1.191 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Min første tatovering! Min første tatovering!

Jeg har fået en tatovering - min allerførste - og *gisp* i udlandet endda!

Før jeg tog afsted mod Tokyo mailede jeg frem og tilbage med et virkelig kompetent tattoo studie og var heldig at få en tid. Jeg har længe overvejet en tatovering og det virkede som det perfekte moment, da jeg skubbede mig selv udover min comfort zone og sprang ud i noget jeg er virkelig passioneret omkring.

Så selvfølgelig skulle jeg have skrevet Tokyo, hvor jeg havde min base, ganske simpelt for at indkapsle alt: oplevelsen, kulturen, sproget, interessen...

At det blev lavet i Japan, af en der rent faktisk selv er japaner, var ret vigtigt for mig og jeg synes den er blevet så smuk - men japansk er selvfølgelig altid smukt smiley

Alverdens billeder af andre HG'eres tatoveringer er kraftigt opfordret - min er ved at hele smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min første tatovering!
  • #1   22. jul 2018 Den ville ikke lige indsætte de japanske tegn, men ja, det der står på håndleddet er sådan man skriver Tokyo på japansk smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #2   22. jul 2018 Den er virkelig flot! smiley

• #3   22. jul 2018 Super flot!

• #4   22. jul 2018 Den er så fin. Så den godt på instagram smiley og vildt at du gjorde det dernede, men også helt perfekt. Jeg elsker tatoveringer der betyder noget særligt, uanset om de er store eller små.

Jeg går pt og venter på at få lavet et par projekter. Indtil nu har jeg stadig kun den lille på mit håndled som jeg fik lavet i Århus for 2 år siden smiley en tatovering jeg er så utrolig glad for og som 2 år efter stadig er smuk som ny.
    Billedet er taget lige nu, men blev ikke så godt smiley

profilbillede
  • #5   22. jul 2018 Tusind tak! Jeg er blevet så vildt glad for den - og din er simpelthen også så flot og sød, Solvej smiley

Jeg har også fået mere blod på tanden nu jeg har erfaret at det er til at overleve (men folk lyver - det gør jo pisseondt!) men indtil videre er jeg bare helt opslugt af den jeg lige har fået lavet smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #6   22. jul 2018 Fünke: Man kan godt blive afhængig af den følelse man får ved en ny tatovering. Det kan være farligt at begynde smiley

• #7   22. jul 2018 Tak funke, jeg er også så glad for den. Desværre er hende der lavede den flyttet til København. smiley

Jeg sagde også engang at jeg kun skulle have 1 eller gå små. Lige nu har jeg 3 små jeg faktisk havde bestemt at få lavet nu, men så havde ham der skulle lave dem ikke tid alligevel xD
    Og det er slet ikke alle mine ideer, hehe..

• #9   22. jul 2018 Hvor er den smuk smiley forstår godt, at du er glad for den!

• #10   23. jul 2018 Hvor er den fin smiley
    Og velkommen i klubben for tattoo-tossede-tøser smiley smiley

• #11   23. jul 2018 Jeg skulle ikke nyde noget!

Min bedre halvdel der i mod har en del. Men billeder kommer der ikke. Det vil gøre HG en anelse for intimt.
    smiley

• #12   23. jul 2018 Iiih.. Jeg har overvejet at få en lillebitte en.. Men er overvægtig, og selvom det pt er stillestående så kan huden jo blive strakt.. Og det tror jeg altså at jeg ville blive ærgerlig over..

Måske på håndleddet en dag... Når nålene ikke længere er heeelt så skræmmende..

• #13   23. jul 2018 Haha, det kunne jeg forestille mig, AT smiley

Solvej, det må jo bare være en undskyldning til en weekendtur til KBH! Sådan kan det gå smiley

Tak for jeres søde kommentarer, det er så dejligt at dele sin glæde smiley

• #14   23. jul 2018 Bumle, lige det med nålen var faktisk slet ikke et problem for mig - og jeg vil betegne mig selv som nåleskræk, græd og hyperventilerede til vaccination og alt det der.

Så jeg var en smule bange for, hvordan jeg ville håndtere rent faktisk at få en nål skrabet gennem huden af flere omgange til en tatovering... turns out, jeg tænkte slet ikke på det som en nål, og smerten var langt værre end idéen om hvad det rent faktisk var smiley

• #15   23. jul 2018 Uhh man bliver afhængig af de tusser smiley Her er det kun økonomien der bremser for flere
    Jeg har bla Albert tusset på det ene skulderblad smiley

• #16   23. jul 2018 Ja, man kan blive afhængig af de tatoveringer..
    Jeg har indtil videre 3 tatoveringer, alle har en særlig betydning for mig.
    Jeg skal da have flere på et tidspunkt.
    - Om det gør ondt er jo også forskellig fra person til person, jeg fik lavet en på min ankel og det gjorde ondt, men de har andre to har jeg knap kunne mærke.

(Billedet er af den nyeste jeg har fået for et år siden).

profilbillede
  • #17   23. jul 2018 Funke helt sikkert, men hvis hun skal lave flere projekter på mig, skal jeg også lige sparer lidt sammen tror jeg smiley de små projekter jeg har planer om pt, kan jeg få billigt fordi det er hos en elev. (det er bare lidt tekst og sådan, så det kan han sagtens finde ud af hehe)

Bumle, jeg er også overvægtig. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du er i forhold til mig og sådan, men jeg har en på håndledet og har haft den i 2 år og indtil videre har det ikke gjort noget, men jeg har så heller ikke hverken tabt mig eller taget på lige på håndledet i den tid, tror jeg ikke. smiley men hvis det er en lille med en god placering tænker jeg at du sagtens kan. Dog hvis du står og er i gang med vægttab så ville jeg nok vente til du var kommet i mål, men hvis ikke du er, så kan du sagtens få en.

Det med nåle skal du ikke være bange for. Jeg er selv så bange for nåle, jeg kan ikke engang kigge når andre bliver stukket. Man ser slet ikke nålen og det føles på ingen måde som en nål. Det gør ondt, men det er svært at forklarer smerten. Ved mig var det ubehageligt men så heller ikke værre, bagefter føltes det som om jeg havde fået en hudafskrabning. smiley
    Hvis man som os er i lidt god stand, hjælper fedtlaget også til at det ikke gør så ondt tror jeg. Og du behøver ikke kigge ned på det når det bliver lavet, du kan kigge på mobil eller snakke ørerne af tatovøren smiley men selv hvis du kigger ned ser du ikke nåle. Og en lille tatovering på håndledet tager ikke lang tid. Min som du kan se længere oppe tog omkring 20 minutter

• #18   23. jul 2018 Hmmm.. Jeg kan vildt godt lide idéen om en lille en, helst en jeg tegner selv, eller i hvert fald laver udgangspunktet til selv.. Så skal jeg bare finde ud af hvad smiley
    Nåja, og selvfølgelig have pengene til det smiley

• #19   23. jul 2018 Jeg har selv 3 styk, som hver især har hver deres egen, specielle betydning for mig. Lige så straks jeg har pengene til det, så skal jeg have Fighters navn og pote et sted også smiley de er farlige de tatoveringer. Man kan ikke stoppe igen smiley

• #20   23. jul 2018 Nej hov, jeg har da 4, ikke 3....

• #21   26. jul 2018 Haha, jeg kan godt høre at I er flere, der er blevet afhængige af det smiley
    Min tog knap 10-15 minutter vil jeg skyde på. Det var jo virkelig ikke slemt at bide tænderne sammen i. Farlige tanker smiley

Kommentér på:
Min første tatovering!

Annonce