{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygdom
  • Peter Z
    Peter Z Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 96
    #2   13. feb 2018 Hele mit liv har jeg været en af "dem" der meget let blev smittet (21 år).
    Og for første gang er jeg en af dem der ikke er bleve syg, hverken i december eller den her omgangssyge der har kørt længe efterhånden.

    Min bofælle har været ramt begge gange, og meget af min omgangskreds. Jeg bliver ved med at fortælle mig selv at det er alle de gode gåture/legeture med hvalpen der styrker mit immunforsvar smiley


  • #4   13. feb 2018 Du er næppe den eneste. Nogle er som magneter ift alskens dårligdomme. Jeg har jævnligt hovedpine, men er stort set aldrig syg af de hersens vintersygdomme - influenza, ondt i halsen eller forkølelse.
    Skulle jeg være lidt skidtmads en morgen, så plejer jeg at nuppe et par kodimagnyler og en kop stærk kaffe. Med stærk menes, at den er så heftig, at den er stadiet lige før fast form aka pund til pund smiley
    Efter den mis-/behandling af kroppen spiller klaveret igen


  • #6   13. feb 2018 Hvis hjertet begynder at slå bossanova-rytmer, så er koffeinindholdet ved at være der smiley

  • #7   13. feb 2018 Jeg blir bare snart idiot af alt det sygdom:(

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #9   13. feb 2018 mine to børn og mig lægger med feber, forkølelse og snot i hele fjæset..

    fedt når man har vinterferie, og kæresten er begyndt på arbejde igen -,-


  • #10   13. feb 2018 Jeg ved godt at der er mange der er syge for tiden men det kan da ikke blive ved tænker jeg. arbejder i hjemmeplejen og blir jo udsat for en masse bakterier hver dag:(

  • #11   14. feb 2018 Det kender jeg heldigvis ikke. Jeg er nemlig sjældent syg (heldigvis).
    Hvor må det dog bare være frustrerende altid at rende ind i diverse dårligdomme smiley
    God bedring til jer der er syge smiley


  • #12   14. feb 2018 Ikke rigtigt. Jeg tror ikke jeg har været sådan rigtig febersyg de sidste år.
    Lidt snotnæse og forkølelse jovist, men ikke rigtig influenza.
    Men jeg kan huske det første år jeg jobbede på apoteket, det første halve år var on off sygemelding. Og hold op man har dårlig samvittighed. Heldigvis tog min arbejdsplads det pænt. Deres holdning var at der er ligesom en pakke man skal igennem før kroppen står imod...


  • #13   15. feb 2018 Jeg er aldrig syg, som jeg også lovede til jobsamtalen og startede 15.11.17

    I december havde jeg influenza og januar maveinfluenza... så meget for vanvittigt godt immunforsvar

    Manden tog december så slemt at han kom til læge med antibiotika til en kold lungebetændelse der strakte sig ind i januar. Blev rask og i starten af februar lagde han sig igen og måtte retur til læge efter hjælp til bihulebetændelse.

    Vi starter op med en d vitamin pille herhjemme i håb om det hjælper til vi rammer foråret og noget sol.


Kommentér på:
Sygdom

Annonce