{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

I dag fortjener h*n et kødben! {{forumTopicSubject}}

Vi har haft forsøg på ubudne gæster i dag.

Jeg har et lille vindue på 50x50 cm i bryggerset, der som regel står på klem. Under vinduet står 4 fælge stillet op i par.

Da jeg kom hjem fra arbejde, så jeg at vinduet stod på vid gab, og under vinduet var den ene fælg vippet ned på jorden, og på fælgen er et fint fodaftryk. Så jeg kan konstatere at nogen har forsøgt at kravle ind.

Desværre for vedkommende, stod hundene indenfor og ventede, og de har bestemt ikke været glade! Jeg kan se at schæferen har haft poterne oppe i vindueskarmen, så jeg tror at de høfligt og bestemt har ladet vedkommende vide, at man ikke sådan skal forsøge at gå den vej ind smiley

Så de har sgu fortjent et kødben i dag!

Hvornår har jeres hunde sidst tjent til føden? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I dag fortjener h*n et kødben!
  • #2   7. sep 2017 Dygtige vovser smiley

Tænker mere, det er Corgien, der har overrasket...de ubudne gæster har først set schæferen og er så faldet over corgien, som så satte sig i struben smiley Se, det er et rigtigt makkerpar smiley

Aldrig undervurdér en low-rider smiley

Svende tjener til føden hver dag...ved at spille klovn, give os latterkramper og hjertebanken med hans evig glade, kærlige og fjollede corgi-humør smiley smiley smiley

• #3   8. sep 2017 Haha, fedt! Så kan han lære det!
    Mine tjener til føden hver gang vi laver et stykke arbejde sammen, fx til træning, til prøve eller når de arbejder foran vognen. Dét er jo livet smiley

• #4   8. sep 2017 Husk at melde det til politiet alligevel. Måske er der fingreaftryk eller skoaftryk, de kan bruge til bevismateriale, hvis det kan sammenholdes med lign indbrud i kvarteret. smiley

Hvor er det godt smiley det skal være et stort kødben

Tror jeg vil runde slagteren også. Ziva har fortjent et, fordi hun har været så tålmodig med mit eksamenspress i denne uge, der har kostet hende lidt opmærksomhed.

• #5   8. sep 2017 Jeg synes det er meget at besvære politiet med, men jeg har givet info videre i den lokale facebook-gruppe.

Jeg er ked af at jeg ikke har det på film, for hvis jeg kender hundene ret, har de ikke reageret på de første lyde, men nok først da vedkommende har fået overkroppen ind. Og så har der pludselig stået sådan 2x42 tænder smiley

Ville give penge for at se sådan en indbrudstyv i hovedet smiley

• #6   8. sep 2017 Det lyder fint, så er der urin til en dna prøve. Hvis man har haft overkroppen igennem et vindue, uden at ane der hunde, der pludselig beskytter territorium smiley for h' et chok han har haft! Årh det kunne have været den bedste video.

• #7   8. sep 2017 Gid at mine hunde gad at være bare LIDT vagtsomme...
    De gør kun, hvis der er andre dyr eller nogen som de rigtig gerne vil snakke med (familie/venner/folk med lyse stemmer)

• #9   8. sep 2017 Jeg bor i en lille flække langt ude på landet, og er rigtig glad for at jeg har et par hunde, som giver lyd når noget er forkert.

Den lille er der både lyd og temperament i, men de fleste kan løbe fra hende - eller bestikke hende med en frikadelle smiley

Bella derimod, er en rigtig kælling! Hun elsker alle hun kender, og gider godt møde nye mennesker. Men for pokker, hvor er hun altså galsindet, når hun mener det er forkerte typer! Min eksmand havde engang besøg af en tidligere rocker, og uanset hvad vi gjorde, holdt hun øje med ham. Han skulle ikke have gjort det mindste fejltrin, så havde hun reageret. Og jeg holdt med hunden smiley

Kommentér på:
I dag fortjener h*n et kødben!

Annonce