1.752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Anbefal en stationcar (: Anbefal en stationcar (:

Hej folkens.

I må meget gerne anbefale en stationcar.
Vi står og skal skifte bil ud indenfor 1 år og har jo Haley, og dermed barnevogn osv, så det skal være en rummelig bil, dog helst ikke ekstrem dyr.

Vi kigger på mest på Hyundai i30 st og Seat Leon st. (:

Helst benzin og ikke alt for voldsom motor (:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en stationcar (:
  • #2   11. maj 2018 Hmm altså vores barnevogn kom uden problemer ind i den xD men nej det behøver ikke være en helt ny (:

• #3   11. maj 2018 Vi har en Kia Cee’d Sw fra ‘11...dog diesel udgaven. Den er vi dæleme glad for. Den har bagagerum på størrelse med en ældre Octavia og god plads på bagsæderne, som kan lægges helt ned.

Jeg vil anbefale jer at prøvekøre de modeller I har kig på...evt have barnevognen med for at tjekke, om den kan være der - hov...det kan jeg se I har haft smiley

Vi var ude og prøvekøre flere forskellige inden vi endte med Kia. Og dette faktisk ved lidt af et tilfælde, da vores første valg ikke levede op til mine forventninger trods flere prøvekørsler.

Undgå de der åbent hus arrangementer hos bilforhandlerne da bilerne ofte er blevet kørt varme ved sådanne lejligheder og I derved ikke får den “fulde” oplevelse ved bilen.

• #4   11. maj 2018 Jeg har en Mondeo og hvad der ikke kan være deri smiley

• #5   11. maj 2018 Altså nu ved jeg ikke lige med modellen præcist.. Men kærestens Seat Ibiza er sgu en lækker bil at køre i.. Så Seat kan nok godt anbefales..
    Ellers så Ford Mondeo.. Hvis det skal være rigtig stort så en Ford Galaxy - dem har vi nu været glade for!

• #6   11. maj 2018 vi har en Peugeot 308 .... der er masser af plads ... ved ikke hvad pris de brugte er nede i ...

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #9   11. maj 2018 skoda octavia eler fabia smiley

• #10   11. maj 2018 Vi har lige været ude og investere i en Honda Civic Sports Tourer smiley

Hvis du tænker Leon, så overvej Skoda også Skoda, VW, Audi, Seat - same shit different name smiley
    Skoda og Seat er bare billigere end de andre.

Renault Clio var ikke noget for os, men prøv den også smiley

Eller i de helt billige rækker, med tude grimme - Dacia Logan. De er baseret på Renault motorer og gearkasser.

profilbillede
  • #11   11. maj 2018 Octavia uden tvivl. Vi har lige været det igennem. Vi gik efter max 4 år gammel, hvor vores full size barnevogn kunne være i samtidig med barnesæde eller voksen mand bag min høje kæreste som fører. Vi kiggede Octavia Fabia, Astra, Ceed, i30. Og vores venner har lige købt ny Leon.
    Vi endte med Octaviaen for den havde største bagagerum og kabine. Vi er SÅ glade for den. Den kører simpelthen så godt

• #12   12. maj 2018 Gode bud folkens smiley

Clio bliver for lille, jeg var ellers fan xD og de nye suv agtige biler som Seat arona, Peugeot 2008 er os for små i bagagerummet xD

Prøvekørsel bliver klart også gjort inden, men vi starter med barnevognstest, da der er ingen grund til at prøvekøre en for lille bil xD

Trine - Jeg har aldrig haft hund i bur i bil så det skal jeg ikke kunne sige xD men jeg tror på dig når du siger det. Og vi har slet ikke hund pt, og den kommer os først om 1 års tid hvis vi er heldige smiley

Julie - Sjovt du siger det for jeg synes Peugeot 308 st ser større ud og han sagde os at det klassens største stationcar? XD

• #13   12. maj 2018 Da vi ledte for 2 år siden, så kiggede vi også bredde på bilen - fx var jeg vild med Skoda Octavia, men vi er to brede mennesker og så var bilen simpelthen ikke særlig bred.

Peugeot, mener det var 308ish vi kiggede? Slet ikke sikker! Men den var jo praktisk talt mindre end vores Corsa? Tiltrods for vi kiggede St. Car.

Jeg kiggede meget bagagerum, om de var skrå etc. - kender en med en Superb og det er en møglækker bil, men jeg ville blive træt af det bagagerum! smiley

Så jeg brugte meget tid på at kigge mål på bilerne, - selvfølgelig kan fx en 308 og en Corsa være lige store i mål men den ene stadig være meget rummelig, jeg synes bare ikke det var nok ift. skiftet smiley

Vi endte med 2x Ford Focus. Havde jeg haft lidt flere penge, så havde jeg nok taget en Mondeo i stedet, synes de er lige en tak mere rummelige.
    - Vores er så diesel, men generelt er jeg glad for dem. Undtagen når min ender på værksted smiley Den kører så også en del, så har været sliddele so far og det kommer nok også på den anden snart kunne jeg forestille mig.
    Men er dælme glad for dem, og alt det der er plads til.

• #15   12. maj 2018 Vi kiggede ikke 308, men vi var super glade for vores 208, som vi havde før der var behov for barnevogn og barnesæde

• #16   12. maj 2018 Tænker os det kommer snart på hvilken barnevogn man har xD vi har en kæææmpe en

• #17   12. maj 2018 Undskyld for OT, er I blevet forældre Julie?

• #19   12. maj 2018 Vi har også en Basson Nordic med kæææmpe liggemål. Vi troede, vi skulle have en Renault Capture indtil vi opdagede, at vi slet ikke kunne få kassen ind i bagagerummet smiley

Zenta...: Ja smiley vi fik en lækker lille dreng i starten af marts.

• #20   12. maj 2018 Stort tillykke med ham smiley

• #21   12. maj 2018 Taaaak smiley Det er lidt vildt

• #22   12. maj 2018 Det er jeg slet ikke i tvivl om smiley

• #23   12. maj 2018 Hahaha xD ja vi har en kæmpe Emmaljunga big star supreme xD Vi troede den kunne være i Clio st. Men øv øv xD

• #25   13. maj 2018 Vi har lige købt en Ford Mondeo, det har vi dælme ikke fortrudt. Masser af plads og den kører skide godt. Og barnevognen kan sagtens være der.

Kommentér på:
Anbefal en stationcar (:

Annonce