{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Sissel L
Sissel L
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 4

Har du en meget "fluffy" voksen hund? {{forumTopicSubject}}

Noget A la aussie, husky, samojede ovs.. smiley

Hvad er omkredsen på deres halsbånd som voksne? smiley
Står og skal bestille et halsbånd, men er i tvivl om 45 cm i yderste hul vil være stort nok smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du en meget "fluffy" voksen hund?
  • #1   5. mar 2018 Der er da ret stor forskel på størrelsen alt efter race - fluffy hunde er jo ikke alle lige store

• #3   5. mar 2018 Vælg med halvkvæl som altid kan indstilles i spændet, fx MR Kobbel. Det er win-win -hunden kan ikke trække sig ud, det er nemt at få af og på, det vokser med hunden.

• #4   5. mar 2018 Jo pels om halsen har bestemt noget at sige.

Jeg har et par hunde, hvor jeg rykker op til 2 huller i halsbåndet afhængig af om, hunden er i fuld pels eller har smidt pelsen.

• #5   5. mar 2018 Tror da de skal ha større end 45cm - min franske bulldog bruger 45cm

• #7   5. mar 2018 Pernille -det afhænger jo helt af hvilken hund der er tale om og det nævner TS ikke, kun at den er fluffy.
    En FB er jo en kraftig hund, så det giver da fint mening, at den deler halsbåndstørrelse med noget større racer. Min Gaia var en temmeligt spinkel aussie på knapt 20 kg. Hendes halsbånd var ca. 48 cm.
    Reiki på ca. 15 kg ligger også lige deromkring.

Men TS spørger jo så til "alt fluffy" og så er det jo umuligt at sige - vil gå ud fra, at de fleste samojeder f.eks. vil skulle have et noget større halsbånd end lille, spinkle Gaia. Så det kunne være meget fedt, hvis TS måske lige skrev, hvad det er for en hund det drejer sig om... eller bedre endnu - ganske enkelt ventede med at købe voksen-halsbånd til hunden har brug for det smiley

• #8   5. mar 2018 Jeg har en vild fluffy voksen hund ja - Halsmål 30 cm smiley

Find hellere ud af det rigtige mål. Det er så surt hvis det ikke passer

profilbillede
  • #10   5. mar 2018 Min collie har et halsbånd der passer til hans hals' omkreds, da det alligevel får sig "gravet ned" imellem pelsen. Husker ikke længden. Fik dog anbefalet et rundsyet for ikke at slide unødigt på pelsen

• #11   5. mar 2018 Sommerpels vs vinterpels har sindssygt meget at sige når man har med virkelige stor-pelsede hunde at gøre - Min hanhund er om vinteren mellem 70 &75 cm om halsen... om sommeren kan jeg nøjes med et halsbånd på ca. 65... Jeg spønder hans halsbånd ind/ud 4-5 huller alt efter årstid

profilbillede
Kommentér på:
Har du en meget "fluffy" voksen hund?

Annonce