{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mand bidt ihjel af sin egen hund
  • #1   30. mar 2017 Det lyder for mig meget mærkeligt - men tragisk er det da.. smiley

• #5   30. mar 2017 smiley

• #6   30. mar 2017 Meget enig med Lens - du sagde det hele smiley

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #8   30. mar 2017 Hunden har bidt ham 1-2 gange før.
    Manden var stofmisbruger.
    Der har været slåskampe hvor politiet måtte komme.
    Lyder som et hårdt miljø og være i.

• #10   30. mar 2017 Den engelske artikel, fortæller en del mere, end den danske. Og ja, hunden levede i et misbrugsmiljø, så grunden til angrebet skal jo nok findes der.

Men uanset årsagen til angrebet, så er det godt nok ikke en fed måde at dø på smiley

• #12   30. mar 2017 Hunden kan også have været skæv. Hvis der blev røget stoffer i nærheden af den. De bliver vrl også påvirket af det.

• #14   30. mar 2017 Jeg tænker om det overhovedet var en staffie, siden de ikke vil komme ind på hvad dokumentaren skulle handle om?

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #15   30. mar 2017 Selvfølgelig har racen noget at sige. Det er jo langt fra alle racer der har det der skal til for at slå en mand ihjel. Om det er det ene eller andet er vil også lige meget. Tragisk for manden og hunden er som sådan uden skyld.

Det er sådan at man i dag først skrider ind når skaden er sket. Det kunne være skønt hvis man have muligheden for at gøre det før. Både for dyr og omgivelsernes skyld.

• #20   31. mar 2017 Jeg er ikke rigtig inde i stoffer af gode årsager: Men kan hunden ikke kun være rumskæv, hvis der er blevet røget hash? Eller ryger man også crystal meth, kokain mm? De foretrækker vel sprøjte til den slags? I dont know...

Men ja kan tydeligt forestille mig, at blot det psykisk nedbrydende miljø med en stofmisbruger kan fucke et hundesind helt op smiley Lidt træls at det miljø så altid vælger en lidt mere potent udseende hund, havde han haft en chi eller lign i stedet var han ikke død i dag af hundebid fra sin misrøgtede hund.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #21   31. mar 2017 At gætte er godt nok også useriøs for en journalist og det burde man holde sig for god til. Ikke pænt at sprede sådanne rygter og det så viser sig ikke at have noget på sig.

Vi har tidligere set hunde reagere skidt i forbindelse med tv. Det i selv om de skulle have været behandlet ordentligt. Så at en ustabil hund ikke kan klare det pres,den må føle af mange mennesker,kamera,lys, osv, ser jeg nu som helt naturligt. Den uro den må have følt har den skulle have afløb for.

Jeg mener godt man kan skride ind noget før. I det her tilfælde er der folk der har været klar over at hunden ikke har haft det godt. Problemet er at det ikke er folk til at følge sådanne sager. Var det blevet meldt,ville man måske kigge forbi. Får hunden vand og mad er de kørt igen.

• #22   31. mar 2017 Uanset hvorfor hunden har reageret som den gjorde, så er det bare en trist sag smiley
    Er enig i at racen er fuldstændigt ligegyldig, enhver hund, der vokser op i et misbrugsmiljø, kunne have reageret på samme måde.

• #23   31. mar 2017 Så længe folk med "de forkerte hunde" fodre pressen med spændende og læserlokkende historier, så længe vil medierne udnytte der. Og fair nok.

Ansvar, ansvar, ansvar....

Vælger man en "forkert" race, så må man også være klar på de "kampe" der kommer.

• #24   31. mar 2017 Buch der er meget meget lille risiko for at hunden bliver rumskæv ved rygning af kokain, heroin og metaamfetamin.
    Det er ikke en røg som ved hash, det er dampe der i stor grad inhaleres af brugeren og som ikke hænger i luften på samme måde som røg gør ved hash og tobak.
    Derfor må man i landets fikserum -i rygerummene, godt ryge den slags stoffer, men ikke hash.

Jeg tror mere det er misbrugernes uforudsigelighed og til tider -forståeligt nok, manglende overskud og ro. Der gør at en hund bliver utilregnelig i en utilregnelig tilværelse.

Og selvom de elsker deres hunde over alt. Så er det ikke en god tilværelse for en hund at være hos folk der er hjemløse og i misbrug.

Kommentér på:
Mand bidt ihjel af sin egen hund

Annonce