{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.885 visninger | Oprettet:

Sikke en start på dagen.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ikke nær så pinlig, som jeg er flad af grin over det ..


Jeg har ikke kunne sove igennem de sidste 4 dage, så fik noget af en omgang heftige piller med hjem, og hun synes at jeg blot skulle nøjes med en enkelt af smertestillende og en sovepille.

Og det var da lige lovligt nok..
Blev alt for hurtigt sløvende, og jeg blev til sidst fyldt med små hallucinationer, ikke noget farligt, jeg hyggede mig i selskabet, til trods for at jeg var alene.. Min Mormor havde den samme overfølsomhed for de piller, men vi fandt bare ikke ud af hvad det var for noget stof i pillerne hun var ømtålelig over for.


Men her kl 6 i morges, der vågnede jeg efter et par få timers og strøg ud igennem min dør til soveværelset, kastede voldsomt op., ikke en særlig pæn lyd .. Blev så varm at jeg smed min store sove tshirt af og vadede ind i min seng..

Åbnede vinduet for at få lidt frisk luft oven på kvalmen og svimmelheden.. Vejret var ikke helt værst..

Kigger på en af mine buske og finder den yderst køn at kigge på, lige indtil at jeg synes der er små feminine hoveder som de øverste skud.. Den tættest på mig ligner det nærmest at den siger ''kom'' med 2 grene..

Går heelt tæt på, og det viser sig at det blot er en stor busk med grene der leger let i i vinden, men det giver ikke mening, så hvis det ikke er pillerne, så må det være ham..

Så ringer til min bror og spørger om det er noget han har arrangeret i min have.. Foklarede ham om de her grønne kvinder man kunne se ihækken, og de nærmest forsvandt jo tættere man kom på dem..

Han sagde at jeg nok skulle tage et par timer yderligere på øjet..
Eller tage en tur med den blå vogn..

Ja fik han som svar, og jeg gik ind igen, men vendte om.. Det her gav jo ingen mening, jo hvis det var pillerne..

Nu blev jeg altså endnu mere overbevist om at der var noget anderledes ved grenene.. Og ja! Men de FORSVANDT jo bare ud i den blå luft???!!


Jeg prøver at få fat på min veninder der kunne finde på sådan en ide, men nej. Heller intet der og nu regnede det lidt voldsomt og jeg gik ind i mit hus igen og kiggede længe på dem..


Står på mine usikre to fødder foran det, og bliver nød til at at komme med min egen bekymring ''Jeg har altså virkelig ike lyst til at stå og snakke til en busk, da jeg har hallucineret en stor del i nat og vil bare se hvordan det her foregår. Undskyld..


........................................................................



Og så faldt 5 øren.... Det var en militær øvelse og de smukke piger i min hæk blomstrede helt op, men hold nu op hvor var det svært at se!! Havde over 50 soldater i min have, og jeg fik kun lige øje på hende da hun ''sagde'' kom med sine grene smiley :D smiley :D


De kunne næsten ikke holde masken og et par enkelte gav sig...


Så de har været her siden kl 00:60 og her er nok en 5 - 6 stykker endnu, den ene holder stærkt øje på mig fra træet.


Men så gik det jo lige op for mig hvilken melodi jeg havde lagt til min lille symfoni af en gang opkast.. Samt at jeg smed tøjet lige midt i hvor de alle var samlet og gæmt væk fra...


Det er mit Rikke-held smiley


Glemte lige at nævne at Ghost lettede ben op af dem.......................


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en start på dagen..
Kommentér på:
Sikke en start på dagen..

Annonce