har været i skole fra 08-16
    Tog lige en kort teoritime hos min kørelærer fra 16-17.10
    Skal nu lave lektier indtil kl 19+, og derefter skal jeg spise (kylling og pasta).

    ..og så skal jeg self. ud med dyret på et eller andet tidspunkt smiley


  • #31   17. aug 2017 Sikke en smuksak smiley

  • #32   17. aug 2017 Han er smuk smiley

  • #37   17. aug 2017 Jeg har ordnet lidt herhjemme og været ude og handle, og luftet hunde 2 gange. Til aften fik vi bare rugbrød med steg og fiskefilet , gad ikke lave mad smiley

  • #38   17. aug 2017 Jeg har været på arbejde indtil 17.45. Så har jeg hentet sønnen til karate og derefter datteren ude ved mine forældre.

    Manden har stået for maden, kødet var rester fra grillen i går (cevapcici) og kartoffelbåde i ovn.

    Så har vi snakket over maden om dagen der gik og hvad vi har af planer for i morgen. Læst om Masterclass (valgfag for 4. Klasse) og udfyldt ansøgningen, så sønnen kan have den med i morgen.

    Vi flader alle sammen ud nu, måske kattene ser mest afslappede ud smiley varer nok ikke så længe, så har de fordøjet deres vådfoder og så skal der leges/nusses smiley


    profilbillede
  • #40   17. aug 2017 først arbejde ... så skulle jeg hente yngste datteren i Billund, hun har taget et semester i Japan og været væk i 5 måneder .... skulle have Osso Buco godt med flødesovs og nye kartofler ....

  • #41   17. aug 2017 #31, 32 og 33: Tak ! Ja han er SÅ lækker. Og han er miiiiin (selvom han først kommer herhjem i morgen). smiley smiley

  • #42   18. aug 2017 # 38, Sarah, nej har du somalikat. Det har jeg også haft, det er bare så lækre katte.


  • #43   18. aug 2017 Ja, det har jeg smiley har ikke haft dem så længe endnu, de er så dejlige smiley

    Det er tidligere avlskatte, der nu er steriliserede.

    Det er en langhåret og en korthåret smiley


Kommentér på:
Hvad skal du idag?

Annonce