1.122 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Hvorfor fanden fik man børn - ??? Hvorfor fanden fik man børn - ???

Ja men kan jo spørge sig selv...

Tænk - Gad vide om nogen en dag opfinder en pille - så ens børn undgår de der pubertets umuigheder...

Tror man ville blive akut mange millionær hvis man fandt måden -

Skruo umulig er han... ja egentlg startede det jo allerede tidligt - 5 år var han nok der sku komme et tv program med Jesper Juhl - drengen sagde i dagevis at DET SKAL DU IK SE MOR, - VI KLARER OS FINT UDEN... da dagen oprandt og han fangede mig i stuen med Jesper Juhl på skærmen - gik han AMOK....

Og stadig tror han at han skal dominere rundt med hans stakkels mor -

DAMN - Hvorfor gjorde man det...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor fanden fik man børn - ???
  • #1   1. feb 2007 Mind mig om at jeg skal overtale min kæreste til ikke at få børn!

• #2   1. feb 2007 *looool*
    Rettelse, til ikke at ville have børn!

• #3   1. feb 2007 Fordi børn er en gave, og lærer en at elske fuldt ud

• #4   1. feb 2007 Griner - Jepper - det er frygtelige sådan nogen - ss -
    Så hold dig langt fra ideen -

• #5   1. feb 2007 Nej børn er da dejlige, et vidunderligt spejl af en selv:-)

• #6   1. feb 2007 Tina L : hvor har du ret - for elskede man ik dybt inderligt - så var de da blevet smidt på porten - ss -

• #7   1. feb 2007 Alle ved da børn er små monstre i nuttede forklædninger...

... Og Undskylder på forhånd til de forældre der måtte være på sitet smiley

• #8   1. feb 2007 na N - HOV HOV - det er jo det samme som at sige at jeg selv er SKRUP umulig -

Det er skam nok at høre sønnen sige sådan - Grine r-

Sådan en standard kommentar fra ham er fx :

"Du sku da vist nødigt tale mor - hvorfor tror du lige jeg er endt op sådan her - "

Så kan man jo tænke lidt over den -

• #9   1. feb 2007 jeg vil gerne ha børn så er i træt af jeres så sende dem til mig smiley

• #10   1. feb 2007 jani H

20 minutter og du gad ikke det pjank*GG*

• #11   1. feb 2007 haha ja det er rigtigt Julie, med alle de unoder børn kan finde på, ville de hurtigt ryge ud, hvis ikke det var fordi man elskede dem så forbandet meget :0)

• #12   1. feb 2007 He he julie...........vil du ikke have min snart 12 årige datter ned ....?.........så tager jeg din knægt ;o)

Hun giver mig ski grå hår i en alder af kun 36............min søn på knap 16 er MEGET nemmere............havde vi fået hende først var hun blevet enebarn *GG*

• #13   1. feb 2007 børn i dag har alt for mange ting de skal tage stilling til de blir forvirrede og skaber sig MEN det er jo forældrense skyld , de skal sætte GRÆNSER ,, det er jo det børnene ber om en 5 årig skal da ikke bestemme hvad en voksen skal og ikke skal ,, det kan deres lille hoved ikke tumle, alligevel , SÆT DOG GRÆNSER FOR JERES BØRN SÅ VI ANDRE IKKE SKAL BELÆMRES MED DE UVORNE UNGER ,, og for ikke at tale om skolen i forventer vel ikke at skolen skal opdrage jeres børn osse ,, NEJ de skal LÆRE dem hvordan man regner og staver og læser ,,,,,,,, og JA vi har selv haft 4 teenagere i huset på en gang så jeg ved godt hvad jeg taler om ,,, du fik vel børn som du fik din hund og den skal osse opdrages ,,,, SÆT i gang ,,,,,,,, hehhe

• #14   1. feb 2007 Carsten og Mai britt - ss -

Han fpr skam ik lov at bestemme hvad jeg skal se i tv - Men skabte sig... DET GJORDE HAN... Gg...

Grænser - ???? Ja - kan kun give dig ret... Ss...
    Og dem får han også - han er netop fyldt 12 år...

Men prøv lige at have en 12 årig med storhedsvanvid i huset -

Skolen skal opdrage mit barn - ?? NOPE - LOOOOOOOOOL... det ville sgu da gå helt galt - med deres blødsøden pædagogik...

Men jepper - grænser grænser og grænser... kan kun give dig ret -

• #15   1. feb 2007 Grunde til at få børn:: Nogle siger at de får børn, for så er der nogle til at tage sig af dem, når de bliver gamle. Fis i en hornlygte. Arbejder i hjemmeplejen, og det er ofte os, der må tage affære.

• #16   1. feb 2007 Doggy...........du kan dælme tro, at mine unger får lov til at varte mig op når jeg bliver gammel. ......jeg vil sidde i min gyngestol og banke med stokken i gulvet når jeg vil dem noget..........ja jeg bor jo selvfølgelig i deres hjem *GG*

• #17   1. feb 2007 julie>> ja de kære børn... mine er os til salg engang imellem, majet billigt... vil næsten betale folk for at tage dem*lol*

Men igen de giver en mange glæder og jeg priser mig lykkelig for jeg har dem*ss*

• #18   1. feb 2007 En god bekendt af mig og selv far sagde engang til mig: "Uden næste og moderkærlighed overlevede barnet ikke sit første leveår".

Der er en mening med det hele - arten (mennesket) ville jo ikke overleve hvis ikke nogen ville have børn. Heldigvis er der nogen der "tager" slæbet, og det er jeg dem dybt taknemmelig for - vi har nemlig valgt ikke at få børn. Så en pris til alle forældre her fra mig og dyb respekt, for det er ikke noget man kommer sovende til. Ved det for vores bedste venner har trillinger, som nu er 9 år - de har måttet klare alt selv, ingen hjælp fra kommunen.

Gitte

• #19   1. feb 2007 Eeeeeiii må du da ik skrive. Ville gerne have børn en gang, men kan nok ikke :o(

• #20   1. feb 2007 anita>> netop derfor jeg mener de er en velsignelse*s*

• #21   1. feb 2007 Gitte M :

"Uden næste og moderkærlighed overlevede barnet ikke sit første leveår".

Sikke en klog ven du har - griner - Hvor er det bare rigtigt - ss -

• #22   1. feb 2007 må indrømme at jeg er kommet der til hvor jeg ikke skal ha flere ( 2 stks ) en pige på 3 og en pige på 12 DAMN det er sprængfarligt *G* men også kanont sjovt. der er da ikke noget der kan få mig til at grine så meget som de to tosser smiley

• #23   1. feb 2007 Carsten & Mai Britt med bella sportshund syns måske man skal passe på med at generalisere. syns sgu nok der er grænser i vores hus..... og i de fleste vi kender der har børn.

• #24   1. feb 2007 wauw jeg troede ikke de blev værre, jeg har en datter der bliver 3 om en måned, hun ter sig nøjagtig som min søster på 16, bortset fra hun ikke går med make-up,
    men er bund hysterisk og vil selv bestemme alt lige fra hvad hun spiser til hvilken jakke hun skal have på, ja kan endda blive hys over jeg vælger at gå op til dagplejen,
    jeg troede/håbede da på det ikke blev værre

• #25   1. feb 2007 Ha ha det minder mig om at jeg en gang blev væk fra min mor inde i en gågade. Også fordi jeg stoppede op og kiggede ind i en legetøjsbutik og da jeg var færdig med at kigge, var min moar væk :o/
    Heldigvis var der en sød dame som hjalp mig med at lede :o))
    Det glemmer jeg aldrig *GGGG*

• #26   1. feb 2007 Det bliver MEGET værre....Bare vent til de er 15-16 år og begynder at gå i byen...Så sidder man og tænker tilbage på hvor NEMME de var når de var mindre....

Hmmm gad vide hvorfor jeg har 5 børn...Har kun 1 i rigtig teenagealder, men det er sku også nok...

• #27   1. feb 2007 Annika C:: Din mand har vel ikke noget bak gear!!

• #28   1. feb 2007 tja jeg har jo også en dreng på 5 en meget stille og rolig en, som var årsagen til at man sagtens kunne få nr 2(der blev jeg taget ved røven)
    men han er så sød,
    min lillebror på 21 år er netop flyttet hjemmefra idag, så igår var jeg ude hos min mor og aftale omkring flytning og hvad jeg skulle hjælpe med,
    pludselig kigger han på mig og siger: Mor tror du daniel(min bror) får en kæreste nu??

jeg svare jo, at det ved jeg ikke,

Jamen mor han kan jo ikke lave mad, det kun piger der kan det!!!

• #29   1. feb 2007 Jooo- det har han nu, men det er ikke nemt når jeg bliver gravid ved at vaske hans underbukser....

• #30   1. feb 2007 KARINA- igang med at lære ham at lave mad:0))

• #31   1. feb 2007 Annika
    han kan skam godt, han tog de første 2 år som kok, jeg tror bare jeg SELV står for meget i et køkken, hos os er det altid mig der laver mad, for min mand gør det jo ikke på MIN måde *SS*

• #32   1. feb 2007 Annika C:: . Hvor vasker du dem. Ved godt at man bliver lidt stor og slatten, når man har fået mange børn, meeeeen.......

• #33   1. feb 2007 Åhhh- doggymom- jeg kan da stadig kravle ned i str 36...Men nr 5 er lidt af et mysterium, for da brugte vi sku både gummi OG jeg spiste p-piller....

Kommentér på:
Hvorfor fanden fik man børn - ???

Annonce