{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Tror du på det ? {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mystiker-har-haft-ret-flere-gange-nu-forudser-han-datoen-for-3-verdenskrig/6621400

Faldt lige over ovenstående artikel. Må indrømme, at jeg ikke selv tror på den slags forudsigelser.
Problemet er jo bare, at manden i teorien, kan have ret i at 3. verdenskrig er lige om hjørnet pga. Trump smiley Så sådan en artikel kan jo uden tvivl være med til at skabe utryghed smiley

Hvad mener du ? Tror du på den slags forudsigelser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror du på det ?
  • #5   20. apr 2017
    Han er ikke rigtig på den. Den tredje verdenskrig er desværre startet for flere år siden.
    Den startede med indvandringen.
    Så jo, jeg er overbevist om, at der kommer en tredje verdenskrig, men om den lige eskalerer den 13 maj, det tør jeg ikke spå om.

    Men når nu det skal være, så er jeg da glad for, at det er overstået på 5 måneder og ikke varer i mange år.

    Jeg går straks ud og køber en ny stor kummefryser og hamstrer varer så Taliban og mig har noget ordentligt at spise i den tid.
    Eller mener i at jeg skal tage tørret kød i stedet for, for sæt strømmen går, så er fryseren jo ikke meget værd.
    Godt, at jeg fik sat kartofler i går.

    Spøg til side - ja, jeg tror på en tredje verdenskrig, for som jeg sagde i starten, så er den faktisk allerede begyndt.
    Men jeg tror ikke på en verdenskrig som lige starter som atomkrig den 13 mai og kun varer i 5 måneder.
    Hvornår det sker, det kan kun guderne vide.

    Og lige som Lens, så synes jeg at Nordkorea er meget skræmmende, det synes jeg også at Putin og Erdogan er

    Da jeg var ung, var der ligeledes en spåmand, han forudsagde at der ville komme en tredje verdenskrig 2020'verne, og at det ville blive en "gul" krig.

    Ham tror jeg så mere på, for Nordkorea er jo rablende sindssyg og kineserne vil til hver en tid støtte op om dem.
    Endvidere, så er jeg siker på, at kineserne også har nogle fæle våben til at ligge.


  • #6   20. apr 2017 Det jeg bider mest mærke i, er hvordan der hele tiden står 'han hævder at have forudset ...'. Jeg kan da også hævde at have forudset alt muligt, hvis det er alt, der skal til!

    Men nej, jeg tror ikke på, at der findes mennesker, som kan forudse fremtiden.
    Jeg tror dog godt på, at der snart bryder en verdenskrig ud. Det er nogle rimelig uhyggelige herrer som er ved magten i flere lande.


  • #7   20. apr 2017 HAN siger selv...HAN hævder....det hele går på hvad HAN siger,ingen beviser,ingen udsagn fra andre om, hvad han har sagt..
    EDB blond,man kan sagtens læse artiklen,manden vil bare gerne have opmærksomhed og for en sikkerheds skyld blander han så lige jomfru Maria og åbenbaringerne i Fatima ind i også..så lyder han jo også mere som en "udsending fra Gud",hvad han jo selv hævder han er.


  • #10   20. apr 2017 yup...
    Dog ikke lige på ham smiley Men på hans tese.
    Der hersker ingen tvivl om der sker noget med den uro der er og har været i et par år.

    Er dog mere bange for tossen med small dick syndrom med de skæve øjne.. Han er dybt ustabil.
    Tror også Kina bakker ham op, hvis han en dag vågner op på forkert side af sengen.

    Men nu ser vi smiley
    Indtil videre er det en skøn dag, sol fra morgenstunden og travl dag i vente her i min elskede lille butik smiley


  • #12   20. apr 2017 Nope. Determinismen er blevet tilbagevist. Men selvfølgelig kommer der en større konflikt igen på et eller andet tidspunkt.

  • #13   20. apr 2017 Sikke noget pjat. smiley

    Omkring Nordkorea er jeg overhovedet ikke nervøs.

    Nu ved jeg godt, at nogen tror at Kineserne er et meget farligt samfund, som kan skabe voldsomme problemer.

    Intet kunne historisk set være mere forkert!

    Kineserne har ikke den store tradition for at blande sig udenrigspolitisk (selvom de er ved at lære værdien af det), og generelt er de et ret freds elskende folkefærd. Langt mere end de vestlige lande.

    Naturligvis ønsker Kina at Nordkorea eksisterer, da alternativet er et land som hvis Sydkorea får magten over hele Korea, vil blive et provestligt land lige op af deres grænser. Dette ønsker de naturligvis ikke.

    Hvis Nordkorea skulle få en a-bombe som ville kunne true USA, og USA derfor er nødt til at reagere, vil Kina stoppe det inden. De bestemmer suverænt over Nordkoreas eksistens.

    I værste fald, så indlemmer de bare NordKorea under Kina, og det vil ingen i øvrigt kunne ændre noget ved (det tror jeg så vil ske en dag, men selvom jeg skulle få ret, så kan jeg ikke se ud i fremtiden).
    Befolkningen vil i øvrigt nok få det markant bedre!

    USA kan lege med alle de muskler de har, det er Kina der styrer i det område suverænt, og ingen som helst vestlige lande kan ændre på det faktum.


  • #16   20. apr 2017 @Anja,
    Jeg tror ikke at du skal læse MSN og tro at der er sandheden.

    Der er ingen der vinder en 3 verdenskrig.

    Det ved alle landeleder godt, og derfor har vi ikke haft en krig i mange år. Altså en krig i den skala.

    I øvrigt har Kina 5 generations kampfly, det hedder J20, men jeg tror ikke at den slags artikler er ret faktuelle.


  • #19   20. apr 2017 Nej J0hN du slipper ikke, du har vel læst linket i opslaget.
    Verdenskrigen varer jo kun i 5 måneder. smiley


  • #21   20. apr 2017 tror ikke på den slags ..... men der sker da så mange ting rundt omkring, og der er så mange "løsgående" missiler der er ledere, så jeg kan da godt frygte et eller andet voldsomt sker ....

  • #23   20. apr 2017 Jeg syntes nu efterhånden det nede syrien er blevet en verdenskrig.. Der er hvertfald mange lande der er påvirket af det pga de flygtninge der er

  • #29   20. apr 2017 Min datter gad ikke være tyr, næ hun ville være Tvilling smiley (Havde termine 12. maj, men hun kom først 26. maj :D)

  • #32   20. apr 2017 @Lens.
    Det er jeg da glad for at høre.

    Det er jo et fattigt land vi taler om. 25 millioner indbyggere, hvoraf de to 18 millioner lever på eller under sultegrænsen og i øvrigt med mangel på et sundhedsvæsen.

    På papiret lyder de jo meget farlige med en af verdens største styrker målt på antal soldater. Men helt ærligt. Giv en bonde et gevær i hånden, gør ham altså ikke til en soldat. Landet har ikke økonomien til at have en effektiv hær. Men de kan dælme holde nogen fine parader.

    Deres kampfly er hovedsageligt fra 60'erne og 70'erne ligesom rigtigt meget af deres militære isenkram også er.

    I øvrigt sender de sjældent deres fly i luften, da de mangler noget så elementært som brændstof.

    Ved siden af står Sydkorea med 50 millioner indbyggere og med en af verdens mest moderne og bedst trænede militære styrker og verdens 15 største økonomi (deres befolkning er en de mest købestærke i verden) , og i øvrigt et state of the art missilskjold, så selvom om Nordkorea skulle være heldige overhovedet at få et atommissil i luften, ja, så bliver med 99 procents sikkerhed bare skudt ned.

    Nordkoreanerne ved godt, at I en konventionel krig, så taber de stort, og i en atomkrig så bliver de udraderet. De har ikke noget at forsvare sig med. I praksis ville krigen nok være slut nærmest førend end den startede.

    Altså hvis Kina ikke blander sig.

    Jeg forstår ikke, at skal pustes op til noget støre end det reelt er. Læg i øvrigt mærke til, at næste gang der kommer et eller andet ballade, så maner Kina altid til ro. For de ved jo at Nordkorea kun lever på deres bekostning.

    Det ved Nordkoreas leder jo også.....

    Når fakta kommer på bordet, så er det lidt nemmere at forholde sig til.


  • #33   21. apr 2017 Satser på at ingen er dumme nok til at smide A-bomber....... Jep, jeg er naiv smiley
    Men må indrømme, at jeg godt kan frygte for verdensfreden, med de tumper, der sidder på topposterne smiley

    Jeg morede mig for øvrigt også over, at den "kloge mand" i artiklen selv hævder, at han har forudsagt alverdens ting.....Det kan enhver idiot jo påstå, bagefter smiley


  • #34   22. apr 2017 Håber ikke der bliver krig. smiley

Kommentér på:
Tror du på det ?

Annonce