{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Nicki's ryg {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare SÅ glad. Det virke til at der er fremskridt med Nicki's ryg. Han var jo hos dyrlægen i tirsdags hvor han fik en kiopraktisk behandling, og det ser ud til at ha' virket. han virker frisk og oplagt. og får ikke noget smertestillende, så det er jo dejlige tegn.
Han kan nu stadig ikke selv hoppe op diverse steder, men det må han helst heller ikke, han skal bæres op, selv på trapperne for at holde hans ryg mest mulig i ro. Puha han er tung, 12 kg og så op og ned fra 5 sal 3 gange dagligt., det er tungt, også fordi jeg selv har dårlig ryg.

Jeg synes det var vildt stort, kiopraktoren der behandlede ham i tirsdags ringede i går til Kim, bare for at høre hvordan han havde det, altså Nicki *GG*, det var stort synes jeg, god service.

Glade hilsner fra

Bolette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nicki's ryg
  • #1   22. mar 2007 Det var dejligt at høre :o) Han skal jo meget gerne blive rask igen den lille Nicki *S*

    God bedring med ham :o)


  • #2   22. mar 2007 Tak for de dejlige nyheder. Hvor er det vidunderligt at kiropraktik også kan bruges på hunde.

    Nu kan vi så godt begynde at glæde os til gårdhundetræffet den 26. maj. Jeg ser frem til at vi ses denne dag.

    Hilsen Gitte


  • #3   22. mar 2007 Neeej hvor er jeg glad for at høre det.
    det har også været en hård omgang i har været igennem.
    Så Stort kram fra mig til jer.......ss


  • #4   22. mar 2007 Rikke S: tak skal du ha', jeg er selv nu begyndt at se positivt på situationen nu, så det er dejligt

    Gitte: Ja, sådan har jeg det også, men tvivler på vi kan starte til agility her den 10 april, men så må vi jo bare starte senere, han skal ikke for tidligt igang.
    Vi glæder os også til gårdhundetræffet. Ved du om Mutti ( Siff ) kommer?


  • #5   22. mar 2007 Ja det er utroligt hvad en kiropraktor kan udrette med hundene *S*

    Og det virker som om hunden godt er klar over de bliver hjulpet af med et givent problem når de har været der en gang eller to


  • #6   22. mar 2007 Bolette, det går jeg da ud fra. Skal have ringet til hende så skal jeg nok spørge om vi har en aftale den 26.

    Gitte


  • #8   22. mar 2007 Hvor er der gårdhundetræf? :o)

  • #9   22. mar 2007 Rikke: det er der i Allerød den 26 maj. det er for alle gårdhund, med eller uden stamtavle

  • #10   22. mar 2007 Hej Bolette og Nicki.
    Hvor er det dog skønt at høre,om Nicki. Dejligt,at det går bedre. Men stakkels dig Bolette,måske du også skulle få en tid,sammen med Nicki,så også din ryg,kan blive stærk.hahahi. Det er mange gange op og ned af trapper. Tror du helt ærligt,at Nicki/s ryg,har godt af Agility,når der nu har været noget.Men det lyder jo til at være en god kiop.Så det må han/hun jo kunne vejlede jer om.
    Vi krydser alle poter og fingre,for at det forsat hjælper,på din lille hunde-dreng.
    Mange hilsner os alle.


  • #11   22. mar 2007 Viv: Kiopraktoren vil ikke kunne hjælpe mig desværre, jeg har to discopolaps, men passer på mig selv, og holder mange pauser op af trappen med ham, eller lader Kim bære ham.

    Jeg er selv meget i tvivl om agility, og jeg har lige bedt Kim snakkes med Kiopraktoren på mandag om hvad hun mener ( er selv på arbejde, så det bliver Kim der må ud med ham ). Vil ikke starte hvis det skader ham, helt sikkert ikke :o), så må vi finde på noget andet sammen ham og jeg.


  • #12   25. mar 2007 Bolette: Okay. Hvorhenne af ligger Allerød? Jeg er ikke så stærk i geografien ;o) Tror desværre ikke jeg kan, men må lige finde ud af det...

Kommentér på:
Nicki's ryg

Annonce