{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

synes folk du/i er hunde tosser?? hihi {{forumTopicSubject}}

hihi...

hører dagligt fra familie og venner at nu må vi lige,, og vi er sindsyge osv.. pga alle de penge vi bruger på hundene... nogle af de ting de ikke forstår er

LV halsbånd og snor . 3000kr
plus alle de andre halsbånd jeg har. griner
hundesvømning- 2900 for 15 gange.
rigtig dyrt hundefoder (i stedet for brugsens det bedste lol) ja der kunne vi spare penge
at jeg hellere vil shoppe hundeting end tøj..
alle de penge jeg bruger på legetøj og kødben,
at jeg har en kæmpe kasse med kødben, griseøre, godbidder osv.. som aldrig når at blive halv..

kan ikke gå ind i en dyrebutik uden at vælte ud med alt muligt underligt..

kører til holland for at udstille (ca 5000 kr)
ja og tyskland kører vi også gerne til hihi..

når vi kører forbi fyrer og de måske står med hund, siger jeg med det samme nej en lækker hund., griner-- hvor de tænker på fyrene bag hunden, ser kun fyrenes ben ellers kan jeg jo ikke se hundene hihi

ja kan sikkert blive ved,, har i lignede ekssempler,, eller kan i styre jer.. griner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  synes folk du/i er hunde tosser?? hihi
  • #1   1. mar 2007 orw, det var godtnok mange penge at bruge SSS men hvis det er det du brænder for hvorfor så ikke gøre det, istedet for at brænde pengene af på noget andet så som et nyt tag eller en rejse til uhaha GG jeg synes det er et prioriteringsspørgsmål og helt op til folk selv. Jeg ville ikke gøre det, fordi jeg ikke kan udstille og ikke har penge i den sum at bruge til det hvis det var GGGG men er da glad for at høre at folk kan følge deres visioner!! SSSSS

• #2   1. mar 2007 Ja det samme får jeg afvide.
    Ellers så siger de den her " kan du aldrgi tale om andet end din hund "

Nejd et kan jeg ikke.... Hihihi, har også brugt utallige af penge på diverse ting og sager

• #4   1. mar 2007 anna- hihi.. altså køber da også LV til mig selv eller det gør min kæreste griner. men lidt paris hilton er man vel. ja med sin store farlige "muskelhund"

ja det handler meget om at priotere, går da også op i vores hjem.. men...
    ex vi har lige fået helt nyt køkken og så skal vi købe en emhætte, min far kender en som kan skaffe dem lidt billigere, vi siger en pris vi vil give.. og så komme han med en dyre pris fordi det er en bedre en, jeg er ligeglad med om den er bedre, det er ikke der jeg priotere, altså en emhætte, bare dne var flot og rustfrit stål behøves den ikke være super god. de 1500 mere som den kostede kan jo bruges på hundene hihi..

• #5   1. mar 2007 anna- hvorfor kan du ikke udstille ham? har han ikke stamtavle..

og ja for en gangs skyld skal vi kun lige ud i kongelunden og udstille. kommer du ikke og kigger anna.. det er nu på lørdag og søndag og ser vores nye pige. michella ville vist også komme forbi

• #6   1. mar 2007 Jo lidt må man da høre.. Bruger os en del penge på foder.. svøm er gratis.. det udstyr jeg køber kan heldigvis bruges i 100 år og selerne kan tilpasses så jeg behøves kun 2 smiley

• #7   1. mar 2007 stine- svøm gratis? hvorfor gratis og hvor. griner...

showet i weekenden
    koster os nok kun hmm 800 kr at udstille, vist begge hunde begge dage. og så skal vi have mad osv.. så tror vi slipper med 1000 kr ca. vildt..(det var selvfølgelig billgere da vi kun udstillede tyson)

hihi og forhåbentlig nogle pokaler, griner, så ønsk os held og lykke hihi,,

puha de hunde er dyre hobbyer, og vi har lige købt jenna, der røg min lille opsparing griner.. den er tom nu..

• #8   1. mar 2007 Karina.. Ved havet og søer skal man jo ikke betale noget .-)

Nej den ene tjenste er den anden værd smiley

• #9   1. mar 2007 *Kan du aldrig snakke om andet end hunde* (jo jo)

*Er der noget om hunde som du IKKE ved?* (ja, MEGET... hvis jeg vidste alt kunne jeg ikke bruge HG til noget)

og *Det er altså ikke for noget, men kan vi ikke snakke om noget andet nu?* (okay så)

er sætninger jeg hører tit....

• #10   1. mar 2007 stine hihi nej det er rigtigt, men vi går på kbh dyrehospital. det er en waterwalker og ikke et basin.. vi gør det bare for motions skyld tyson kan godt lide det.

han bryder sig ikke om at svømme har vi prøvet en gang, han synes ikke det var sjovt og prøvede panisk at komme op, så var bange for at skadede sig selv, så det ville vi ikke igen. selv om det er jo lidt billigere.

når vi har været på stranden gider han dårlig nok at gå ud ,,

dmitri elsker det ham svømmer jeg med om sommeren,, når han gider høre efter griner..

• #11   1. mar 2007 søster hihi--- lidt det samme her, selv om jeg prøver faktisk at lade være med at snakke for meget om dem, men vi er stort set altid hpos mig da jeg jo ikke altid kan fare rundt hos alle da jeg også skal arbejde og passe min hest

så folk kommer altid hjem hos mig, så slår jeg to fluer med et smæk, hundene og veninderne.

• #12   1. mar 2007 Karina.. havde jeg penge til at smide 2 gange 3000 hver 6 uge,så waterwalkede mine osse,i hvert fald for en periode.. de elsker at svømme og de kan ha svært ved at holde gejsten i tanken,men det er optimalt til hurtigt at bygge muskel på smiley

• #13   1. mar 2007 JEP - den gruppe ryger jeg også med i - og det er jeg stolt over

• #14   1. mar 2007 stine-- ja det er mange penge.. vi gør det også i perioder vi er lige startet op igen.. og ja det et godt til at bygge muskler op.. og han er dejlig træt når han kommer hjem..

vi plejer at komme hver 14 dag nogle gange lidt oftere ex, så skal vi til udstilling i weekenden så vi skal i morgen og vi var også i sidste uge... så inden en udstiling komme rhan lidt mere..

tyson kommer i tanken 3 gange på en dag når han er der, med ca 2 timers mellemrum.. det koster lidt mere.

eller man køber jo klippekort en tur koster 1 klip en hel dags træning koster 1½ klip, det er det vi bruger mest..
    når han er trænet op igen, det går hurtigt da han jo i forvejen er i god form. og inge skader har

• #15   1. mar 2007 ja jeg bruger også utallige af kr på hunde ting... Mine hårdt tjente spare penge går tit til hunden, foder, halsbånd, kurve, svømmning, massage mv. heh..

Og så lige en bemærkning fra side benet - Hunde har ikke godt af at svømme i havet eller andet vand når det er unde 20 grader - Halen kan gå i krampe, og har tit og ofte svært ved at komme sig igen. Blot noget jeg har hørt, har aldrig prøvet det. *ss*

• #16   1. mar 2007 tosserne. tror også tyson er ligeglad, synes i hvert fald ikke han ser stoltere ud med sit lv halsbånd på griner..

og han passer slet ikke på det, rigtig utaknemlig,,

det ligger egentlig også bare i sin kasse, bruger det meget sjældent. men det passer lige til hans farve hihi, og til mine egne ting, tasker , pun osv. griner så er vi så søde sammen..

• #17   1. mar 2007 *Dobe *

Orv ja!... Når jeg snakker om at Watson skal råfodres og hvordan og hvorledes, kigger min sambo med løftet øjenbryn og siger *Annemie... det er en HUND*... og så svarer jeg self *ja nemlig, en HUND, ikke et MØBEL*

• #18   1. mar 2007 stine- tror heller ikke nogle svømmer lige nu. hihi puha det må være koldt, tror min hund vil gå i kramper og falde til bunds

tror den andne stine mente sådan generelt,, vandet i tanken er i hvert fald ikke koldt hihi..

• #19   1. mar 2007 dobe- ja den er irriterende... hvad tror du folk har sagt til jeg hat sovet på gulvet i nat med vores nye hvalp?? griner.. tosse tosse tosse..

• #20   1. mar 2007 Karina - Hehe nej ved hvad i mener... Min simba er lige glad med om vandet er koldt eller hvad det er, han var lige ved at hoppe i åen i går... Yaarrikss... hehe
    Men klart om sommeren så er vi osse ved stranden og søer smiley

• #21   1. mar 2007 stine og karina... jo mine hunde får skam lov at rende i havet på denne årstid,hvis de har lyst..
    Så længe de blir holdt i bevægelse og puttet i en varm bil,er der ingen problemer i det smiley
    men det er nu ikke der vi svømmer for at lave god kondi og muskler smiley
    Opvarmet bassin smiley

• #22   1. mar 2007 stine- vildt gider de det?? griner.. troede jeg sgu ingen gad.. men ja hvis de tager det fint så er det vel okay..

• #23   1. mar 2007 Karina.. ja det gider de gerne ggg...de er alle tosset med vand.. smiley

• #24   1. mar 2007 måske dmitri kune finde på det, men sørme ikke de andre puha nej.. jenna er undskyldt hun er 8 uger griner..

Kommentér på:
synes folk du/i er hunde tosser?? hihi

Annonce