I dag fortjener h*n et kødben! {{forumTopicSubject}}
Vi har haft forsøg på ubudne gæster i dag.
Jeg har et lille vindue på 50x50 cm i bryggerset, der som regel står på klem. Under vinduet står 4 fælge stillet op i par.
Da jeg kom hjem fra arbejde, så jeg at vinduet stod på vid gab, og under vinduet var den ene fælg vippet ned på jorden, og på fælgen er et fint fodaftryk. Så jeg kan konstatere at nogen har forsøgt at kravle ind.
Desværre for vedkommende, stod hundene indenfor og ventede, og de har bestemt ikke været glade! Jeg kan se at schæferen har haft poterne oppe i vindueskarmen, så jeg tror at de høfligt og bestemt har ladet vedkommende vide, at man ikke sådan skal forsøge at gå den vej ind
Så de har sgu fortjent et kødben i dag!
Hvornår har jeres hunde sidst tjent til føden?
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.465
Tænker mere, det er Corgien, der har overrasket...de ubudne gæster har først set schæferen og er så faldet over corgien, som så satte sig i struben
Aldrig undervurdér en low-rider
Svende tjener til føden hver dag...ved at spille klovn, give os latterkramper og hjertebanken med hans evig glade, kærlige og fjollede corgi-humør
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.825
Mine tjener til føden hver gang vi laver et stykke arbejde sammen, fx til træning, til prøve eller når de arbejder foran vognen. Dét er jo livet
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.879
Hvor er det godt
Tror jeg vil runde slagteren også. Ziva har fortjent et, fordi hun har været så tålmodig med mit eksamenspress i denne uge, der har kostet hende lidt opmærksomhed.
sep 2017
Følgere: 561 Emner: 167 Svar: 11.353
Jeg er ked af at jeg ikke har det på film, for hvis jeg kender hundene ret, har de ikke reageret på de første lyde, men nok først da vedkommende har fået overkroppen ind. Og så har der pludselig stået sådan 2x42 tænder
Ville give penge for at se sådan en indbrudstyv i hovedet
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.879
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 10 Emner: 239 Svar: 3.352
De gør kun, hvis der er andre dyr eller nogen som de rigtig gerne vil snakke med (familie/venner/folk med lyse stemmer)
sep 2017
Følgere: 561 Emner: 167 Svar: 11.353
Den lille er der både lyd og temperament i, men de fleste kan løbe fra hende - eller bestikke hende med en frikadelle
Bella derimod, er en rigtig kælling! Hun elsker alle hun kender, og gider godt møde nye mennesker. Men for pokker, hvor er hun altså galsindet, når hun mener det er forkerte typer! Min eksmand havde engang besøg af en tidligere rocker, og uanset hvad vi gjorde, holdt hun øje med ham. Han skulle ikke have gjort det mindste fejltrin, så havde hun reageret. Og jeg holdt med hunden
I dag fortjener h*n et kødben!