{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

pyha for en gåtur {{forumTopicSubject}}

Aya og jeg har lige været ude og gå 5 km, vi skulle lige op og handle og der er altså 2,2 km til vissenbjerg by fra mig af og det går kun op af bakke(næsten)

men det jo godt for Aya og også for mig der gerne vil smide 5-10 kg, men nu mest for Aya for så bliver hun trænet i at gå forbi folk istedet for at hilse på alle,

men det nu ikke så let når alle vil snakke med hende og inden man siger nej sidde de og nusser hende :o(

men vi mødte så en labrador af den gamle type, shit den var stor, og aya er jo en blanding mellem den gamle og en formel ! labrador, men ligner den gamle,
så hun kan jo gå hen og blive stor, men den var nu bare herre flot og pænt stærk
aya og den fik lov at tumle lidt endelig fandt jeg en hund der var mere klodset end Aya *SS*

desværre rendte vi også ind i en gravhund, der først meget gerne ville snakke bare for at bide hende:o( ejerne undskyldte og fortalte at den var blevet overfaldet et par gange af en sort labrador så nu kunne den slet ikke tåle synet af dem :o( aya blev herre bange for den, så jeg satte mig på hug og det samme gjorde den ene ejer og efter 10 min kunne de stå og snuse til hinanden, ihvertfald så længe aya ikke lavede hvalpestreger, for så blev gravhunden sur og skældte ud, men den bed ikke, og aya satte sig bare ned og kiggede på den når den gøede,
nøjagtig ligesom manden kigger på mig når jeg forklare ham hvordan man bruger en støvsuger ;o)

men Aya fik for første gang lov til at sidde udenfor butikken alene, eller hun pev lidt så da jeg kom ud, sad der en gammel dame og snakkede med hende, hun havde fået så ondt af hende fordi hun pev(hun piver 30 sek og sætter sig så og venter),

så al vores træning blev ikke til noget for ALLE skal da bare lige sige hej til Aya,
men jeg fik noget motion og det gjorde aya også, men næste gang vælger vi at gå udenom bakken, jeg tror næsten jeg er ligeså træt som Aya er nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pyha for en gåtur
  • #1   14. mar 2007 ja det er så træls *SS* især når man nu planlægger sin tur med træning osv og en tur der nomalt tager mig 1 time frem og tilbage tog 2 timer idag, meeen jeg har heller ikke travlt skal igang med at gøre forårs rent herhjemme, det altså ikke lige der lysten ligger nu

  • #2   14. mar 2007 Når Oscar er med i byen, er det heller ikk nemt at træne gå-forbi-uden-at-efterlade-en-ordentlig-savler-på-alt-og-alle.

    Alle.... ALLE skal lige hilse på ham.
    Om det så er gamle damer med rollator eller en dagplejemor med 4 børn...hen og hilse på Oscar.

    Små børn falder ham om halsen osv.

    Og stadigvæk (selvom han nu er 85cm høj og vejer 65+kilo i en alder af 8 mdr) så siger folk;
    "Nåååårh, hvor er den søøøøød!!!"

    Hver gang jeg hører det, står jeg og leder efter den hvalp de må snakke om, og finder så ud af, at det er MIN vaps, de snakker om... ;o)


  • #3   14. mar 2007 hehe
    ja har heller ikke det problem

    jo med johovas vidner
    dem der går herude og prædker synes Tabu er såååååååå sød
    ØV


  • #4   14. mar 2007 janne
    uuhh de har lige været her, de er så ufattelige søde, de komme en gang om måneden for at høre om jeg er sikker på jeg er ateist, men de gør det på en god måde, idag ville de så give mig en bog om *hvad er gud og hvad er biblen* hvor til jeg svarede at jeg heller ville have han stillede mig de spørgsmål, for jeg har læst biblen og ved godt hvad det er, men tror sgu ikke på det,

    men de er så søde og venlige herude og man får altid en god sludder med dem og aya for alt for mange kikser


  • #5   14. mar 2007 maibritt
    *GG' kan godt forstå du kigger dig om efter hvalpen *GG* men altså en GD er også bare flot uanset str.
    vi har en mørk brun næsten sort der hvor jeg går til træning og han er sindsyg flot og stor(1 år og 1 md) Aya kan slet ikke nå op til hans mund og slikke selvom hun hopper,

    men de er flotte,


  • #6   14. mar 2007 Årh da bette Aya...

    Karina, Luna er også den gamle type og hun er IKKE stor:-)

    56 cm over skulderen og vejer ca 25 kg.. Så du behøver ikke blive bange endnu *GG*


  • #7   14. mar 2007 jeanette
    pyyyyh er du gal jeg blev sådan lidt HVAD, da jeg så den han var større end en schæfer og støre end en rotweiler, hun mente han var omkring 60-65 høj og vejede små 30-35 kg, han var en bamse var han, men lækker,

    men 56 cm hmm, vores gamle amstaff var 52 og han var da ikke helt lille, men han vejde jo så også 35 kg


  • #8   14. mar 2007 Jeg vil kalde Luna en mellemhund..

    Men ja han lyder godt nok som noget af en kæmpe:-)


  • #9   14. mar 2007 men jeg er da lidt mere rolig tænkte liiige en ekstra gang da hun kom med den, men altså 56 cm er jo ikke så slemt sådan når man nu liige tænker sig om og da hun er en blanding af de 2 tror jeg næppe hun når mere end de 50 cm, hun ser ikke ud til at blive MEGET stor,
    meeen det får vi jo at se om 1 års tid hvor stor hun bliver, så burde hun jo være ved at være udvokset sådan ca.


  • #10   14. mar 2007 Ja ihvertfald i højden. Det siges at de vokser i højden til de er et år og i bredden til de er 2-3 år:-)

    Men nej, jeg synes ikke Luna er stor:-)


Kommentér på:
pyha for en gåtur

Annonce