{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Internat til kat {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundehoveder! (ha ha)

Min veninde står i den situation at hun engang kom sammen med en fyr, som hed Lasse.
De boede sammen og fik under tiden en killing. Da de så gik fra hinanden, beholdte Lasse katten, da min veninde ikke kunne have den med hjem.

Lasse flyttede for ca. ½ års tid siden og han tog katten med ind til Frb., men da den var en ude-kat 80% af tiden, kunne den slet ikke indstille sig på at være inde og sad bare og kiggede ud ad vinduet.
Lasse kender den nye lejer af hans tidligere lejlighed og spurgte om ikke han ville overtage katten, hvilket han godt ville. Det gik også alt sammen meget godt i starten, det var jo sommer, nyt og spændende.

Men med tiden ser jeg SÅ tit den stakkels kat sidde og klynke for at komme ind. Den tør ikke opholde sig i opgangen, af frygt for Tjalfe, så den sidder udeforan vinduet og mjaver og majver så det skærer i hjertet.

Den bliver aldrig lukket ind og har tabt sig en del, så efter dens nye ejer ikke har været hjemme i over 18 dage, har vi besluttet at den skal hjem til min veninde at bo. Hun har fået sin egen lejlighed og kan tage den med.

Problemet er bare, at vi er i tvivl om, hvordan det vil komme til at gå, så som nødløsning vil vi høre, om I skulle vide, hvor det nærmeste internat ligger - også gerne med hunde, da jeg jo liige skal se, hvordan sådan ét set ud og kan tage hjem til Christian og plage om at få alle hundene med hjem.

Vi bor på Amager, i Dragør og det nærmeste internat jeg kender er helt i Rødovre, så ville høre om I ikke skulle kende til et der ligger tættere på?

Tak for hjælpen og håber ikke min historie var for lang, men hvis jeg bare skrev at vi ville kidnappe katten, ville I sikkert stille spørgsmålsteg til ved det, forståeligt nok...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internat til kat
Kommentér på:
Internat til kat

Annonce