{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Kæmper endnu.... {{forumTopicSubject}}

Kære hundevenner.

Bare så der ikke foreligger nogen misforståelse.
Jeg kæmper forsat for et forbud mod dyresex og har netop være til pressemøde i dag på Christiansborg hvor Dyreetisk råd fremlagde deres udtalelse.

Jeg har i løbet af de sidste 2½ år indsamlet små 53.000 underskrifter og stopper ikke før jeg når de 100.000 eller bedre endnu. ET LOVFORBUD.

Hvis du ikke allerede har skrevet under på min indsamling vil jeg gerne opfordre dig til at skrive under her: (link fjernet)

men husk kun én gang.
Derudover vil jeg gerne oplyse om at dyreetisk råd lagde meget vægt på følgende ord til pressemødet:

- respekt for dyrets ejers følelser
- respekt for seksuelle minoriteter
- respekt for seksuelle præferencer
- respekt for offentlig moral

HVAD HAR OVENSTÅENDE MED DYREETIK AT GØRE??
Læs hele Dyreetisk råd's udmelding her: (link fjernet)
-men pas på blodtrykket ;-s ¤&%¤#"#!#¤%¤/

hvis i får tid, lyst og lejlighed vil jeg gerne benytte lejligheden til at opfordre jer til at sende en mail til justitsministeren, så hun kan se vi er mange der i modsætning til dyreetisk råd tænker på dyrene. jm@jm.dk

dyrlæger, dyreværnsforeninger og diverse polls i dag på aviserne viser at et stort flertal ønsker forbud.. Vil justitsministeren lytte til befolkningen, dyrlægerne og dyreværnsforeningerne eller dyreetisk råd, når beslutningen skal tages? Jeg frygter-----

Vær med til at påvirke hende.. send en velformuleret mail til hende med DIN klare holdning

Lad os stå sammen og kæmpe for dyrene, så længe det er nødvendigt.

Pft. for jeres opbakning...

Mvh. May-Britt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæmper endnu....
Kommentér på:
Kæmper endnu....

Annonce