{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Det go' humor *g* {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg var ude og gå på gågaden her i byen, med vores to staff-tøser, Baby og Prada. Forbi os kommer en mand med en dværggravhund, den gøede og skældte vores hunde ud... manden smiler lidt forlegent til os og sige sår: Bare rolig... den gør ikke noget ...*GG* det er da go humor


Kommentarer på:  Det go' humor *g*
  • #1   8. mar 2007 hihihi Jeg griner.

  • #2   8. mar 2007 Heh, mødte en mand med en West Higland Terrier (mener det er det de hedder) i går aftes, den gik oss heeelt amok da den fik øje på min amstaff.
    Han havde ca samme kommentar, he he.
    Den var så helt vildt sød, det er en helt anden snak smiley

    Det er simpelthen så sjovt når det bliver den omvendte verden smiley


  • #3   8. mar 2007 ja *gg* var heeelt færdig af grin

  • #4   8. mar 2007 *LOOOOL*

    De gamle har sgu god humor..

    Dengang vi havde vores sorte GD Bertram var jeg ude og gå med den og Cia, det var så lige sne vejr og is glat, de syntes så lige at de ville hilse på et ældre par med deres Schæfer og en lille terrier af en art. . lol

    Og jeg blev ellers bare trukket med på jetski og det gik sku stærkt, jeg fik dem så stoppet lige inden parret og de står med meget meget store øjne ( En stor sort GD og Cia er et imponerende syn i fuld fart frem )

    Så siger manden lige så tørt, skulle du ikke anskaffe dig et par pig sko og smiler...

    Så alt endte godt og med en anelse sved på panden.. ;o)


  • #5   8. mar 2007 Hah... ja, den er ret god *G*

  • #6   8. mar 2007 rofl mette w

  • #7   8. mar 2007 Loooool


    Jeg kender også en, der har Skt. Bernhards. Hun har også oplevet, at folk er bange for hendes hunde, men hun plejer bare at sige, at de behøver ikke at være bange, for de har fået noget at spise idag.


    Har også mødt nogen med små hunde, mens jeg var ude at gå tur med en af mine rottweilere, de spurgte om sådan en fætter ikke spiste små hunde, jeg svarede bare, nej da, de får tørfoder:-)


  • #8   8. mar 2007 Vi var idag, på stranden med 8 hunde, alle løse...

    Vi havde set et ældre par med en lille hund da vi ankom...
    Så vi var obs på at vi muligvis skulle tage alle hundene i snor...

    Da vi så er et stykke fra dem, tager vi snor på hundene og stiller os lidt spredt inde i siden...

    Den lille hund gøede og skabte sig, da det ældre ægte par passerede os og man kunne tydeligt se at de undrede sig over at alle vores store hunde bare sad og gloede på dem...

    Så damen gik hele vejen forbi os og snakkede med hunden, Ihh sikke nogle søde hunde, neeej se der er nogle hunde...

    Det lød sgu så fjollet - Griner



  • #9   8. mar 2007 Ja Mette det er hyggeligt når vi er sammen så mange hund, og så husk tage hensyn til andre synes jeg vi er god til. Det bare noget lort med boss at han ikke Kan lade ozzy være det skal jeg virkelig have gjort noget ved.er godt nok træt... gabbb også boss..ss

Kommentér på:
Det go' humor *g*

Annonce