{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Hunde kan lugte lungekræft {{forumTopicSubject}}

Dette her er jo sådanset ikke en nyhed, men noget vi har vidst længe, men hunde og deres næser er altså fantastiske.

Måske det ender ud med, at man på et eller andet tidspunkt bliver snuset igennem af en hund frem for at blive scannet...

https://www.msn.com/da-dk/sundhed/sundhed/nyt-studie-beviser-hunde-kan-lugte-kræft/ar-BBVKUgx?ocid=spartandhp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde kan lugte lungekræft
  • #1   9. apr 2019 Det er helt vildt, hvad de kan. Jeg bliver totalt imponeret over deres lugtesans hver gang, jeg hører sådan nogle historier.

  • #2   9. apr 2019 Ja, det er helt utroligt! smiley

    Anton "viste" min mand, at noget var galt med hans ene øre, og ganske rigtigt havde han en ret alvorlig type hudkræft på lige præcis det sted på øret, som Anton havde "udpeget". smiley

    Men hverken Hannibal eller Anton ændrede dog opførsel, der kunne vise at min mor havde lungekræft, det havde da ellers været rart nok.


  • #3   9. apr 2019 Gaddafi har en person i sin omkreds, hvor der er mistanke om lungekræft.
    Han har fået en sær opførsel de sidste par uger.
    Han er helt ekset med at stå og snuse til munden og næsen på vedkommende.
    Han "kysser" ikke, står bare og snuser til udåndingsluften.
    Om det skyldes at det er kræft, hvilket jeg ikke håber, eller om det er tilfældig kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt, men håber selvfølgelig at det ikke er derfor han har så travlt med mund og næse.


  • #4   14. apr 2019 Hunde er bare imponerende og fantastiske smiley

  • #5   14. apr 2019 Miemivs gamle hund ændrede også opførsel og gjorde opmærksom på at noget var galt i hendes fod, og Kesdha havde ret.

    Det er ret imponerende at hunde kan dufte/mørke sådan noget.

    Både min mand og jeg skal til undersøgelser for knuder/forandringer her indenfor de næste uger, kunne sgu vare smart hvis hundene bare lige kunne snuse smiley


Kommentér på:
Hunde kan lugte lungekræft

Annonce