{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyremishandler var for fuld til retssag.
  • #1   1. sep 2017 Simpelthen nogle ekstremt vattede retssystem vi har os smiley det der er jo nada. Giv dog folk en klækkelig bøde oveni hatten, så kunne det være at det ville afskrække folk lidt. Og f.eks. Når hundehandler bliver bustet, så send dog en regning til dem for samtlige dyrlægeregninger og pension som har været i forbindelse med hunden/hundene. Godt nok trist, at folk kan slippe så let afsted med at mishandle dyr smiley

• #2   1. sep 2017 Enig !! Straffen for dyremishandling er alt for lav i DK. Ville være yderst rimeligt hvis folk i det mindste blev dømt til at betale for dyrlægeregninger osv.
    Og så ville jeg ønske at de blev tvunget til at deltage i terapi, så man kunne prøve på at forebygge at det sker igen.

• #4   1. sep 2017 Jeg må tilstå, at jeg heller ikke kan forstå, at de ikke selv står for den betaling, selvfølgelig hvor de "låner" af staten, og hvis de ikke overholder deres afdrag må skat gribe ind og selv tag. Synes ikke det er i orden, at de slipper så nemt, og at andre skal stå for de udgifter der været i forbindelse med dyrene. Og ja, terapi var nok en god ide, for det er jo desværre ikke usædvanligt, at folk bliver taget/opdaget flere gange i løbet af en årrække.

• #5   1. sep 2017 smiley

• #6   1. sep 2017 Han fik jo så også 3 mdr.s ubetinget fængsel, og det vil han nok mærke mere til end forbuddet mod dyrehold i 3 år.

Ja, han burde have en kæmpe bøde eller som minimum betale dyrlægeregninger m.m., men hvis han ingen penge har - og det ved jeg så ikke om er tilfældet her - vil han ikke komme til at mærke den bøde. Man kan ikke klippe håret af en skaldet og der er en grænse for hvad man må inddrive fra det offentlige.

Men jeg syntes godt forbuddet mod dyrehold kunne gøres permanent, for hvad er sandsynligheden for at en i den alder ændrer opførsel overfor dyr ?

• #7   1. sep 2017 der skal være forbud mod dyrehold for altid og en bøde på nogle hundrede tusind samt omkostningerne for behandling/ aflivning, benzin og alt i forbindelse med at redde hunden.
    ud over det er det fint hvis man tattovere mishandler i panden på ham og tillader han får et spark af hver person der finder det okay offentligt.... ud over det synes jeg han skal opleve at dehydrere og sulte, så må vi se hvor sjovt han synes det er!
    sikke en fed idiot smiley
    bliver så ked af at folk ikke kan behandle dyr ordenligt! smiley

Kommentér på:
Dyremishandler var for fuld til retssag.

Annonce